ferry Geplaatst 11 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 12 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2006 Welkom Ferry/Ferdinand,Fijn dat je met de behandeling hebt kunnen beginnen. Je had ondertussen wel gewoon het forum kunnen blijven bezoeken hoor, want er zijn hier wel meer mensen die (nog) niet met de behandeling bezig zijn. Maar misschien is het voor jou wel handiger als het gelijk op gaat.Veel succes met de behandeling. Lukt het je al om niet te drinken, of loop je nog dagelijks te worstelen? En wat ik jou doel? Je kunt hier in ieder geval veel steun vinden.Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 12 augustus 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2006 Hallo Anna,Bedankt voor het welkom, wat het drinken betreft, lukt het nog niet iedere dag.Mijn doel is totaal te gaan stoppen. Want ik merk dat het minderen niet zo werkt. En dat er geen rem is.Dus blijft er maar een ding over en dat is totaal stoppen.groet ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mismaff Geplaatst 12 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2006 hallo ferdinand hoe je ook heet het maakt geen vershil als je iemand kan helpen is dat fijn nu ik ben ook op deze site om iemand te helpen maar krijg meestal weinig reacties als ik schrijf ik sta iedereen open en als er iets bijzonders is dan wil een ieder daarmee helpen liefs mismaff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 12 augustus 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2006 Hallo mismaff, bedankt voor je vriendelijke woorden. Ondertussen heb ik begrepen, dat ik de naam niet kan wijzigen. En dat het ferry moet blijven. een vriendelijke groet ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden