Spring naar bijdragen

maandag 22 mei


Houtje

Aanbevolen berichten

Ik wens jullie een fijne week !!!

En voor al :rose: droog dus dat is het makkelijkste in je normale ritme van dingen vind ik. Door de week loopt alles wat meer vanzelf, school en werk en zo, minder gaten die vragen om zal ik wel of niet drinken, ik werk natuurlijk in de avonddienst op maandag dus dat scheelt. En dan ben je alweer op dinsdag, drukke dag altijd ivm trainen enz. dan woensdag en al weer halverwege bijna.......

Zo rijgen de uren en de dagen zich toch langzaam aan een en gaat het rijgen steeds sneller en gemakkelijker, ook zonder drank. En dat wens ik onze nieuwelingen ook toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen,
ja het is toch altijd makkelijker zo door de week dat niet gedrink. Maar goed, geheel droog weekend achter de rug. Lekker.

Femmy, wat rot voor je, ik heb er even geen ander woord voor. Denk je alles een beetje op de rails te hebben.... Maar blijkbaar zat het al niet lekker. Maar daarom doet het niet minder pijn. Naar voor je. Maar wij zijn er hoor!! En misschien kom je over een poosje wel een heel leuk niet drinkend tiepje tegen. Hoop het voor je.

Vandaag weer aan het werk na een week vrij. Heeft me goed gedaan dat vrij zijn. En deze week maar een korte, woensdag verdwijn ik voor een paar dagen naar een hut op de hei, zonder internet. argh. Maar ik verheug me er ook wel heel erg op. Gezellig ouderwets met een stel vrienden. Maar het word veel puzzelen en spelletjes doen, het weer zit niet mee.

Jongens, maak er weer wat van.
Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi,
ik stap maar eens van mijn "eigen draadje" af en neem de brutale stap naar het forum.
Was wel veilig zo'n eigen draadje.

Maar goed, 2 dagen sober. En vannacht ontzettend gedroomd over wijn, veel wijn. En ik baalde er zo van dat ik na 2 dagen al weeeeer begon. Was heel naar. Herkennen jullie dit soort dromen?
En ik weet nog zo goed (in die droom dan) dat ik gewoon kon kiezen tussen fris of wijn en toch weer. En ik had nog geen slok genomen of ik had al spijt, en dan toch doen he.

Dus ik was wel blij toen ik wakker werd zonder kater.

En gisteravond voor het eerst (na 3 pogingen geloof ik) het eind van Vanilla sky gezien. Het begin kende ik wel maar het eind.... Nooit gered, teveel drank.

Ik ga voor dag 3!
Sien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kom net van de dokter af, ben mijn A gaan slikken en krijg ik toch op mijn larie van de assistente,grrr.
Ik was een kwartiertje te laat en dan kom ik maar binnen vallen als ik zin heb.
Waar dan iedereen bij staat. En dan blijf ik o zo redelijk en beleefd maar ondertussen sta ik te koken.
En dan zou ik zo graag eens van leer willen trekken maar ik ken mezelf en ik ben aubsoluut niet genuanceerd als ik nijdig ben, dus dan houd ik maar weer mijn mond. Maar dit was net wat ik absoluut niet kon gebruiken vandaag, ik krakel en spetter van geirriteerd zijn als het is.
Maar het is zo ontzettend respectloos van die griet. Gooi heel mijn hebben en houwen maar op de straat.

Maar het geeft wel inzicht waarom ik zo geirriteerd ben, het is niet alleen dat ik niet vooruit te branden ben maar ik heb me in een positie gezet waar ik afhankelijk ben van anderen en dat vind ik niet prettig.
Vooral als degene niet begrijpen wat er speelt, en mij gaan behandelen als een of andere randdebiel.

marieke, dromen over drinken is normaal als je er mee bezig bent om er mee te stoppen. Ik deed dat ook de eerste keer dat ik gestopt was. Dan werd ik wakker in paniek zovan ik heb toch niet en dan duurde het echt een tijdje voordat ik het kon geloven.
Na weken van dromeloze nachten ben ik vanacht ook behoorlijk aan het spoken geweest.

Emma, mijn sympathie heb je. Ik voelde me van het weekend totaal onthand zonder internet.

Houtje, je bent weer goed op dreef een teken dat het goed met je gaat, denk ik.

Een spetterende,
Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben net gebeld door de rector van de school waar ik afgelopen vrijdag een gesprek mee heb gehad.
Hij heeft met mijn referentie gesproken en die heeft hem verteld dat ik een alcohol probleem had maar hij moet hem ook meer hebben verteld want ondanks dat zijn ze bereid om met mij in zee te gaan.
ik ben dus aangenomen!!!

Ik ga nu maar even gillen en rond dansen etc. Mijn dag kan niet meer stuk!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anjo,
Fantastisch !! Van harte gefeliciteerd meid.
Ze geloven in je capaciteiten, is dat niet geweldig?
Ondanks dat ze weten van je probleem, ....dan moet je wel een KANJER zijn.
Meer motivatie om door te gaan, dan die je al had,heb je toch niet nodig?
Heb je ook nog een privemail gestuurd. Met een ander onderwerp.
Nu zingen en dansen !
Tosca

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HOERAATJE VOOR ANJOOOOO


:D:musicnote::heart::sun::moon::present::):rose::D:musicnote::heart::sun::moon::present::):rose:
:heart::sun::moon::present::):rose::D:musicnote::heart::sun::moon::present::):rose::D:musicnote:
:musicnote::heart::moon::present:G E F E L I C I T E E R D:sun::moon::musicnote:
:rose::D:musicnote::heart::sun::moon::present::):rose::D:musicnote::heart::sun::moon::present::)
:):rose::D:present::musicnote::heart::sun::moon::present::):rose::D:musicnote::heart::sun::rose:

Er zijn gewoon ook echt goede mensen op de wereld. Wat een motivatie heb je nu zeg!

Satja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Femmy,

Ik krijg een beetje het gevoel dat je al zit aan te kondigen dat het fout zal gaan dit weekend. Het is goed van je dat je zo goed in de gaten hebt waar je valkuil zit en ik begrijp ook dat je het rot hebt nu. Maar richt je nou niet te veel op de angst dat het fout zal gaan, daar wordt het denk ik alleen maar moeilijker van. Als je niet uitkijkt dan ga je gewoon aan je eigen verwachtingen voldoen.

Dus breng alles in stelling om jezelf te helpen! Richt je op de maatregelen die je kunt nemen in plaats van op het idee dat het mis zal gaan!

Begrijp je wat ik bedoel?

Satja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anjo, wat moet dat heerlijk zijn om te worden aangenomen en om niet een geheim met je mee te hoeven nemen!!

Femmy, er zijn meer dingen om te doen om jezelf te verwennen, dan wijn drinken.. tutavondje? maskertje, voeten pedicuren, sauna desnoods.. vrijdagavond naar de sportschool? Lekker eten voor jezelf koken? Jij weet waarschijnlijk het beste wat voor jou werkt.

En nee, je zeurt niet!!! blijf vooral je twijfels opschrijven want die zijn er gewoon. Dan kunnen wij je helpen om ze misschien de wereld uit te helpen!

Marieke, wat stoer zeg, om overal je excuses aan te bieden. Dat getuigt van grote moed vind ik! Een soort afscheidstocht!! Op naar de volgende droge periode!!

en verder iedereen die droog is gebleven.. vooral Emma, kanjer!!..

CHAPEAUX!!! (schrijf je dat zo? )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anjo wat heerlijk voor je!! Van harte gefeliciteerd met je baan!!! Zie je wel iedereen verdient het om een eerlijke kans te krijgen en jij hebt die kans gekregen dus grijp hem met beide handen aan!! Maak er wat van, je gaat het vast heel goed doen!!

Marieke wat een strakke aktie van je om je excuus aan te bieden, daar is heel veel lef voor nodig!! Knap hoor je mag met recht trots op jezelf zijn!!

Femmy, wat sneu dat je relatie voorbij is. Zorg je er wel voor dat je dit weekend niet gaat zitten kniezen, gewoon lekker naar de sportschool gaan, of wandelen of fietsen. Filmpie kijken of wat je ook maar leuk vind. en trek je het niet ga dan naar het forum en sla alarm, dan rukken we met zijn allen uit.

Nou ik ga naar bed, ben moe.

Slaap lekker allemaal, hoop dat het met alle andere forum vriendjes ook goed gaat.

Liefs Hermiena

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...