Spring naar bijdragen

Zondag 13 augustus


Francesca

Aanbevolen berichten

hallo anna bedankt voor je bos bloemen ik heb ze echt verdient
ik ben nog niet zolang bij de aa maar heb wel ervaring ik ben er
vroeger een tijdje bij geweest maar dacht ik kan het zelf wel en had er geen behoefte aan maar nu voel ik me veel anders er tegen over ik ga er graag naartoe en ik voel mij net of ik thuis kom
ik heb er erg veel steun aan nog maals bedankt en groetjes mismaff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 82
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

hallo tapas bedankt voor je reactie ja ik voel het heel erg die leegte maar gelukkig ben ik niet terug gevallen ik heb een vriendin en zij is twee dagen voor mij gestopt en ik houw mij er beetje aan op
en zij aan mij ze wil voor mij zijn nu ik wens haar daarmee sterkt nog eens bedankt van mismaff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo tompoes gefeliciteeerd met je twee weken en twee dagen ik been nu vandaag twee maanden nuchter en hoop zo door te gaan je gedicht is erg mooi vroege schreef ik ook gedichten maar toen dronk ik en nu gaat het gewoon niet meer maar als dat alles is wat ik moet laten staan dan ben ik een gelukkig mensheel veel liefs en sterkte van mismaff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi francesca bedankt voor je reactie ja eindelijk weer twee maanden droog ik ben erg trots op mijzelf
van de traumaloog kreeg ik te horen dat mijn palm van mijn hand met reuma zit nu ik heb heel weinig
aan hem gehad ik weet niet een waar hij mij na door gestuurd heeft wel zij hij dat mijn hand misschien van het drinken kwam als je hier door wordt gestuurd krijg je altijd de naam van alcoholiste mijn vertaalster kon hewm ook niet goed verstaan ik ben wel door gezonden maar naar wie dat weet ik niet
dus maar afwachten veel liefs van mismaff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi badgast
ik weet als je slaappillen in ga nemen dat je dan in een ander gat val maar misschien is het voor even een oplossing antabus is ook een goed middel en daar raak je niet aan verslaaft bij mij teminste niet toen mijn kinderen hier waren heb ik antabus geslikt en twee dagen na dat ze weg zijn gegaan ben ik er me gestopt en geen bijwerkingen veel liefs van mismaff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...