Spring naar bijdragen

even voorstellen


anders

Aanbevolen berichten

Ik wou me even voorstellen en dacht miss. kan ik hier wat steun vinden.

Ik ben nu op eigen kracht gestopt met drinken deze weekmaar het valt me zwaar. zeker de avonden.

Het vorig jaar was niet makkelijk en alle reden maar om een fles s'avonds open te maken maar wil het niet meer. Het stoppen valt me erg zwaar...miss. iemand die een maatje kan zijn?

thanks

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom anders en veel succes. Je kunt eventueel een oproep plaatsen in de rubriek 'zoek een maatje', wellicht zijn er meer mensen die een maatje zoeken. En ik kan het je echt aanraden, ik heb er zelf ook 1 en het is heel fijn wat uitgebreider met iemand te praten, succes:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Anders,

Welkom hier op het forum:present:
Als ik terugkijk vond ik dat nog de moeilijkste stap...het me hier aanmelden. Voor mijn gevoel ging ik toen "met de billen bloot". Het was voor het eerst dat ik daadwerkelijk aan iemand buiten mijn partner toegaf dat ik een drankprobleem had/heb.
Nu al weer bijna 1 jaar verder en heb het afgelopen jaar veel kunnen bezuinigen op mijn drankuitgaves:D Het heeft mij erg geholpen om regelmatig even op het forum te komen. Het is fijn om tussen mensen te zijn die begrijpen waar je mee worsteld. Dat helpt om de negatieve spiraal waar je inzit te doorbreken. Hoop dat het jou net zo zal helpen!!

Heel veel succes:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Anders,

Welkom hier. Het komt wel goed als je het dag voor dag doet. Niet teveel van jezelf eisen. Hoop dat je hier je draai vindt. Maar ik moest toch ook naar de AA. Ik had niet genoeg aan het online gebeuren. Lotgenoten ontmoeten in levende lijve is toch nog wat anders.


Groetjes en sterkte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...