Spring naar bijdragen

donderdag


Cheryl

Aanbevolen berichten

Ik ging natuurlijk niet best vandaag, net als gisteren niet, en nooit niet, en wat is nooit, is dat verleden of heden of toekomst? En als het toekomst is, dan is het beeld wat dat betreft, wat mij betreft erg matig. Sorry dat ik gister zo een verwarring opbracht, althans, alleen vagelijkheden liet opborrellen wat mijn persoon betreft. Miscchien moet ik zijn bij de rubriek kennismaking. Is het daar beter. De rubriek modder, daar zou ik me thuisvoelen. Modder in het hoofd. En alle mooie wensen, mensen, bedankt, maar ik heb helaas maar beperkte capaceiten. Ik ben slechts van hot naar haar, ik ben het heen en weer, en dat bedoel ik zo positief nog niet. Sorry, maar maak je geen zorgen, ik ben thans kalm. Wat is kalm? Bedankt Kartien, dan toch, en Emma, en Houten, voor het lezen, ja, het lezen is toch al belangrijk. en er is zoveel meer, dat weet ik ik ook, maar is er zoveel meer in de modder, en mijn gepraat heeft toch geen einde meer. Een einde is toch ook geen einde. Ik ben ook geen mooi mens, terwijk ikdat wel graag zou willen zijn. Een mooi zuiploos mens, vooral nooit gezopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Cheryl

Tja ik ben als hu hu hullie.

Maar net iets anders. een reactie, krijgen of geven is mij minder relevant, want ben ik mischien wel het
laathemmaarpratenjongentje, en vewacht verder niets.

Maar ik geef zo maar mijn gedachte die voorang krijgt voor andere, het is geen prestatie zonder keuzes gedachten te laten lopen zonder daar in keuzes te maken of rust te vinden welke regeren
Wel is het een gevecht om deze te richten naar een doel,vraagt of je balconetjes en poezen enzo wel bij lieve dingen kan scharen bij leuk, en of leuk, wel leuk, zal zijn,och het gaat om de keuze het tempo van momenten je gegeven te willen leven het zijn kleine aanrijkingen uit het leven kontakt te maken met jou.
wat ik wil zeggen is het gaat niet om het hollen door je te volle leven maar te kunnen ballanseren.
Je kan fietsen door een polder en op de vraag wat zijn de wolken mooi is het antwoordt al snel ja leuk, zoveel anders is het als je van je fietsje stapt en in het gras naar boven kijkt pas dan groeit er bewondering over nuances kleur en vormen je gaat zelfs het tempo bestuderen waarmee een wolk leeft, is dit nu zo leuk? ach is de waardering eigenlijk dat je je plekje waardeert daar in het gras en even niets hoeft en ruimte gevonden hebt voor je gedachten ze te foccusen.
in kontakt met jou plekje op de aarde, in evenwicht met je omgeving.
het is voor ons allen een behoefte kontakt te maken met wat aan gerijkt word en dit te plaatsen

groetjes Helder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cheryl, je hebt geen modder in je hoofd, wel een wirwar van veel en negatieve gedachten en aannames over jezelf.. en dat is lastig en vooral erg vermoeiend.. ik herken dat al zijn ze bij mij nu aardig stil komen te staan. Jij bent net zoveel waard als ieder ander. Ieder mens is op zijn eigen manier mooi en doet dingen die soms minder mooi zijn. Ieder mens bestaat uit plusjes en minnen.. probeer je de plusjes ook nog te zien? want die zijn er echt!

Spannende dag vandaag, donderdag he!.. vanavond ga ik naar Spinvis, een popconcert dus.. en ik wil niet drinken. En dat gaat me lukken hoor!! ik beloof het gewoon aan jullie dat ik het niet zal doen! dus bij deze!

vanavond ga ik aan de SPA!

Iedereen veel sterkte weer vandaag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,
mooie Helder van je gedachten focussen. Niet doorrijden bij het zien van mooie wolkjes want dan "ervaar" je ze niet maar je plekje in het gras nemen. En maar eens heel goed kijken en in je opnemen wat je allemaal ziet.

Ik voeg de daad bij het woord en zou willen dat jullie hier waren. Ik woon nogal groen, en alles loopt uit. De Kastanje is meer dan mooi, het roze van de bloesems, alles wat struik is is ineens groen. Heerlijk.

En Cherryl, misschien is dat ook eens iets voor jou. Al ga je maar 5 minuten als je thuis komt je huis intensief 'bekijken', alle stoelen en boeken weer eens "aanschouwen". 5 minuten. Of zomaar heel even, maakt de "modder" in je hoofd wat vloeibaarder, stroomt het beter, blijft er niet zoveel hangen.
Sterkte meid.

Trouwens Houten, dat weet jij wel, wat is de Kastanje versie van een Tarzan? Een Wim die van tak tot tak springt? Nee, Wimmen moeten niet in een zeemleren lapje. Maar goed, ik ga de dag weer aanvatten.

Groetjes,
Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is dit nu de donderdagdraad of niet?

Nou, ik gebruik hem nu maar als donderdagdraad!!

oooooh ik heb zo'n zin in vanavond! Ik ga naar een concert van Spinvis.. heb de muziek even lekker hard staan. Het is ontzettend lang geleden dat ik zoiets gedaan heb.. en ga dat voor het eerst van mijn leven ook nog eens alcoholvrij doen en hoop alles goed in me op te kunnen nemen!.. gewoon dronken worden van de muziek... ben er helemaal hyper van!!

voor wie spinvis niet kent.. het is een introverte ex-postbode die op zijn zolderkamer in nieuwegein zijn eigen muziek maakt, zijn eigen tracks componeert en inzingt.. en dat op een bandje zette. Zijn muziek viel in de smaak en hij heeft het nu gearrangeerd voor met een band. De teksten zijn wat dromerig, de muziek eigenlijk ook.

Voor wie geinteresseerd is geraakt: SpinviS
als je dan op clips klikt dan zie je wat live registraties!

oooh ik heb er zin in!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé Tapas, ik hoop dat je nu precies op dit moment heerlijk staat te dansen op Spinvis-muziek. Ik heb toch een paar weken geleden ook dat alcoholvrije feestje gehad en zo zalig gedanst de hele avond, dat gun ik jou ook!

Laat effe weten!

Satja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, ik ben weer thuis, het concert was echt heel erg goed!
Als Spinvis ooit in de buurt komt!! GAAN!!!

Toch kwam ik niet helemaal in de stemming, gewoon ook omdat ik na gisteravond cursus en vandaag de hele dag werken moe ben, en omdat we vooraan stonden waardoor je het overzicht mist.. er is ook zoveel te zien... er draait film mee, 8 muzikanten.. maar het was zo gaaf.

Ik heb foto's staan maken en ben ze nu aan het downloaden.. dat helpt me op zo'n avond ook om mezelf een houding te geven.
Wat wel lekker is is om na zo'n avond gewoon nuchter thuis te komen!! allemaal nieuwe ervaringen!! en morgen niet geradbraakt op te hoeven staan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan moet je echt gaan hoor Houtje... het is een hele ervaring om het live te horen, heel anders dan op de CD's ...en zorg dan dat je niet vooraan staat voor het totaalbeeld!

Van de 100 foto's die ik gisteren met mijn ietwat gedateerde digitaaltje heb gemaakt zijn er 10 echt prachtig geworden... dus kan ik nog even heerlijk nagenieten!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...