Spring naar bijdragen

NOVA


tapas

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 56
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

yeeeh, tapas, wat een onwijs goede acite!! Gefelicitteerd. En "of the record" ten eerste wat een pracht thee pot en wat een onwijs gaaf huis heb je! En oooo wat een lieve hond.

En wie was die andere vrouw, die ook, onwijs dapper van je. En dat je niet met naam en toe naam wilde, onwijs fijn dat je het hebt gedaan!

Dappers zijn jullie,
dikke zoen Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo hier ben ik met de ranja!!! En voor tapas heb ik een hele grote ketting gemaakt en die ga ik haar zo omhangen!!! Tapas je hebt het geweldig goed gedaan!!! Ben mega trots op jou!! Vond het zowiezo wel interessant om ook eens achter de schermen bij tactus te kijken, jullie niet? Ik dacht altijd dat het een hele grote instantie was met wel 100den medewerkers, hebben ze er maar 16!! Maar goed dat motiveert wel weer enorm om door te gaan met niet drinken, want ik ben gelukkig 1 van de gelukkigen die een behandeling heeft gehad en dan moet je het ook waar blijven maken he? Anders is alles voor niks geweest en hadden ze in plaats van mij wel iemand anders van al die duizenden wachtenden kunnen nemen, niet dan?

Maar goed, tijd voor een feestje!! Yahoo, wie zorgt er voor de chips? De slingers heb ik al opgehangen hoor!! Het zal nu wel veel drukker worden denk ik op het forum. Zag Peer al, Peer van harte welkom hier!! Het is hier altijd erg gezellig en we hebben veel steun aan elkaar. Hoop dat je je hier gauw thuis voelt.

Nou ik ga naar bed, morgen weer een drukke dag en heb gister erg slecht geslapen. Ben nu gelukkig weer rustig en niet meer zo in paniek. Moet gewoon positief blijven denken dan komt het wel goed.

Liefs Hermiena

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Tapas,
Alles is al gezegd, Fantastisch gedaan, heel knap van je. Leuk om je te zien, ook al is het de achterkant van je hoofd en je 3 oorringetjes. En inderdaad een leuk en warm huis. Tapas zat zo lief aan je voeten.
Ook van die andere dame: heel knap hoor! Ik hoop dat ze leest!
Tapas, je kunt nu rustig slapen toch?
Welterusen voor allen
Tosca

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Femmy was jij nou die andere mevrouw uit het filmpje dan? Wat knap van je zeg dat je herkenbaar in beeld wou. Voor jou ook een mooie ketting dan maar want die heb je zeker verdient hoor!! Best goed dat er eens aandacht aan dit probleem wordt geschonken he? Frapant ook dat ze nu veel meer vrouwen bereiken. Denk dat vrouwen gerafineerder zijn in het verbergen er van en dat het daar iets mee heeft te maken.

Mijn lieve pp, sorry ik verwaarloos je helemaal. Ben je bijgekomen van je vakantie? Hoest met je?
Nog bedankt voor je steun gisteren.

Liefs Hermiena

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dank jullie wel, pfff, ik zou wel een borrel lusten nu, maar doe het niet hoor.. tjonge dan loopt de spanning toch even hoog op... Maar ze hebben het netjes in beeld gebracht. Wel raar om jezelf zo te zien.. oei, nodig nog wat kilootjes afvallen.. en is dat nou echt mijn stem? of hebben ze het vervormd. Maar de uitzending was interessant, en inderdaad leuk om achter de schermen te kijken bij Tactus..

en Helder, mijn hond is geen stoffig oud hondje maar een heel ernstig hondje.. Hij is 4 jaar oud, maar zijn karakter is dat van een oude filosoof. IN huis is hij de rust zelve en waggelt wat achter me aan. buiten is het een ramp en zie ik hem nooit, restje van zijn zwerfverleden..

blij dat het voorbij is.. fijn dat er nu al zo'n toeloop is van mensen hier! Iedereen van harte welkom! en hopelijk kunnen we elkaar allemaal weer verder helpen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hermiena,

geeft niet hoor!!! Als er iemand altijd meelevend is ben jij het wel. Ik moet wel lachen, Femmy vertelt net op een ander draadje dat ze na 4 dagen nog een kater heeft van koninginnedag (bij wijze van spreken). Ik denk dat ze graag zou willen dat ze die andere mevrouw was, want die staat al sinds augustus droog als ik NOVA goed beluisterd heb.

Maar die virtuele ketting die je Femmy geeft, moet ze maar als aanmoedigingsprijs beschouwen!! Vind je niet?

groetjes

Piet

ps; wanneer dient onze filmster zich hier aan? ze is online!
oh, ik zie nu dat we tegelijk schreven, tapas en ik! dus ze heeft zich gemeld, ik ga nu snel lezen wat ze schrijft

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dappere Tapas en andere mevrouw,

Trots dat er tenminste nog een paar mensen zijn die over dit grote probleem durven te praten (1 mio!).
Stond inderdaad ook een beetje te kijken van het aantal hulpverleners bij Tactus die zich hiermee bezighouden, maar petje af voor hen dat ze zich bezig moeten houden met 25 patiƫnten elk en allemaal hun eigen problemen.
Was ook verbaasd over de wachtlijst van 1000 man. Ik had me aangemeld en was binnen 2 weken aan de beurt (positieve discriminatie of een zwaar geval?)
Nou ikblijf nog even lezen wat iedereen te melden heeft.

Groetjz Dick

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wauw, 9 mensen ingelogd!! en dat in vakantietijd!!

Ik hoop dat het goed voor Tactus uit gaat pakken en dat ze eindelijk wat meer geld van volksgezondheid gaat krijgen. Op de lange termijn is dit zoveel goedkoper dan de hele verslavingszorg zoals die nu is... ze bereiken zoveel meer mensen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Femmy sorry ik had je berichtje van koninnedag gemist.

Jij ook van harte welkom hier hoor en die ketting mag je houden als aanmoediging oke?

Satja wat jammer dat je het hebt gemist, er is vanacht nog een herhaling of wordt dat te laat voor je?

Liefs Hermiena

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Och jee, nee, vannacht is te laat, ik had nu al lang op mijn bed moeten liggen. Maar ik kijk morgen wel via internet.

De broer van Rark Mutte, PP. Kijk maar op de novatv site daar staat een artikeltje over Tactus en de behandeling.

Tapas, ik ga dus pas morgen roepen hoe goed je het gedaan hebt!

Hadden jullie trouwens gezien dat de site even op slot gaat voor nieuwelingen tijdens en vlak na de uitzending? Dat stond gisteren in de mededelingen. Ben benieuwd wanneer ze dat slot er weer afhalen want dan zal het wel storm lopen.

Welterusten allemaal!

Satja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We zijn erg tevreden over de uitzending. We vinden het heel fijn dat alcoholdebaas.nl onder de aandacht is gebracht. Vooral zijn we vreselijk trots op de cliƫnten die zo voortreffelijk hun verhaal hebben gedaan.
Heel hartelijk dank daarvoor!

Voor alle forum leden, dank ook voor al jullie bemoedigende bijdragen op het forum.

We hopen dat deze uitzending ertoe zal leiden dat we in de toekomst via alcoholdebaas.nl nog veel meer mensen kunnen ondersteunen.

De moderator

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...