Anna Geplaatst 21 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2006 Dat heb ik ook, met Spa. Vandaar de Rivella en sapjes 's avonds. Heeft toch iets meer bite vind ik.Ik ga even de hond uitlaten.Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 21 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2006 Hai Joanneke,Fijn te lezen dat je zo'n leuke dag hebt gehad. Dubbel droog dus, en dat in een dolfinarium...'t Is wat dat je kinderen naar school gaan voor wat afleiding, hè?Anna, laat je niet beetnemen hoor door al die grappenmakers hier en overal. Het siert je wel dat je zo goedgelovig bent, maar ik zal proberen er zo min mogelijk misbruik van te maken, okee?Zullen we als we goed opletten de vroegere manlijke leerlingen van Katrina nou kunnen herkennen aan het feit dat ze de ene maand heel gewoon rondlopen en de maand daarop een beetje krom en met ietwat pijnlijk vertrokken gezicht? Omdat de juf had gezegd dat.......en bij mij is dat niet zo dus moet ik de natuur maar een handje helpen, anders ben ik niet normaal.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 21 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 21 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2006 (Proest)..ik lig helemaal in een deuk om jou voorstelling Kohtje, zie die jongens zo lopen! Hihihi. Het siert jou dat je geen misbruik wil maken van mijn goedgelovigheid, maar zelf zie ik dat niet zo als een goede eigenschap van mij. Ik vind het eerder stom, als ik er weer eens achter kom dat ik weer ergens ingetuind ben. Maar ik vind het niet erg, zolang ik maar begrijp dat het maar een geintje is. Als mensen het doen om me voor gek te zetten neem ik ze dat wel kwalijk.Ik wil je niet teleurstellen Joann, maar ik denk niet dat je er helemaal doorheen bent. De 'moeilijke' momenten worden wel steeds minder, en ook minder hevig, maar soms kan het je ineens heel onverwacht nog aangrijpen. Dat heb ik ook al een paar keer gehad, de laatste keer nog maar heel kort geleden. Het kan natuurlijk voor iedereen anders zijn, maar je moet er toch op bedacht zijn dat je juist dan niet toegeeft.Maar nogmaals, het komt steeds minder voor, en je komt er ook wel doorheen. Gewoon uitzitten en afleiding zoeken, bijvoorbeeld hier.Het was gelukkig droog buiten. Moet jij ook nog Kohtje, of ben jij al voor de laatste ronde geweest?Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 21 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2006 Attitudes are contagious....is yours worth catching? Author unknown I am more important than my problems. Jose Ferrer The Greatest gift we can give, is to give of ourselves.~author Unknown~ (probably Mother Theresa)Love creates an "Us" without destroying a "Me". Leo Buscaglia "Though no one can go back and make a brand new start, we can all start from now and make a brand new ending" ~Carl BardKwam ik tegen en wilde ik met jullie delen..Heel veel sterkte allemaal vanavond...Ben altijd bereid om iemand te helpen als het nodig is..algemene tips..Ik hoor het wel (of niet)...groetjes,Ziza Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 21 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2006 Pfff, had ik net een heel bericht getypt, knalde mijn internet er weer uit. Nou ja, nog maar een keer proberen.Joann, ik ben blij dat je begrijpt wat ik bedoelde. En ook blij met de rust die je nu voelt. Ik kan me nog heel goed herinneren hoe blij ik was toen ik zelf, na die vreselijk moeilijke eerste week, en ook nog moeilijke tweede week, dat gevoel bij mezelf opmerkte. Hou dat vast, en geniet ervan.Katrina, ik sluit me bij je aan. Ook ik ben blij dat ik dit forum ontdekt heb.Ziza, ik sluit me bij Joann aan. Ik heb ook al een paar keer in wat meer bedekte termen aan je duidelijk proberen te maken dat ik tegen een aantal dingen wat anders aankijk dan jij. En ik ben niet de enige op het forum.Nogmaals, ik ben blij dat je sober en clean bent, zoals je dat zegt. Ik heb respect voor iedereen die dat bereikt, en ik ben blij dat jij dat op jouw manier bereikt hebt. Maar ik wordt - net als Joann en volgens mij nog een aantal mensen hier - een beetje kriegel van die voortdurende dweperij.Respecteer alsjeblieft dat andere mensen het op een andere manier doen, met vallen en opstaan. Waar het om stoppen met drinken gaat geldt voor mij: het doel is belangrijk, niet de weg ernaar toe.Gun ons onze weg, en stop de propaganda please.Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 21 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2006 Hallo Joann,Deze citaten hebben helemaal niets met AA te maken...En ik hemel AA niet op... ik maak ook geen promotie.... van mij hoef je niks te doen..heb ik geen problemen mee....Nogmaals ik praat gewoon over mijn ervaring met het alcoholprobleem...en de oplossing die mij heeft geholpen...en daar schaam ik me niet voor...en ik ben wel meer dan 1 jaar sober en clean...Ik laat iedereen in zijn waarde en in zijn keuzes... ik geef ook geen kritiek of opmerkingen op wat jullie moeten doen...of niet moeten doen..dat is niet aan mij...Wat jij over AA denkt maakt me niet zoveel uit..ik ben ook niet verantwoordelijk voor wat jij denkt en doet...Maar ik kan je best tips geven als je het moeilijk hebt die niet gerelateerd zijn aan AA....Zelf weet ik uit eigen ervaring hoe moeilijk het is om te stoppen met drinken/gebruiken..Het enige wat ik doe is mij zelf beschikbaar maken voor eventuele hulp..that's all...groetjes,Ziza Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 21 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2006 Oeps, Marieke, we waren bijna gelijk. Ik hoop dat je lekker slaapt op de Librium. Werkten de slaaptabletten niet voldoende?Fijn dat je maandag gebeld wordt, en dat de GGZ je wil helpen. Je gaf al aan dat je eigenlijk weinig hulp van je huisarts kreeg, dus ik hoop dat de GGZ het nu goed aan gaat pakken. Veel sterkte, en ga ervoor!Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 21 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2006 Oké Ziza, ik snap het. Ik dacht dat dit ook uit het AA boek kwam.Zolang jij mensen die het anders doen ook maar respecteert vind ik het best. En evengoed petje af, ruim een jaar nuchter (ik hou van Nederlands).Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden