sneeuwwitje Geplaatst 26 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2006 Allemaal lekker slapen en morgen zonder kater weer een mooie dagWelterusten Sneeuwwitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 27 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2006 Hallo allemaal,Een goede morgen, voor een ieder een droge en vooral stress vrije dag. Geniet ervan.En Badgast, hoe is het gegaan? Het in de hand kunnen houden? Ben erg benieuwd.groet Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mismaff Geplaatst 27 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2006 hallo sneeuwitje ik heb lekker geslapen ben pas kwat over tien mijn bed uitgegaan ga direct onder de douce ik ben niet vuil maar ja het hoort er bij ik hoop dat jiij ook goed heb geslapen en niet met een kater opgestaan nu ik ook niet liefs van mismaff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mismaff Geplaatst 27 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2006 hallo ferry gelukkig ben je gebleven vond het fijn om je berichtjes te lezen ik voel mij goed zonder die nare drank en ben nu twe en een halve maand weer nuchter houw je goed veel liefs van mismaff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chinagirl Geplaatst 27 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2006 HELP: Hoi weet iemand hoe ik een bericht die ik in een verkeerd draadje in het dagdraadje van vandaag kan zetten? Heb een heel verhaal op gisteren gezet maar moet op vandaag!!!!!!!!! Ik probeer d.m.v. aanpassen en tracht dan te kopieren of te knippen het op de 27e tekrijgen, maar helaas met geen mogelijkheid.gr. CG Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lola Geplaatst 27 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2006 Helaas Cgirl kan ik je daarbij niet helpen.Snap dat ook niet goed.:$Het is wat.Ik heb je verhaal van gister al gelezen hoor.Lees altijd nog bij van de dag ervoor nl.Heb je mijn pb-tje gehad???Ach meid,ik had me toch tig uitgbreide sms aan je gestuurd.Nu snap ikdat je niet meer wist hoe het met me ging.Lieverds,allemaal bedankt voor de steun.En inderdaad we zijn sterk.En ook mijn vriend ziet het al bij mij en ik geef hem ook nog alle kans opeen andere weg.Ook ik Erica begrijp hem wel hoor.Heb zelf tijden hetzelfde gedacht.Ik moest en zou vluchten.Vooral door A......!Maar die maakte me nog meer kapot.En ik ben er nog lang niet hoor-lang niet altijd ADB.Maar ik vecht er voorals een leeuwin.Net als ik doe voor de enkele vrienden die ik heb,mijn vriend en familie.Anna lief ook bedankt.We zijn harde werkers vind ik!voor allen vanLola Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 27 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2006 Goedemorgen,Sorry CG, weet het ook niet. Zou je graag even bellen maar kan even niet na verblijf van zoonlief.Mijn vader zou de telefoon uitsluiten. Ik ben gisteren heel verkeerd bezig geweest totdat ik de redenen eens ging bedenken waarom ik zo moe zou kunen zijn, niet genoeg eten, toch gedronken etc.Plus alles nieuw.Stom van me, ik had beter moeten weten. Nu nog maar even uitsudderen met een goed boek.Iedereen een prettige dag!Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 27 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2006 Hallo allemaal,CG, ik denk niet dat je het berichtje bij gisteren kunt weghalen en dan bij dit draadje plakken, maar je kunt het wel kopiëren en dan hier in een nieuw berichtje zetten. Ik heb het overigens ook al gelezen, want ik lees ook altijd de laatste berichtjes van de vorige dag nog even na.Dank je Sneeuwwitje voor je goededagwens. Dat zonder kater is al gelukt, dus de rest moet ook goed komen.Ferry, hoe ik het met je buikpijn? Jij ook een fijne dag.Mismaff, alles goed met jou? Hihi, ik moest een beetje lachen om je opmerking dat je niet vuil was. Ben ik ook nooit 's morgens, maar ik heb altijd het gevoel dat ik niet helemaal goed wakker wordt als ik niet douche.Lola, gaat het weer een beetje met je? Ik vind jou ook hartstikke sterk hoor. Ga er maar aanstaan, met een vriend die nog drinkt, en dan probeer je ook nog klaar te staan voor je vriendin. Een echte leeuwin ben je, hou vol!Anjo, jammer dat je gisteren niet zo goed bezig was. Maar je bent kennelijk wel weer tot nieuwe inzichten gekomen. Goed voor jezelf zorgen hoor meisje, en daar hoort goed eten ook bij. Was het gezellig met je zoon?Allemaal een fijne en droge zondag (hoewel, hier giet het).Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 27 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2006 ik ben er weer, sorry dat ik na vrijdag niks meer van me liet horen en ik was best geschokt door het lezen van alle reacties enzo. Vrijdag leek wel een massale dipdag!Nee lieverds, ik ben niet terug bij af, af is dagelijks drinken, en dat doe ik dus echt niet meer. maar woensdag had ik wel voor het eerst 2 a 3 drankjes gedronken terwijl ik donderdag moest werken, en dat is tegen mijn eigen regels in.. en vrijdag heb ik eigenwijs die 4 biertjes ook nog leeggedronken en toen dacht ik idd.. tja, wat levert het me nou allemaal op? geen ene reet dus!gisteren begonnen met mijn muren te verfen..wauw dat is spannend, van geel en rood naar koffie verkeerd en biscuit .. dat verfen gaat nog wel even duren.. steeds een stukje.. vooral de lichte kleur.. kan ik er rustig aan wennen. Op zich een goed teken om mijn huis wat minder prikkelende kleuren te geven, wie weet wordt ik zelf dan ook rustiger hihi.Anjo, het klinkt misschien rot maar ik had niet anders verwacht dan dat het fout zou gaan. Teveel spanning in korte tijd kent vaak maar 1 uitweg! smijt Jan dus maar weer snel op straat, ik doe met je mee en geef jezelf de tijd om te wennen aan weer werken.. rust.. reinheid.. en.. ach je weet het wel.Ik moet daar ook weer aan dus maken we gewoon samen weer een start okee!?Niet gedronken gisteren en ik denk idd dat de hormonen ook weer roet in het eten gegooid hadden de afgelopen week.. blijven maar stomme dingen hoor, hormonen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 27 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2006 Hallo Anna,Met de buikpijn is het minder, dus het zal wel te maken hebben met het drinken. Zal weer meer water gaan drinken. Ik heb net 5 km hardgelopen en dat ging goed. ook een fijne dag.groet Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 27 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2006 Hallo Chinagirl,Bedankt voor je uitleg, het zal bij mij ook wel obstipatie zijn. Ik heb in het begin veel water gedronken en de laatste dagen niet. Ik heb de kan water weer op tafel staan.groet en liefs Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erica Geplaatst 27 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2006 Klinkt misschien vreemd maar ik wordt elke morgen vrolijk wakker met wel liefst 2 katers!Maar deze katers kan je natuurlijk beter hebben dan die andere drank-kater.ff een grapje tussen alle serieuze berichtjes door, moet kunnen toch?Het is echt een zondag, lekker een beetje hangen en niet naar de super hoeven. Deze dag is voor mij de meest veilige dag ondanks dat er vlakbij een slijter is die dag en nacht open is.Voor iedereen een fijne zondag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erica Geplaatst 27 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2006 CG, ik weet wat je kan doen met dat verkeerd geplaatste berichtje: Eerst kopieer je de tekst naar vandaag en dan ga je terug naar die van gister en haal de tekst weg en zet de tekst"zie zondag" erin.Probeer maar eens en ik lees wel of het gelukt is.groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lola Geplaatst 27 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2006 Balen,mijn pc valt weer steeds weg.Dan ben ik opeens wer uitgelogd.Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.Ha Erica en Kaab.Het is hier ff zwaar want er is wijkfeest met veel zuipen etc.Ik wil daarom rustig thuisbkijven en dvd kijken maar mijn vriend wiler zo graag samen heen.Grof gezegd;maar dat zie ik niet zitten want ik weet de vorige keren nog.Sorry voor spelfouten.Liefs Lola Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lola Geplaatst 27 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2006 Ha buddy!!!!!!knuffel Lola Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erica Geplaatst 27 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2006 Lieve Lola, heel verstandig dat je niet meegaat je gaat net zo lekker en dan zou je dat door zo'n wijkfeest laten verknallen. Laat hem maar lekker alleen gaan als hij er zo graag heen wil, jij voelt je straks stukken beter als dat hij zich straks of morgen zal voelen of niet dan?dikke knuf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 27 augustus 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2006 Lola,Ik ben het helemaal met Erica eens, laat hem alleen gaan. Zal wel moeilijk zijn, want daardoor krijgt je relatie ook een deuk, want je kunt hem natuurlijk niet altijd alleen laten gaan.Maar van de andere kant, moet hij toch ook een beetje begrijpen hoe moeilijk dit voor je is. Ga wel lekker genieten als je echt alleen blijft vandaag. Hoe is het nu met je vriendin? liefs Sneeuwwitje:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 27 augustus 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2006 Tapas,Ik sluit me helemaal bij Marieke aan. Jouw opmerking , dat we niet terug zijn bij af, vind ik echt goed.Ik heb ook iddd de laatste drie maanden minder gedronken dan normaal, ook al ga je soms de fout inChinagirl: Ik kan je niet helpen, maar ik denk dat iedereen je berichtje nu wel leest, ook al staat het bij gisteren.Erica, Waarom is bij jou de zondag de veiligste dag? Ik begrijp dit niet zo goed, want bij mij is iedere dag gevaarlijk, of werken de GRemlins daar in Spanje niet op zondag.Ferry: gelukkig ben je weer wat beter in orde, want dat werkt natuurlijk wel mee, om door te zettenLiefs Sneeuwwitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 27 augustus 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2006 Missmaff.Goed twee en halve maand van de alcohol af, doe je dit zonder medicijnen? En is de trek nu idd minder??Anjo: Ik ben het met Anna eens, wel goed voor jezelf zorgen en dat het fout zou gaan, zat er eigenlijk wel een beetje in. Kom op meid, weet zeker dat je er weer voor gaat. Liefs Sneeuwwitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lola Geplaatst 27 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2006 Tjee,wat lief sneeuwwitje dat je nog aan mijn vriendin denkt!!!!!Ik denk steeds aan haar hoor.Ga elke dag even langs en zie haar aftakelen.Dan ben ik soms zo boos van binnen joh.Zij heeft niet om deze ziekte gevraagd!En het nare is dat zelfs ik er moeilijk mee om kan gaan.Haar familie heeft al complete afstand genomen.Zo'n meiske/vriendin kun je niet laten stikken.Ook al scheld ze me verrot nu.Ik weet hoe ze zichvoelt na zo'n psychose.Ze weet nog maar weinig en schaamt zich dood!Nou voor mij hoeft dat niet maar ik snap het zo.Zoveel pijn voel ik nu.Ze maakt nu haar hele flatje kapot en zelfs ik kan haar niet tegenhouden.Zwaar hoor.Maar ik hou van haar hoor en blijf klaarstaan ook al doet ze dingen die ik echtniet meer begrijp doordat ze zo in de war is.Dus ik laat me uitschelden of wat dan ook als ik maar weet dat ze zich enigszins kanredden.Voor gezonde voeding bij diabetes zorg nu nu elke dag voor haar.En morgen bel ik de psychishe hulpverlening weer voor haar op.Weet je,echte vrienden zijn zo kostbaar.Zo erg.Zij is er zo een.Mij altijd trouw gebleven ondanks misbruik van alcohol!Nooit veroordelend alleen meedenken naar een betere weg voor mij en mn vriend.Dus ik ben trots op zo'n vriendin!!!Knuffels Lola Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lola Geplaatst 27 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2006 Lieve Marieke,ik denk er niet over om mee te gaan.Bah,het idee al.Dank je meissieLiefs Lola Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 27 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2006 Lieve allemaal,Hier is zowaar de zon gaan schijnen, dus ik heb net heerlijk de hond uitgelaten. Het ziet er toch meteen allemaal anders uit met zo'n zonnetje vind ik.Tapas, blij dat je er weer bent. Tuurlijk ben je niet terug bij af, ik zou alleen nu weer even een periode een beetje streng zijn voor jezelf. Moeilijk, maar je moet vermijden dat je geleidelijk weer steeds vaker gaat drinken. Ik heb een printje gemaakt van alle redenen waarom ik wil stoppen met drinken, en soms het ik het echt nodig om dat weer even door te lezen, zodat ik weer weet waarom ik ook al weer al die moeite doe. Wat leuk, je huis in heel andere kleuren schilderen. Ik heb alleen twee deuren geschilderd, en heel veel last gehad van de verflucht helaas. Dus overige verfklussen moeten weer een tijd wachten.Lola, lastig zo'n wijkfeest voor de deur. Ik kan me wel voorstellen dat je vriend het gezellig vind om er samen heen te gaan, zeker met mooi weer. Maar als er veel gezopen wordt zou ik toch maar voor dat DVD'tje kiezen. Je weet zelf het beste wat voor jou gevaarlijk is, en je vriend mag daar best een beetje rekening mee houden.Geniet allemaal nog even van de zon, voorzover en zolang die er is. Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 27 augustus 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2006 Lola, Ik krijg gewoon kippevel van je berichtje, wat mooi om zo'n vriendin als jou te hebben.Omdat ik meestal alleen drink en niet met mijn vriendinnen, begrijpen ze mij niet. Ik ben daardoor ook minder bij hen geweest, katers e.d. geen energie, straatvrees en noem maar op. Daardoor is het contact echt verminderd.Toen ik 3 weken geleden mijn "beste" vriendin belde om 8 uur 's avonds, om te vragen ff langs te komen. omdat mijn man was ingestort met de zaak enzo, zei ze dat ze niet kon, want ze had om 21.00 uur met anderen afgesproken om te gaan stappen, want er was feest bij haar in het centrum. Ik vind lief en leed staat geen tijd voor vast, ik had mijn feest in het centrum voor haar laten vallen, maar ja voor mij heeft ze wel afgedaan, daar kan ik niet tegen.Jouw vriendin heeft wel het geluk een échte vriendin te hebbenLiefs Sneeuwwitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 27 augustus 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2006 Anna,Fijn dat bij jullie de zon schijnt, hier in de Achterhoek regent het al twee uur ontzettend hard , met gedonder en al.Groetjes Sneeuwwitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 27 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2006 Hallo Lola,Hardstikke goed van je, dat je het wijkfeest laat voor wat het is. Geniet van je DVD, want daar krijg je geen kater mee.liefs Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden