Spring naar bijdragen

Goedemorgen


Gerebeer

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal,

Ik zal mij ook even voorstellen, mijn naam is Gerebeer, vrouw, 45 jaar, gelukkig met man en 2 kids, heb een goede baan en eigenlijk een leuk leven.

Maar er is natuurlijk een maar, ik heb een probleem, een alcoholprobleem waar ik goed van baal.
In de loop van de jaren ben ik steeds iets meer gaan drinken totdat ik mezelf betrapte op het feit dat ik s'morgens al zin had in een wijntje. Niet echt normaal dus.

Hopelijk tref ik hier wat lotgenoten. Want het droog staan valt me zwaar ( op de gekste momenten).

Als jullie meer van me willen weten hoor ik het wel, ga me eerst eens in deze forums verdiepen.
Wat me wel opvalt is dat ik heel veel dezelfde namen tegenkom, is dat een vriendenclubje?

Jullie een fijne dag!!

Groet Gerebeer:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Gerebeer, welkom hier:present:

Heel herkenbaar hoor: een goed leven en toch teveel drinken! Hier nog eentje:$ Het meer drinken sloop er stiekem in en voor ik het wist was ik erg ongelukkig wanneer ik in de avond geen fles wijn leeg kon drinken...Nu al een tijdje goed bezig en mede dankzij dit forum. Het voelt veilig om anoniem met anderen die in dezelfde situatie zitten van gedachten te wisselen. Het maakt je sterker en zekerder van je besluit om te minderen of stoppen.
Weet niet wat of je precies bedoelt met al die dezelfde namen die je ziet. Waarschijnlijk zijn het steeds dezelfde personen die je tegenkomt bij de verschillende "draadjes" op het forum. Iedere keer wanneer je een berichtje achterlaat zie je ook het icoontje en de nickname van de desbetreffende persoon.

Kijk lekker rond hier en hoop je te zien op het dagdraadje die je kunt vinden bij de Ditjes en datjes. Je klikt daar op de datum van vandaag en je bent er:)

Succes:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Gerebeer,

Welkom hier.
Ik zelf ben hier ook nog niet zo lang. Ik ben bezig met minderen, kijken of dat voor mij werkt.
Ik denk dat je bedoeld dat hier op het forum vaak de zelfde mensen aan het woord zijn tegen elkaar, dat viel mij ook al meteen op. Een heel groepje mensen kent elkaar hier vrij goed. De gesprekken zijn dan ook vaak van hoi en dag, maar ze kunnen ook veel inhoud hebben. zeker als er mensen zijn die het op wat voor manier moeilijk hebben.
Ikzelf heb nog niet echt mijn draai gevonden.
Je kunt naar ditjes en datjes, maar ook naar bijv. thema's

Sucses gewenst hier, liefs Myriam

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Gerebeer,

Ik denk dat je veel dezelfde namen ziet omdat niet iedereen die zich hier aanmeld, ook schrijft, veel mensen lezen ook mee. Veel mensen die zijn overdag aan het werk en komen alleen s'avonds op het forum. Dus overdags zijn het meestal dezelfde mensen die hier schrijven. Ik geloof niet dat we een speciaal vrienden kringetje hebben.
Ik hoop je gauw op de dagdraad te zien. Nogmaals welkom.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo

ik ben sinds maandag gestopt na twaalf jaar drinken,,dronk wel eerder maar toen was het geen probleem
dronk ook elke dag wel een fles wijn alleen in de avond
maar als ik zo doorga gaat het niet goed
heb nergens geen gevoel meer voor en altijd humeurig en moe
dus stoppen is voor mijn de enigste optie..heb al zoveel keer geprobeerd te minderen
weet dat het echt een strijd gaat worden...maar het moet echt
nu zie ik echt nog geen leven zonder wijn
zou graag wat tips willen hebben

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...