Rufus Geplaatst 12 september 2006 Rapport Share Geplaatst 12 september 2006 Sneeuwwitje,'hondjes en autootjes...'Wil je me voortaan niet zo aan het lachen maken als ik net met een kop thee in m'n hand zit, ik ben 10 minuten aan het dweilen geweest.Rufus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johannes Geplaatst 12 september 2006 Rapport Share Geplaatst 12 september 2006 Hoi Rufus,Ik ben nieuw hier. Weet dus niet zo goed hoe het gaat. Ik zag dat jij nog was ingelogd. Petra ook, maar die zie ik niet in de ditjes en datjesZit zij mogelijk in een ander lijntje?Ik weet niet of ik veel gebruik ga maken van dit forum, maar de steun en warmte lijken me overweldigend. Voor zover dat kan per forum/ mailReageer jij nu dadelijk? ik weet het nog in niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
petra Geplaatst 12 september 2006 Rapport Share Geplaatst 12 september 2006 quote: Originally posted by: Floortjeben weer terug bij af... Morgen beginnen? Ja, Floortje, morgen beginnen, beter nog vandaag, maar daar is het te laat voor.Geen koppetje laten hangen, niet je door de alco laten beetnemen, influisteren dat het te moeilijk is en meer van die smoezen.Morgen geen alcoholdan kun je weer een beetje trots zijn aan het eind van de dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 12 september 2006 Rapport Share Geplaatst 12 september 2006 Floortje,Jammer, dat het mis is gegaan. Waarschijnkijk is er een rede voor geweest, des te beter ben je er een volgende keer op voorbereid.Nieuwe start, nieuwe kansenJohannes,Welkom hier op het forum.GRoetjes Sneeuwwitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 12 september 2006 Rapport Share Geplaatst 12 september 2006 Rufus,Dan had je wel een hele grote kop theeSneeuwwitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 12 september 2006 Rapport Share Geplaatst 12 september 2006 Marieke 44Marieke, jij ging ook zo goed, jammer. Wel thuis blijven hoor en geen gekke dingen doen, zoals langs de haven e.d.Liefs Sneeuwwitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 12 september 2006 Rapport Share Geplaatst 12 september 2006 Hallo Floortje,Jammer, dat het is mis gegaan. Uithuilen en opnieuw beginnen. Uitslapen tegen de moeheid.Ook ik tel met je mee.Liefs Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 12 september 2006 Rapport Share Geplaatst 12 september 2006 hallo allemaalik kan niet slapen en dacht ff kijken of er nog iemand is, maar allemaal al onder de wol.Marieke, ik twijfel nu een beetje, heb je nu wel of niet gedronken?Ferry, Fijn dat je na je straatvrees, nu zo goed kunt genieten, Ik kwam ook mijn tuin niet meer uit, volgende maand moet ik helemaal weer zonder medicijnen, ik ben aan het afbouwen, bijna in het laatste stadium, dus best wel eng, maar tot nu toe gaat het goedgroetjes sneeuwwitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mismaff Geplaatst 13 september 2006 Rapport Share Geplaatst 13 september 2006 hallo bambam heb je niet eerder op deze site gezien komt wel door mij hoor ik lees niet iedere dag alle mailtjes en als ik er een schrijf en ze schrijven ze mij terug dan geef ik altijd zoveel mogelijk een reactie ik hoop dat je griep gouw over gaat en dan voel jij je s,morgens wel een stuk beterheel goed van je een week droog te staan en drink veel water want als je last van je lever hebt gekregen door te veel drinken is dat het beste medicijn liefs mismaff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mismaff Geplaatst 13 september 2006 Rapport Share Geplaatst 13 september 2006 hallo bambam ik denk alcohol de baas maar weet het niet zeker ook weet ik niet wat een dwtje is groetjes mismaff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden