Spring naar bijdragen

vrijdag 19 mei


beep

Aanbevolen berichten

Satja zei:
Je hebt geloof ik twee hoofdtypes: zij die de relatie altijd op één of andere manier willen behouden en zij die alles doen om de relatie te verbreken of er helemaal uit te blijven.

En ergens was er al het idee dat alcohol een soort van ex is...

1 + 1 = 2 ?

of draaf ik nu door?

groeten van water

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, je draaft helemaal niet door Water, die vergelijking heb ik ook al eens gemaakt. Ik neem net zo gemakkelijk afscheid van drank en sigaretten zoals ik altijd afscheid van mijn geliefden nam. Briefje neerleggen op tafel en ajuus.
Het duurt alleen zo akelig lang voordat ik het besluit weet te nemen...:D

NU GA IK ECHT SLAPEN!!!

Satja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is idd welbekend.. dat het soms zo lang kan duren voor je iets besluit maar ik ken dat ook, als ik dan ook ergens voor ga dan ga ik ervoor!!

Houtje, tuurlijk gaat het mis tussen je ex en jou, ten eerste is het niet voor niks je ex..... en ten tweede zit je gewoon in van die rare patronen verwikkeld.. zeg nou zelf, als je geen kinderen gehad had dan had je het kontakt gewoon kunnen verbreken. Nu ben je genoodzaakt om het kontakt te houden en wil je ook nog voor hem zorgen zodat de kinderen niks merken. Het is gewoon een rotsituatie en je zult wel een keer moeten stoppen om zijn problemen voor hem op te lossen. 2 kinderen is genoeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Satja, dit was echt een overwinningsmoment! Dank voor het compliment.

En Kate: ik zie er beter uit, minder opgeblazen en slaap veel beter en zweet 's-nachts minder. En natuurlijk fris en fruitig in de morgen, i.p.v. met dikke ogen en een walm. Er zitten maar weinig nadelen aan niet drinken. Als ik mezelf zo lees snap ik niet dat er nog drinkers zijn... mmm, grapje.

Ik verzon ook altijd van die smoezen: viel er midden in, laatste stuk gemist wegens telefoontje, nou ja, you name it. Ne zit ik in de pauze van film 2 en weet alles nog! HOERA!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en ik ga plat heb nog 6 uur krap nee 5,5 uur om om 8,00 in strijdkleding op het veld te staan...........met rokjes en stokjes dus, de meisjes.

Het wordt gewoon een leuke dag vandaag!!!!

doei lekker slapen allemaal en zachtjes snurken graag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...