Spring naar bijdragen

Wat is jullie uiteindelijke doel?

Nemo

Aanbevolen berichten

de onrust komt omdat ik maar niet kan wennen in me nieuwe huis,zit er nu bijna 4 maanden en het lukt me gewoon echt niet..

ik ga maar anders ff naar buiten om wat afleiding te zoeken,ik heb het nu nog niet zo moeilijk gehad sinds ik gestopt ben..

iig bedankt voor de tips :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Kate

Je zou jezelf moeten afvragen waarom je toen gestopt bent en of je echt weer wilt beginnen.

Bij hoeveel blijft het bij genieten, kun je dat in de hand houden en hoeveel is 1 x in de zoveel ?

Kate

Ik was toen gestopt omdat ik ook doordeweeks ging drinken en te vaak naar de kl*te was om het zo maar eens te zeggen hoe ik me dan voelde.

Ik wil gewoon zo af en toe lekker een biertje kunnen halen,maar dan niet meer (bijna) elke dag.. maar zo 1/2 keer per week.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dave, eerlijk? Ik stond met een fles sterke drank aan mijn mond, en heb ook een slok genomen. Maar toen kwam ik weer bij zinnen.

En: "Ik wil gewoon zo af en toe lekker een biertje kunnen halen,maar dan niet meer (bijna) elke dag.. maar zo 1/2 keer per week."
Dat is dus juist het probleem. Kun je het bij een lekker biertje, en 1/2 keer per week houden? En, kan één biertje je verveling oplossen? Volgens mij niet, en dus is er het gevaar dat je er nog een wil, en dan nog een... Nou ja, je kent het wel.

Rot dat je niet in je huis kunt wennen. Ik neem aan dat opnieuw verhuizen op dit moment geen optie is. Weet je waarom je niet kunt wennen? Ligt het aan de buurt, het huis, herinneringen aan je relatie die voorbij is? Misschien kun je daar iets aan doen. Kennismaken met buren, een ander kleurtje hier en daar, anders inrichten. Ik verzin maar wat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi anna,het was zeker wel moeilijk om dan niet verder te gaan drinken?

In me nieuwe huis heb ik erg veel last van verkeer dat maar de hele dag langsrijdt,iets waar ik totaal niet aan had gedacht, ik kan me daar erg lastig voor afsluiten.

Met de buren heb ik allemaal al kennis gemaakt,en het zijn zeer relaxte buren gelukkig.
Dat me relatie pas voorbij is daar heb ik het in het begin wel moielijk mee gehad maar nu niet meer.

Heb vandaag toevallig wel de meubels wat veranderd en dat helpt wel iets.
Ook is er weinig te doen hier(klein dorpje),ik zocht naar rust maar dat lukt helaas hier niet :( .

Weet niet zo goed wat ik nu moet,morgen ga ik er maar eens goed over na denken wat nu te doen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Dave, nee, het was niet moeilijk niet door te drinken. Ik lust geen sterke drank en vond het vies.

En dat verkeer is vervelend ja. Ik heb ook eens in een huis gewoond waar je de hele dag verkeer hoorde. Op de duur went het wel. Toen ik net verhuisd was werd ik wakker van de stilte, echt waar. Maar je blijft het horen. En inderdaad, je denkt daar niet aan als je gaat kijken.

En een dorp is voor de een ideaal, maar voor de ander niks. Dat is heel persoonlijk. Ik woon eigenlijk ook in een soort dorp, maar wel pal tegen de stad aan. Alles heel dichtbij, en dat vind ik ideaal.

Denk er inderdaad even over na. Maar misschien moet je het ook een kans geven. Vier maanden is eigenlijk niet lang. Ik weet niet of in de stad de verleidingen om te drinken niet ook groter zijn voor jou?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
joann

Wat maakt een huis voor jou tot je thuis?

Wat maakt dat je jou wereld betreed,

als je de voordeur achter je sluit...

Wat maakt dat je je daar veilig voelt...?

Is bier daarop het antwoord?

Liefs Joann

Een huis is voor mij waar ik rustig kan schilderen,muziek maken en teksten schrijven maar dat gaat erg moeilijk met de gehele dag verkeer wat langs je huis raast!!

Misschien moet ik er iets aan doen om me er niet teveel aan te ergeren,maar wat daar ben ik nog niet uit.

Nu ga ik lekker ff een videotje kijken,toto morgen en bedankt voor de reacties...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...