lola Geplaatst 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst 3 november 2006 Hai luitjes,het klinkt zo luchtig maar dat is het voor mij niet.Vandaag 13 jaar geleden is mijn vader overleden.Ik was 15.Stom maar ik denk er toch steeds aan.Tja,liefs Lola Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst 3 november 2006 Ach Lola, wat verdrietig voor je. Ik kan me voorstellen dat je hier elk jaar op deze dag weer aan moet denken. Veel sterkte.Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lola Geplaatst 3 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 november 2006 Dank je An,tja ik heb bijna de nare neiging bitter te worden van alles.Mijn god,de muziek wordt nu knetterhard gezet.Dus ik moet wel in grijpen in dit zogezegde studentenfeestje.Voor mij geen feest.Ik knok.Liefs allen Lola:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst 3 november 2006 Blijf knokken Lola, doe ik ook. Liefs, Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lola Geplaatst 3 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 november 2006 Sorry voor de openlijke uiting van mijn dwarsheid.En pijn.Liefs Lola Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst 3 november 2006 Hai Lolameis,daar is het forum voor, meidje. Sterkte.Kohtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst 3 november 2006 Hallo Lola,Lieverd, fijn dat je weer terug bent.Ik heb mijn ouders nog, maar ik kan me wel voorstellen, dat die datum je hele leven meegaat.Gaat het weer een beetje met je?Liefs Sneeuwwitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden