Spring naar bijdragen

Donderdag 19 oktober

Mick

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 64
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lieve help Anjo, wat een verhaal. Hoe weet je het zo onder woorden te brengen, want veel van wat je vertelt herken ik wel, maar weet ik zo een twee drie niet uit te leggen.
Gelukkig heb ik tot nu toe grote schulden buiten de deur weten te houden, maar met het huidige economische beleid begint dat wel steeds moeilijker te worden. Want ondanks alle juichverhalen dat we erop vooruit gaan, behoor ik (en waarschijnlijk jij ook) helaas tot de kategorie mensen die steeds buiten de boot valt. Hoe meer en harder ik ga werken, het is vechten tegen de bierkaai. Ik ben alleen al afgelopen januari ruim 100 euro netto erop achteruit gegaan, en dit was dan weliswaar de grootste, maar toch alleen maar de laatste ronde!
Niks aantrekken van die barkeeper hoor. Beter niet meer komen, tenzij voor een spaatje of kopje thee. En fijn dat Jan in de kliko zit.

Wat betreft het einde vakantie, mijn kinderen hebben daar altijd een goede aanpak voor. Niet kijken naar de dagen die al voorbij zijn, maar naar de dagen die je nog hebt.

Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Anjo

Ik weet ook zeker, dat er achter die verdrietige vrouw een hele sterke vrouw zit.
Het is ook niet niets wat er allemaal is gebeurd en het is ook geen wonder dat je doodmoe bent.
Doodmoe, om je goed houden voor anderen, vechten tegen Jan, je werk, het geld.
En dan die angst, om niet in de bijstand te raken, het gevoel dat je dan alles kwijt bent.
Oh, ik begrijp je zo goed en het vreet energie.
Meis, geniet a.u.b. van die laatste dagen vakantie, trek je nieuwe kleren aan, laat de boel de boel en doe waar JIJ zin in hebt, maar betrek Jan er niet bij, want dan krijg je weer schuldgevoelens en gaat je maaghelemaal naar de kl-ten.
Ondanks alles vind het ontzettend knap, dat je ADB bent gebleven en die stomme barkeeper had je voor mij part ook wel in de kliko mogen gooien.

Met mij gaat het redelijk. De advokaat belde ons gisteren en we schrijven maar een brief en als ze hier niet op reageren, gooien we ze voor het gerecht (DE vennoot en vooral zijn vrouw), wegens wanbeleid.
We hebben steeds meer bewijzen verzameld. Mijn schoonmoeder heeft gelukkig de advokaat betaald, maar ja € 150,-- per uur excl. Dan gaat het geld er wel heel snel door.

IK ben van de week naar de internist geweest, mijn galblaas moet eruit.
Hij heeft nu ook een bloedtest gedaan voor de lever. Mag toch hopen, dat het goed is met al die alcohol en medicijnen, die de lever heeft moeten verwerken.
En Ik heb voor de 18e keer een blaasontsteking in twee jaar, dus weet nu ook waarom ik zo moe was.

Veel liefs en sterkte Sneeuwwitje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi, ken jij Armand nog Katrina? Vond ik vroeger heel leuk, ik heb hem een paar keer live gezien in de plaatselijke jeugdsoos waar ik woonde (dicht bij België).

Het was weer een drukke avond vanavond. Ik kon vandaag gezellig beneden zitten op de door mijn zoon gefikste laptop. Want de kapotte computer heeft hij ook weer gefikst, voor zolang dat duurt (en dat is naar ik hoop heel lang). Handig toch, zo'n zoon?

Welnu, ik ga afscheid van jullie nemen, want morgen komt er weer een hele dag aan. En daarna lekker weekend :D

Slaap lekker, dat hoop ik zelf ook te doen.

Tot morgen,
Anna

:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

IK kan niet slapen, was aan het kijken,
of er nog meer rusteloze zielen rondliepen.
Maar nee, iedereen ligt waarschijnlijk
heerlijk te slapen.
OK, ik ga het ook weer proberen,
dit zijn van die avonden, dan had ik allang
de fles had gepakt en was gaan drinken

Ga weer proberen te slapen, tot morgen allemaal

Liefs sneeuwwitje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...