Spring naar bijdragen

Voorstelrondje

Marex

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

zat ik dus verkeerd met mijn voorstelpoging: ik had bij Esther gereageerd :$

ik ben getrouwd, heb twee (getrouwde) dochters en alweer 4 kleinkinderen. Daarnaast twee honden (beagles).
Verder de zorg voor mijn moeder, die sinds 6 weken helaas aan een rolstoel gekluisterd is en vaak een beroep op me doet omdat ik de enige ben die dichtbij haar woont. Ik doe dit met liefde voor haar maar er zijn momenten dat het me weleens opbreekt.

Last van spanningen heb ik vooral 's avonds, omdat ik overdag meestal bezig ben. Zodra ik ga zitten begint het en bouwt zich op tot het moment dat ik een wijntje van mezelf mag nemen om echt te relaxen.
Dat ene wijntje wordt vaak meer en daar wil ik vanaf. Ik heb al wat tips gekregen hier op het forum en ga daar echt enthousiast mee aan de slag!

Een goed en bovenal gezond 2011 gewenst!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Marex,

Welkom hier en ook de beste wensen voor het nieuwe jaar:present: Volgens mij heb ik inderdaad al ergens eerder iets van je gelezen, toch fijn dat je je even opnieuw voorsteld. Het is dan ook gemakkelijker te vinden voor anderen die je welkom willen heten;) Ben je al begonnen met minderen of stoppen? Ik ben zelf nu voor de 3de keer sinds ik hier op het forum kom voor een langere tijd gestopt. Heb het afgelopen jaar dus op die manier niet zoveel gedronken. Hoop 2011 droog achter me te kunnen laten, maar bekijk het dag voor dag. Weet dat na de eerste 4 maanden het voor mij echt moeilijk wordt. De eerdere 2 stopperiodes eindigden nl. na 4 maanden. Dan denk ik: ach, eentje moet kunnen en drink dan de fles leeg:$ Hoop nu zo gesterkt te zijn dat ik ook die horde achter me kan laten...Het forum helpt me hierbij. Hoop dat het jou ook gaat helpen:present:

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...