Spring naar bijdragen

dinsdag 18 april


Houtje

Aanbevolen berichten

Tja dan geef ik maar heel bescheiden mijn 150e bijdrage

Wat zal ik beter kunnen doen dan deze gebruiken voor mijn welgemeende felicitatie aan onze Houtster

de ster uit Houten

met een bijdragen aan ons wel 2 maal 500

Houtje je bent het motertje achter vele verhalen, fantasieen en grappen een voorbeeld voor alle.

op naar jou volgende 1000 en 1 verhalen

helder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Helder ik houd wel van een metafoortje hier en daar.
Jullie hebben nog de wederwaardigheden van een Paashoutje te goed. Nou ze is niet in de Paasvuren opgerookt (misschien jammer voor sommigen) maar ze heeft wel heeeeeeeeeel hard op haar Paaseitje moeten bijten.
En als suprise zat er een Cactus in !!!!!!!!!

Nou ja zeide Zoon en Dochter......... hoe bestaat het !!!!!!! We hebben hem plechtig in de tuin geplant, naast de bierboom van Pan-KIp- Ajam-Pangang ik ben het kwijt.

Verder mis ik Cheryl, PP (Peeee peeeeeeeeeeee zoek in godsnaam een internet cafeeeeeeeeeee), Gerda, en Frank al een hele tijd, waar is Dreamer toch?

Eus, eus, waar zit je toch mens ??????????

Moet ik weer eens in de bezemwagen het parcours schoonvegen jongens? We zijn er weer een paar kwijt geloof ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja da's grappig he ik besta ook nog maar mijn kleine zusje doet het best goed. Ik houd meer van de grote lijn, maar ja ik ben ook veel ouder hè. Dat houd je toch.

Rekenen kan ze ook al niet, 500 en 372 is 872 en geen ééntje meer hoor. Terug met die plastieken
Spa Rood Stamper, inhalig kreng dat je bent !!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Bacchus

Welkom !!!!! (nieuw of terug, who cares). Ik dacht toen ik je las: dat ben ik !!!!!!! (min dat getrouwd dan). Ik heb ook zooooo'n slechter voorbeelden gehad en wil het zoooooooo graag beter doen maar ooooooo wat is het moeilijk.

Nou je weet hoe het hier werkt hè zou ik zeggen. Het forum is inmiddels opnieuw ingedeeld, het is even wennen maar het werkt wel prettig.

Ik zou zeggen: barst maar los !!!!!!! Doe je de internet of niet, of was je klaar? Is het fijn om "terug" te zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ben ik weer es een keer, ik voel me de laatste tijd leeg. En dus heb het gevoel weinig te vertellen te hebben terwijl er eigenlijk genoeg is te zeggen.
Ik heb laatst via de dokter ritalin voor Marloes aangevraagd omdat het bijna op was, bleek dat ze van haar psych bij het ggz een nieuw recept had gekregen met een afbouwschema.
Wat het heb ik gedaan! met m'n stomme kop! Heb die ritalin van de huisarts voor mezelf gebruikt, het is nog niet op maar waarom doe ik dat nou!
Ze heeft haar recept nog niet ingeleverd en nou hoop ik niet dat ze bij de apotheker zeggen dat ze net nieuwe heeft gehad van de huisarts.
Denk toch niet want dit komt van een psychiater of wat denken jullie?
Ja dat ik stom ben om haar medicijnen te slikken maar ja het is gebeurd en ben bang dat ik ontzettende trammelant krijg als het uitkomt.

Zit in een ongelofelijke dip!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,
ten eerste, Marieke, Bacchus, Yanou (vergeet ik nou iemand??) van harte welkom. Fijn dat jullie het forum gevonden hebben.

Erica, wat een vervelende situatie voor je. Valt niet mee zo te horen, praktisch die tips van Katrien.

Hier ook nogal van de dip. Weekend niet geheel droog doorgekomen en dat vind ik vervelend. Ik voel me gewoon niet prettig, niet voor het weekend en nu ook nog niet. Maar goed, het zal wel 'voorbijtrekken' toch? Ik hou me maar een beetje gedeisd met veel tukjes en niet teveel piekeren. Maar vind er gewoon even niks an.
En gelijk met dat gedeisd houden voel ik me dan weer reuze alleen, wil ik eigenlijk een mens om me heen, en ook weer niet, of toch wel, en zal ik even naar buiten, of zal ik toch maar binnen blijven. Zal ik nou wel koken of toch maar weer niet...... Gedoe. Maar goed, deze onrust zo even opschrijven helpt wel een beetje. Voel ik me ook niet meer zo alleen.

Ik hoop morgen weer vrolijker verhalen te kunnen vertellen en eens te reageren op alle verhalen van jullie.

groetjes Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ERICA !!!!!!!!!!!

De computers van alle apotheken in je woonplaats zijn gekoppeld dus WEES VOORZICHTIG anders komt het uit.

Lees je privébox !!!!!!!! Daar staat de oplossing. Ik zet dat niet op het forum.

Als dat niet lukt kun je bij de apotheek nog zeggen: de rugzak van mijn dochter is gestolen op school erg hè tegenwoordig?????? daar zaten al haar pillen in, net gehaald. Of je handtas .... of jouw rugzak.
Maar het wordt allemaal geregistreerd, bij ons ook met de weekendapotheek.

En meid, zoek alsjeblieft iemand om mee te praten want dit gaat niet goed. Doe je de tactus nog of iets anders of kun je iets verzinnen? Een vertrouwd iemand ???????

Sterkte !!!!!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Emma

Mens dit heet het PPS. Ken je dat niet? Het Post-Paas-Syndroom. Veel over geschreven in de literatuur ook op dit forum, helaas gewist van vóór oktober 2005.

Hoort bij: lamlendigheid, gierende trek, honger, te veel chocola eten, in bed liggen en dan weer eruit, onrust en vermoeidheid.

Gelukkig goed nieuws: het duur 10 dagen..... en wordt elke dag minder ECHT WAAR en met Hemelvaart weet je nergens meer van........zit je op een terrasje met een Spa Marie Henriette en een broodje kroket en dan denk je wat fijn dat Hemelvaart er is en dat je PPS dan mee Ten Hemel Vaart. Daar is die dag voor bedacht !!!!!

Alles komt goed meis !!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aha, dus dat was het, de PPS!!!

Emma, het is ook lastig als je alleen bent. Wat dat betreft ben ik blij dat ik een hond heb.. die brengt structuur aan, en je komt buiten, en je spreekt mensen, vaak dagelijks. (ik tenminste wel maar ik praat ook wel heel makkelijk). maar ik herken precies wat je schrijft.. alleen zijn, feestdagen, koud.... Misschien is het voor mij makkelijker omdat ik vaak liever alleen ben dan onder de mensen... maar dat is ook anders geweest.

Laat die 10 PPS dagen maar over je heenkomen. Schrijf hier geregeld, dan ben je ook al minder alleen.. en zodra het zonnetje schijnt genieten van je nieuwe balcon... Heel veel sterkte meid, en pak jezelf als het lukt bij je lurven.. ga dingen ondernemen.. stuk fietsen, lopen, en zet je zelf weer in beweging! Daar krijg je ook weer energie en voldoening van.

Ik ben blij.. mijn boekje is af!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EINDELIJK!!
dus morgen lekker vrij genomen en even lekker uitrusten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo, ik ben net als huhhuhhu en huhhuhhu maar dan, - en met daarmee heel veel verschil (!), en ik ben met een reuze snelle computer en met een reuze snelheid -, ik ben, tsja wat....., ik zeg het je, maar voor wie het interesseert, en het antwoord (op de vraag wie geinteresseerd is - en waarin?) zou weleens teleurstellend kunnen zijn - dat het niemand is -, maar ach, wat maakt het (uit), en al was ik zoals eerder aangekondigd vandaag en gisteren in Londen - hoop toestanden hoor, zoals steeds met mij, en dat heeft zo zijn reden, maar, was ik nu eens niet de oorzaak van alle toestanden, niet vanwege de drank, wel vanwege dat ik het, zoals steeds, nergens mee eens ben - en al was weer terug, maar, klopt die zin nog, en zo ja, what the f... maar daar gaat het hier niet over, hier is lief en aardig, zoals het in het dagelijks leven zou moeten zijn, poezen en balkons, en veel zorg voor kinderen, dus van veel leuk en of laten we maar zeggen dat dat niet leuk is, want wat is leuk nou in godsnaam ... enzo... enzo, ik wil zoveel. En ik doe ook zoveel. Is de zuiperij niet vooral het relatieve verschil tussen willen en doen, of zo. Zo!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker gevoel hè, Marieke? Goed dat je het redt zonder te gaan slapen!

Toch kun je als niet-drinker erg genieten van slapen, ik tenminste. Ik heb m'n hele leven nog niet zo goed geslapen als de laatste vijf weken denk ik. Misschien toen ik een baby was. Alleen de eerste week sliep ik niet goed, daarna als een roosje.

Dus welterusten allemaal!

Satja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Marieke,


Ja situaties kunnen zo verschillend zijn, iedereen heeft zijn gedachten en meningen en een relatie opbouwen is steeds met ups and dows. Ik zit net als jij in een crisis, we zijn 5 jaar samen hebben leuke dochter van 3 jaar maar ik wil van het leven genieten. Voordat ik hem leerde kennen was ik iemand die veel hobby's had, ik volgende meer dan 6 jaar flamenco-dansen, deed modeltekenen in de acacademie, concertje, een opera en mijn grootste passie was reizen. Ik heb al een heel stuk van de wereld gezien en kan hierdoor heel goed relativeren. Hij is totaal anders, TV kijken, geen initiatieven nemen, "zagen" om mee met vakantie te gaan, alles is te duur.......... enfin ik kan nog uren doorgaan. Gelukkig heb ik een lieve lieve vriend! Hij kan ook zeer kwetsend zijn met zijn woorden, ooit zei hij eet en drinkt zoveel als me maar wilt, leg u op straat en hopenlijk komt er snel een auto. Vorige maand doodleuk je bent het leven niet waard (ik had 1 week TOTAAL niets gedronken), maakt me regelmatig uit voor drankorgel.....
Nu moet wel zeggen ik weet niet wat ik doe als ik dronken ben..... achteraf ben ik wel beschaamd maar ook al ben ik heel kwaad op hem, ergens kan ik hem begrijpen, we moeten ons problemen aanvaarden en niet verdrinken..... Ik ben nu zo positief alleen omdat ik mezelf wil bewijzen in de eerste plaats ik kan zonder drank en ook voor mijn dochterje. Ik hoop dat hij nooit meer het woord drankorgel zal gebruiken, ik gun het hem niet! Veel moed! Liefs Yanou

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ben nog niet weg of er zijn weer een stel nieuwe vriendjes en vriendinnetjes op het forum gekomen, ik heb geen tijd om alles te lezen maar wil wel zeggen: welkom en succes. Gelukkig is Eus ook weer boven water, die had ik ook al zo gemist, Houtje klinkt ook al weer wat vrolijker geloof ik. Fijn.

Ik hoop dat het met Piggels vader goed gaat! Ik zal voor m duimen.

veel groetjes en tot snel weer!

Pietje

ik mis jullie wel, ik kreeg een warm gevoel toen ik hier inlogde. kennen jullie dat???

met mijn drankgewoontes gaat het hier goed, geen drank te krijgen hier, of heel erg duur!! We moesten hier met zijn allen gaan wonen eigenlijk!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gossie Piet, wat was jij lang weg.
Fijn dat er een berichtje van je is en dat het goed met je gaat.
Als jij voor een paar 'gassies' van hiero een verblijfsvergunning regelt is daar gaan wonen wel bespreekbaar , wat mij betreft.
Staan er daar geen Nomadententen te huur of zo?

Met Mathilde gaat het goed maar ze blijft even uit de buurt van de terrasjes.:rose:
Nog een fijne vakantie!
Groetje,
Tante Til/Mathilde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hi marieke welkom dit problem ken ik ook. mijn man is ook alleen met zijn werk bezig en ik kan ook niet goed met hem comminiceren dat was ook een van de redenen dat ik ging drinken :eenzaamheid in mijn huwelijk .gelukkig heb ik een kind en die geeft mijn leven betekenis .maar mannen soms......!
sterkte groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

toen ik mijn man leerde kennen gingen we vaak sammen leuke dingen doen.en wij hadden lol van hier tot tokio maar na huwelijk en geboorte van mijn zoon onstond een afstand tussen ons .hij leid zijn eigen leven en ik de mijne hij is bezig met zijn werk vakanties nieuwe computers nieuwe auto en vrienden en ik met huishouding en kindje.daardoor ging ik drinken ik heb ook geen famillie in nederland dus ik voelde me extra eenzaam hij had ook niet door dat ik dronk tot het heel erg werd.maar nu sinds ik niet drinkt lijkt het beter te gaan tussen ons.ik wil zo graag van hem horen dat hij trots op mij is dat ik niet drink maar dat zegt hij niet vaak maar zijn gedrag is stukje beter geworden.ik vraag mezelkf constant hoe is het zo ver gegaan? hoe is alcohol ons de baas geworden ?kon ik het voorkomen?ligt het aan mij?hebben jullie al een antwoord op die vragen gevonden?moet ik mijn hele leven met die trek blijven vechten?graag hoor ik van jullie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Yanou en Marieke

Even een berichtje van mij, de handschoen is mij geworpen door Katrien he,

Het is niet het gebrek aan gevoel hoor als je een rot opmerking te verwerken krijgt vaak is juist grote onmacht dingen te kunnen veranderen, wat er uit komt als boosheid.

Yanou 5 jaar geleden ben ik alles kwijt geraakt wat je kan verzinnen ,maar het meest kapot was ik van mijn vriendin die bij mij werkte en dus ook weg moest gaan, ik heb maanden, in een stoeltje gezeten en kon niks meer. ik was in diep verdriet.
Na enige tijd stond mijn broer voor mij met de zelfde tekst , je bent het niet waard dat je leeft, nee, neee, nee, je hebt het recht niet dat je nog leeft.

Het heeft mij zeer geraakt en nu begrijp ik dat zulke opmerkingen niet gemaakt worden om je te breken, maar dat het onmacht is, onmacht de sytuatie te veranderen.

Marieke voor jou het zelfde het is onmacht dingen te kunnen veranderen ook jou man is bezig met verwerking dat het voorbij gaat het leven van je zwager.

Tja katrien het kan er zo rottig uit komen bij mannen he?


Helder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helder

vandaar dat sommigen wel eens hebben getwijfeld of je een man bent waarschijnlijk. Bij jou komt het er altijd vriendelijk en aardig uit!!!!!!

je KAN dan bijna geen man zijn he?

GRAPJE HOOR (zeg ik maar even voor de zekerheid, je kan niet voorzichtig genoeg zijn he)

Pietje

Marieke ik ben het eens met Helder, het is pure onmacht, hij wil gewoon dat je bij m blijft en dat je gezond en goed blijft, en dat komt er dan zo rottig uit!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...