Spring naar bijdragen

Ben het zat...


Piet Paaltjens

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Mijn naam is Piet Paaltjens. 48 jaar. Ik heb mij vandaag aangemeld voor een intakegesprek voor een opname. Na diverse halfslachtige pogingen en na 30 jaar behoorlijk drinken. Waarvan een aantal jaren zeer zwaar. Raakte nlangs een waardevolle relatie kwijt en wil vrij zijn van drank. Ben het zat .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Piet:present:

Kan me goed voorstellen dat je het zat bent.

Zo kwam ik hier ook terecht.

Goed dat je ook professionele hulp zoekt.

En intussen kan je hier misschien een steuntje in de rug vinden.

Het forum helpt mij iig heel goed, vooral omdat ik ook vereenzaamd was.

Je kunt meeschrijven op ditjes, datjes dagdraad, daar wordt over van alles gechat.

Veel succes Piet:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Piet,

Welkom hier. Het werkt het beste als je voor jezelf komt! Waarom moeten we toch eerst van alles verliezen voor we eindelijk zover zijn dat we wat aan onze problemen gaan doen!

Ik heb mijn relatie op het nippertje kunnen redden.

Ga ervoor man. Het kost doorzettingsvermogen, maar het eindresultaat telt! Zet hem op.

Lytse.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha lytse,

Dank!

Tsja, mijn ex had me natuurlijk voor de zoveelste keer een kans kunnen geven. En dan had ik weer een week goed gedrag getoond. En dan was ik weer stiekum gaan drinken. Totdat ik me weer een blackout zoop en in een zeiknat bed wakker werd. Ik kan denk ik beter dankbaar zijn dat ze me eruit heeft gegooid. Denk dat dat uiteindelijk mijn redding kan worden. Geen zin meer om mezelf en anderen al die ellende aan te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Piet, ah ik zie nu pas dat je hier hebt geschreven.

Opname dus, en dan een verbroken relatie.

Maar je gaat er nu voor!

Voor jezelf.

Maakt niet uit voor wie je het doet, je doet het en gaat ervoor.

En ik denk dat het kan.

Als we die eerste maar laten staan.

Sterkte, ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Piet welkom , jongen ik ben ook net hier een paar dagen .

Ben wel al " ietsje" langer droog , nu al zo,n 3 maandjes .

En ik moet zeggen dat het me prima bevalt , ik begin weer steeds meer zin in alles te krijgen .

Ook ik moest even met me knar tegen de muur , maar heb door de knal nou het licht gezien .

Piet man het gaat eventjes nog slecht , en je krijgt het eventjes nog slecht .

Maar daarna zul je zien dat het weer lichtelijk bergopwaarts gaat met je , blijf wel vechten voor jezelf Piet .

Sterkte .

Ab

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank Ab, sta sinds woensdag droog en dat kost geen moeite maar blijf bewust binnen. Morgen ook bewust onder begeleiding broer wat zaken regelen en dan hopelijk snel de kliniek in. Staat acht weken voor en daarna moet ik vanaf nul mijn leven weer opbouwen. Maak me daar echter niet echt druk om. Barst van de instanties en regelingen. Heb er nooit gebruik van gemaakt, ken de weg niet maar er zijn ook weer mensen die de weg kennen en zaken alvast in gang kunnen zetten. Want ik wil me in ieder geval de komende twee maanden alleen op mezelf en mijn alcoholisme kunnen concentreren

Jij ook succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Piet,

Van diverse mensen heb ik gehoord dat er echt wat veranderd was na hun opname. Ik heb er zelf geen ervaring mee, dus ik heb het alleen van horen zeggen.

Stel je open voor de verandering zou ik zeggen en dan hopen we allemaal, jij vooral, dat het een turbo boost wordt en een nieuwe start!

Succes man.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...