Spring naar bijdragen

catogorie 11


pietjepuk

Aanbevolen berichten

Mathilde,

ik was vergeten waarom jij die trui met girafjes ook al weer hebt gekregen, waarom was dat.

Helder, wil je even melden, tijdens jouw afwezigheid, wie de plantjes water geeft????


Zat JA of Zat NEE??? Zat JA he????????

alle duiven op de dam tralalalie tralalala, Hermiena, joehoe????

shit, het afbouwen gaat niet goed, dit is al bericht 4 van vandaag!!! Ik ga een forum zoeken voor forumverslaafden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja hoor Pietje Puk, dat van die trui met girafjes wil ik wel vertellen maar dat verhaal heeft nogal een hoog 'Moeder de Gans-gehalte.
Ik heb een zoon van 25 en dat is een pechvogel omdat hij als gezond jongetje is geboren maar op zijn 19de de diagnose schizofrenie heeft gekeregen. Sinds die diagnose krijgt hij weinig kado in het leven maar moet hij hard knokken voor een enigszins menswaardig bestaan.
Hij 'houdt' zich bezig met hout bewerken, met het maken van allerlei objecten en speelgoed.
Vliegtuigen van hout, vogelhuisjes,( er is bij mijn huisje een stelletje koolmeesjes ingetrokken, die druk bezig zijn met het stichten van een gezinnetje), draken ;) en zo ook met speelgoedgirafjes voor mijn kleinkinderen.
Dat heeft mij af en toe ontroerd.
Zo'n grote intelligente vent, wiens leven op zijn kant ligt en toch zo bezig is met zulke schijnbaar onbelangrijke dingen, die eigenlijk wel degelijk belangrijk zijn.
Geluk ligt in hele kleine dingen.
Met name het laatste had ik hier te berde gebracht en Houtje reageerde daar op haar eigen Houtje-manier op. Mét tranen en compassie!!!
Nou, dat is het eigenlijk. Hé Houtje?
Groetje,
Mathilde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, ik weet niet meer wat ik er van vinden moet dus ik schrijf een stukkie in de categorie humor. Want wat kan dit anders zijn? Ik bedoel, het lijkt wel een soort wip. Kukelt de ene groep er uit, krabbelt weer op, kukelt de andere groep er uit.

Pietje, je bent meesterlijk, maar als dit afbouwen is dan kom ik je een knal voor je kop geven want dat doe je toch niet met zo'n humoristische opzwieper hè? Daar krijg ik rare gedachten van, dat je bijvoorbeeld alweer terug bent... met notabene Mathilde in je kielzog. Zo fijn om jullie weer te zien dames!

Ik ben overigens zéér vereerd met mijn voordracht voor een gele trui. Vorige keer met die vestjes vond ik het niet zo, maar dit is gewoon ouderwets een hele trui!
Biecht: ik heb Houtje een 48 karaats gouden trui beloofd afgezet met diamanten. Hoe kom ik daar aan en hoe krijg ik Houtje genomineerd? Of liever gezegd, hoe kan ik de uitslag manipuleren en gewoon mijn zin doordrijven? Mag ik effe tijdelijk in de jury? In ruil voor een gele trui misschien?

Satja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He, Satja,

welkom hier op draadje 11!

Hoe je hier de jury manipuleert? door bijvoorbeeld het hoofd van de jury een gouden trui met diamanten te beloven. Ik denk dat dat al heel erg helpt. Overigens, het jurylid overzeesche gebieden is daar óók wel gevoelig voor kan ik je verklappen. Hoe kom je eraan, nou, Sat, ik heb mijn breipennen al gepakt en ik ga opzetten (zo heette dat toch?). En of je tijdelijk in de jury mag, van míj wel, maar we moeten ook even toestemming hebben van ons geacht medejurylid Hermiena. Hermiena, mag Satja tijdelijk in de jury????? wil je dat even laten weten?????


Satja, nogmaals, welkom op draad 11, dé draad als je 'even niets aan je hoofd wilt hebben'!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Humor en ontroering liggen vaak dicht bij elkaar... wat een mooi verhaal over je zoon tante Til.. Wat ontzettend knap dat hij niet bij de pakken neerzit en het gevecht aangaat en dan ook nog eens een geweldig koolmezenhuis voor je heeft gebouwd!!

Ik heb de negatieve energie hier vanavond maar eens omgezet in de vriezer ontdooien, het is buiten koud genoeg om de inhoud neer te leggen... brrrrrr.. zometeen de ijskast nog, de afwas is inmiddels gedaan!! Heeft die koude lente ook nog nut!!

en zo heb ieder voordeel ze nadeel!! of was het nou andersom?? ja het was andersom,

zo heb ieder nadeel ze voordeel!! zoals Johan Cruyff zou zeggen!!

sorry, een grappiger verhaal zit er voor vandaag niet in.. het was gewoon een veels te drukke stressdag .. enige grappige was dat toen we een rookpauze kregen op het werk (vergadering) dat het net begon te regenen.. onee, dat is ook helemaal niet grappig hihi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Tapas,
Natuurlijk ben ik trots op hem .
Maar ik wil je wel laten weten dat ik voor jou een zelfde soort bewondering heb want jij krijgt het , met wat jij op je bordje hebt liggen , ook niet bepaald kado.
Ik lees jou met extra, interesse, dat begrijp je vast wel.
liefs,
Tante Til

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Héél erg OFF TOPIC!!!
(maar wel 100% CAT 11)

Leuk hé Satja,
En inderdaad omdat onze onvolprezen Hermiena meeleest.
Hoe gaat het met jouw vogelpaartjes?
Had jij niet twee vogelhuisjes?
Dat stelletje koolmeesjes van mij is druk bezig maar..., en ik maak me daar een beetje zorgen om, vnl met de entree van het kastje met hun snaveltje wat uit te bikken, hij is nogal aan de krappe kant, dat in en uitvliegopeningetje.
Komt zo'n stelletje nog wel toe aan het daadwerkelijke nestjebouwen, zo vraagt Tante Til zich dan af.
Ze heten inmiddels Pietje en Puk,zo wil ik hier op Cat 11 laten weten.
Groetje,
Tante Til

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo Satja,

eerst die trui he, dan praten we verder

Hermiena, Helder wat heb ik jullie gemist!!!

Helder, snel naar je plantjes, ze staan droog, Hermiena, pak alle kinderen, oppassen geblazen!!

en ik ga breien, er ligt nog een bestelling voor een gouden trui met diamanten voor Houtje en een mooie gele voor Tapas!

he, dit voelt weer beter, zou bijna een wijntje bij nemen!

bijna he

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb wel drie vogelhuisjes tante Til.

Eén is bezet door mussen, dat hoort wel niet maar daar trekken ze zich niks van aan (ze zullen wel denken: die bewoner van dit huis doet ook maar wat, dus wij ook).
Eén is voor pimpelmeesjes en die zitten daar ook in nu. En de derde is voor koolmezen (zijn ook bezig).
Ik denk dat jouw kastje dan eigenlijk een pimpelmezenkastje is, daar is de opening iets kleiner van. Ik heb die maten nog wel ergens liggen als je ze weten wilt.

En ja, als die koolmezen dat huis betrokken hebben ondanks het kleine deurtje, dan was dat hun eigen keus, niet? Ik heb mijn huis ook helemaal moeten verbouwen voordat ik er in ging.

Je moet je er nu in ieder geval niet mee bemoeien want dan houden ze er mee op, dus je kunt eigenlijk niet anders dan gewoon kijken wat er gebeurt. Wat prachtig toch hè, al die moeite om een paar jonkies voort te brengen waarvan de helft de eerste winter niet eens haalt.

Satja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joepie, ik word hier weer helemaal vrolijk van!! en mijn vriezer is ook weer schoon, ik kon zowat mijn eigen wintersport gaan doen met die hoop sneeuw die daaruit kwam.

De binnenkomer vanavond op het forum was even een koude douche.. moe en gestresst van mijn werk komen en dan zien dat het hele forum in dreigde te storten... ja toen was ik even flink saggerijnig... maar na flink mijn boosheid te hebben botgevierd op de vriezer kan ik er weer tegenaan!! (dus zo moet je ontspannen??)

erica, tapas, helder, Loesje, Tosca, verientje, hermiena, pietjepuk, Satja, mathilde.. allemaal online en betrokken!! toppie

heb ieder nadeel toch ze voordeel!!!

Tante Til.. Ik heb het voor mijn kiezen gehad vroeger, net zoals anderen hier op het forum het nog voor hun kiezen hebben... maar ben er ook heel goed uitgekomen door goeie hulp en ik ben ze nog steeds dankbaar... Ik hoop dat dat voor je zoon en voor anderen die er nog middenin zitten ook gaat gelden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke, oke, PP, hier is die prachtige glimmende platina geweven gebrejen trui met glimmende briljantjes langs de randjes.

Ik ben erg onder de indruk van het bericht dat Hermiena ons heeft doen toekomen. Maar wie weet gaan haar vingers weer naar forumtypen staan.

Lieve allemaal, ik moet nu echt naar bed hoor. Morgen weer razend vroeg op. Ik had er allang in moeten liggen, maar ja, het was in ene weer zo'n lekkere drukte hier!
Houtje zal wel van haar stoel vallen als ze leest wat hier allemaal gepasseerd is in een paar uur tijd!

WELTERUSTEN ALLEMAAL

Tot morgen!

Satja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...