Emma Geplaatst 30 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2006 HET IS ******!! Geloof me nou maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pietjepuk Geplaatst 30 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2006 Fleur en ik gaan echt voor ******! Emma voor ******, Mathilde én mijn man (Pieter Puk zal ik maar zeggen) gaan voor 'socioloog'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emma Geplaatst 30 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2006 Ja leuk he dat de "oudjes" nog steeds mee doen. Geeft me een heel behagelijk gevoel, van zo'n fleece dekentje om je heen. Of nog meer, als ik uit bad kwam bij m'n oma mocht ik haar "oude" bontjas aan (jaa, jongelui toen was er nog een vloek op bont), maar dan binneste buiten, dus dat vel op je bloten lijf. Heerlijk! Ik koester het, jullie en dat gevoel van bont.Emma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pietjepuk Geplaatst 30 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2006 mooi gesproken Emma, ik koester het ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thil Geplaatst 30 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2006 Ja , nichtje van Socrates, Pietje Puk,Dat is inderdaad leuk om even bij stil te staan.Dat hebben we destijds niet kunnen bedenken.Still going strong.Houtje, hoe ging de spreekbeurt van je 'Ventje'?Wil je hem de groeten doen van Tante ?En tante Til is ook apetrots op 'dat meisje van jou met die lange voetbalbenen'wat kunnen ze mooi zijn hé? Die meisjes. én die benen.Maar Houtje, Tante is óók trots op de Mama van Ventje en Meisje.Still going strong!!!Take care!Tante Til. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 30 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2006 Jongens wat zijn we toch een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk stel met zijn allen. Volgens mij zit ín die verdieping bv. in de beschouwing over het onderwijs nieuwe stijl (met een tutor ipv leraar) misschien wel een aanknopingspunt en dat St.Maarten daarvoor in het buitenland onder zoek heeft gedaan als docent "nieuwe leerstijlen"en over zichzelf verbaasd is dat hij met de kweekschool van vroeger toch zo ver gekomen is of denken jullie universitair? Moi non.Overigens hebben jullie gezien dat onze moderator de discussie tot sep 2005 dus vanaf 2005 heeft verwijderd? Je MOET WEL BLIJVEN OPLETTEN MET JULLIE KORSAKOV-KOPPIES...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thil Geplaatst 30 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2006 Ja he Houtje, "leuke gassies hier" om met de woorden je 'Meisje' te spreken.Ja toevallig had ik dat ook gezien vandaag, dat verwijderen van de berichten. Volgens mij moet dat ook zo nu en dan, maar ik had hrt ook liever geweten, dat dat ging gebeuren.Wat StMaarten betreft..., ik denk kweekschool. (wat een naar woord eigenlijk)Ik denk dan aan schimmels, infecties en virussen, maar dat is misschien toch wel terecht:wacko:Groetje,Mathilde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 30 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2006 Til het is dat me meekup al op me knieën leg want ik moet opeens erg huilen. Met Zoon heb ik weer "beste vrienden" gedaan onder het genot van een broodje kroket vanmiddag, dochter heeft een usb-hubje gekregen voor haar waanzinnige voetbal-prestaties. Ik houd dus van nuttige kadoos, kan ze gelijk haar webcam én Bluebox van de Postbank (een onding maar okee) aansluiten. Voor haar geen barbies, ze wil nog een nieuwe voetbal voor de training !!!! Heerlijk toch (snikte de Moeder). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satja Geplaatst 30 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2006 Let op: ik ga voor het volgende exemplaar van de verloren generatie (uit Trouw/de Verdieping):****, directeur *****, en dat ie dan al die reizen moet maken om Prins WA te begeleiden als ie weer eens ergens een waterverhaal gaat houden. Was er niet een waterconferentie in de VS een paar weken geleden?Waar of niet St Maarten???Satja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thil Geplaatst 30 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2006 Houtje,In mijn ogen ben je Supermum.Ventje en Meisje boffen maar met jou.Laat die meekup maar tot je knieën of desnoods tot je tenen zakken.Met je feunkoep en je garisma ga jij het helemaal maken.Ik ben blij met je en ik weet uit betrouwbare bron dat er velen met mij dat ook dat ook zijn.Ga maar lekker slapen.Liefs, Tante Til Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hermiena Geplaatst 30 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2006 oh jongens wat zijn we weer lekker bezig zeg!! Ik ben er 1 dag niet en meteen is het dikke puinhoop!! hahahaha maar wel lachen weer. Dus houtje verwijder die meekup en lach gezellig met me mee. Met die koters van jou komt het wel goed en met jou is het al helemaal goed hoor!!Over die id van St. Maarten. Wat hij schrijft over vocht en zo dat klopt. Maar daar hoef je echt geen chemicus voor te zijn hoor want ik ben maar een simpele zv-er en ik wist het ook. En persoonlijk denk ik dat st. Maarten er helemaal geen behoefte aan heeft om zijn id bekend te maken he? Ik heb het artikel ook gelezen, nieuwschierig als ik ben. En ik hou het ook op *****, hahahaa. Ik weet dat er nu w.s. iemand slap van het lachen ligt maar pp ik verzoek je om me niet uit te lachen maar toe te lachen. Afgesproken? En als hij al ***** blijkt te zijn dan gaat hij ons dat vast niet vertellen, of wel ****? Nou ik voel me helemaal niet lekker. Volgens mij wordt ik ziek. Is er iemand die ff wat vitamientjes deze kant op kan brengen? En Tante mag ik dan onder jouw krakende lakens met een warme kruik? Pft alle spieren doen me zeer en ik heb een zere keel. Mijn neus loopt over dus volgens mij krijg ik de griep. Balen hoor want ik heb helemaal geen tijd om ziek te zijn. Moet morgen alles klaar maken voor de workshop van zaterdag en zondag moet ik optreden en daarna de nachtdienst in dus ik kan nu gewoon niet ziek zijn!!! Voel me nu heel erg zielig hoor!! Komen jullie me een beetje vertroetelen??Tosca en Medea laat het gewicht even los en ga gewoon zo door het gaat toch hartstikke goed zo? Ik ben ook wel wat dikker geworden maar dat komt door te veel lolly's en niet meer roken. En wat is nou belangrijker, dat je wat dikker bent en gezond of dat je mager bent en je altijd omneveld bent? Maar goed fijn dat jullie elkaar er door heen kunnen slepen hoor.Dick, ik zag op het andere draadje dat je vroeg naar mijn emailadres en dat is kralenbop@hotmail.comNou verder kan ik jullie nog melden dat ik een verstandig besluit heb genomen. Ik ga de zaak niet overnemen. Mijn vriendin heeft het nu te koop aangeboden op internet en we zien wel of er iemand is die het van haar wil overnemen. Ik wil er nu toch niet aan gaan beginnen en gewoon zo door blijven gaan als ik al doe. Ik kan mijn werk namelijk niet missen en het was een hobby en dat moet denk ik ook maar zo blijven. Ik hoef er niet rijk van te worden het moet gewoon leuk blijven. Binnenkort gaan we het ziekenhuis in en we zitten ook nog steeds met de verbouwing en het goochelen dus ik moet er maar niet aan beginnen. Mijn leven is nu leuk en dat wil ik graag zo houden. Juist al die verschillende dingen die ik nu doe maken het zo leuk. En zakelijk ben ik ook niet, ik ben daar veels te sociaal voor. Ook zit ik natuurlijk niet voor niks in de wao en nu ben ik redelijk in balans en ik zie het niet zitten om over een jaar weer overspannen te zijn. Ik weet waar mijn grenzen liggen en voor mezelf beginnen dat is over die grens gaan dus dat moet ik gewoon niet doen.Nou luitjes ik kijk nog ff of er nog iemand bij hotmail is en anders ga ik naar bed. Lekker warm ben eigenlijk gewoon te moe om naar bed te gaan. Erug he? Nou ja ik hoop dat ik zaterdag wel die workshop kan geven en dat ik zondag ook nog kan goochelen. Moet er morgen weer vroeg uit want de man van de keuken komt er eindelijk de plint aan zetten.Liefs Hermiena Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 30 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2006 VERSTANDIG HERMIENA !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Van die zaak ........... helemaal mee eens het moet Leuk blijven. Ik ging ook al naar bed heb zitten msn-nen met Tante en Emma over......... St.M. natuurlijk. Je wilt niet weten wat we allemaal bedacht hebben. Ik ga naar bed, morgen weer vroeg dag en vandaag was vermoeiend zat. Doei en proficiat met je besluit hoor. Voelt zeker als opluchting !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 31 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2006 jaaaaaaaaaaaaaaaa... het gaat beter, ik heb er weer zin in... kan weer lopen (met de nodige codeine in mijn lijf).. joh dat was echt paniek gisteren.. kruipende door het huis.. had ik nu maar vloerbedekking genomen.. en langer dan een minuut of 5 kon ik niet zitten dus veel forummen en internetten kon ik ook niet.. beetje erg ben ik wel.. toen het tegen een uur of 3 weer beter ging ben ik toch nog naar mijn werk gegaan.. en zometeen ga ik weer.. inhalen wat ik deze week nog moest doen. Ik heb het gevoel dat ik het dieptepunt nu wel gehad heb en zo niet dan bepaal ik dat bij deze.. hoppa.. en vanmiddag weer mijn eigenwijze rothondje met spaanse zwerfinslag ophalen en de knoppen in het bos bewonderen... Ik heb er weer zin in.. (en mijn hondenkindje toch wel wat gemist al is het heerlijk om even geen verplichtingen te hebben) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 31 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2006 Ho ho St. Maarten laten Ems en ik even die eer delen jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa? Omdat ik ook van die generatie ben en totaal iets anders doe dan heb geleerd. Ook dat is multi-interpretabel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 31 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2006 **** verhuisd naar dagdraad **** Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hermiena Geplaatst 31 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2006 Ja Tapas, daar heeft Katrien wel een beetje gelijk in hoor. Pas goed op jezelf en ren jezelf niet voorbij.Wat opleiding betrefd, ik zal wel een saaie muts zijn want ik doe wel waar ik voor geleerd heb. Al ben ik er wel een paar jaar uit geweest en heb ik o.a. in een kledingzaak gewerkt. Maar ben blij dat ik nu mijn oude werk weer kan doen want het geeft me erg veel voldoening. En die kralen, ja was daar maar een opleiding voor geweest vroeger, dan had ik die opleiding echt gedaan hoor. Nu heb ik mezelf opgeleidt. hahaha maar ook die kralen is iets wat ik al doe van kinds af aan dus in die zin ben ik best standvastig he? En nu hup aan het werk.Liefs Hermiena Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emma Geplaatst 31 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2006 Goh, hebben jullie gezien dat de moderator al onze "verwijzingen naar ware personen" heeft verwijderd?? Wist niet dat dat niet mocht, stel dat ik nou 1 van die namen had genomen als pseudo?Maar goed, nou weten we niet meer wie er gewonnen heeft met welke naam. Ach, doet er ook niet toe maar goed we weten nu dat we geen personen mogen noemen. Spreek jullie.Emma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satja Geplaatst 31 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2006 Jeetje ja, ik zie het. Daar heeft ie nog een lekker werkje aan gehad!Maar 't is wel logisch, want als je op google ****** intikt en je komt dan op het alcoholdebaasforum terecht dan gaan een heleboel mensen zich van alles afvragen. En dat klopt dan natuurlijk ook, maar ja, dat mochten ze niet weten...Satja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pietjepuk Geplaatst 31 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2006 Die moderator krijgt nog eens een dagtaak aan ons! Hij had het zo lekker rustig tot voorkort. Hermiena, maar voor jou géldt het ook niet! Jij bent geen veertiger! Toch??? dus jij doet gewoon netjes waar je voor gestudeerd hebt. En dat is inderdaad een heel mooi beroep!Ik doe ook niet waarvoor ik geleerd heb. Je kán namelijk helemaal niet leren voor wat ik doe! Dát kan je óf dat kan je níet!Katrien, we zijn het misschien niet vaak eens, maar wat betreft Tapas wél. Wie weet komen we nog eens nader tot elkaar!!!verder geen bijzonderheden, over 1 1/2 uur gaan sommigen het moeilijk krijgen (de vrijdagmiddagtandhakmiddag). Ik zal steunen waar ik kan! (geestelijk dan he) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pietjepuk Geplaatst 31 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2006 Jee Katrien,die overeenkomst heeft niet lang geduurd! Nu verschillen we alweer!Nou, wat ik hiermee bedoel; ik bén niet zo'n felle van nature, ik heb ook niet vaak ruzie, ben dat ook niet gewend, hou er niet van en probeer me te verbeteren, dus denk ook niet: take it or leave it. Dus, ik schreef; De overeenkomst heeft niet erg lang geduurd! En die 'wink' eronder was bedoeld als: 'vriendelijk bedoeld'. maar als je zo'n zin gaat uitleggen op deze manier wordt hij er niet sterker op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 31 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2006 en die overeenkomst was ikke... met schaamrood op mijn kaakjes, lees het nu pas... en jullie tikken me hard op de vingers hoor... en terecht!! ik gun mezelf idd niet echt rust.. terwijl ik het hardst tegen iedereen roep dat dat mag en moet.. geef ik zelf het foute voorbeeld... zal wel een nadeel zijn van alleen wonen... dus mamma's.. ik zal morgen braaf rustig aan doen.. ehm.. echt... ehm.. zo rustig aan mogelijk als ik kan dan...oja en hier nog zo eentje van de NIX generatie.. ben van oorsprong jeugdwelzijnswerker en op mijn 40e geswitched naar dtper/grafisch ontwerper.. had ik veel eerder moeten doen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pietjepuk Geplaatst 31 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2006 nou,blij dat onze 'overeenkomst' zich gemeld heeft! Volgens mij zijn we het er met zijn allen over eens hier inmiddels he:RUSTIG AAN DOEN TAPAS!!en welterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hermiena Geplaatst 1 april 2006 Rapport Share Geplaatst 1 april 2006 hahaha dat was ook niet zo politiek correct van ons mischien he? Straks kan hij zijn leiderschap wel vergeten omdat ie gelinkt wordt met dit forum. Oeps, sorry moderator!! We zullen beter opletten hoor.Dat is het vast pp dat ik van een andere generatie ben. En Katrien, ik haal mezelf niet naar beneden hoor ben juist blij met wie ik ben en wat ik doe, beetje te zwaar geinterperteerd denk ik maar geeft niet. Lief dat je me op wou peppen maar was niet nodig.En tapas, Je kunt niet altijd het goede voorbeeld geven dus reken het jezelf maar niet zo zwaar aan. Meestal weet je het beter voor anderen dan voor jezelf, of niet? Niks om je voor te schamen, is bij mij ook zo hoor. Nu krijg ik bijna zin om hier nog een andere naam neer te typen die ook st. maarten zou kunnen zijn maar doe het maar niet anders raakt onze moderator nog overspannen he? We hebben trouwens toch wel eens vaker namen genoemt van zangers en zo. Waarom mag dat dan wel en dit niet? Zijn daar regels over? of ligt het aan de context waarin het wordt geschreven??Nou ik ga weer wat doen, ben nog steeds beroerd en heb heel geen zin.Liefs Hermiena Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten