Kohtje Geplaatst 2 november 2006 Rapport Share Geplaatst 2 november 2006 MariekeIk sluit me helemaal bij je aan waar je zegt dat je de mensen op dit forum niet kunt missen.Ik denk er (momenteel) niet aan om de mensen op dit forum de rug toe te keren. Het forum heeft op mij een beetje hetzelfde verslavende effect als soaps hebben op grote aantallen mensen (daar heb ik nou weer geen last van). Ik ben elke dag weer benieuwd hoe het iedereen vergaat. Niet uit sensatiezucht maar puur uit belangstelling. (daarom hebben die soaps geen effect op me, daar gaat het veelal wel om sensatie). Als ik dit zo teruglees is de vergelijking forum-soap dus helemaal niet goed. Hoewel het er vandaag wel op leek. Maar in plaats van een gevoel van sensatie bekroop me meer een gevoel van verdriet. Ik hoop dat de scheuren die ontstonden weer gerepareerd kunnen worden en dat we met elkaar weer op een warme manier kunnen lachen en huilen en discussiƫren. Jullie zijn me allemaal, niemand uitgezonderd, lief, juist door alle openheid en verschillen, en nou stop ik want ik begin nou te zemelen.Fijne (rest van de) avond allemaal nog, en voor zometeen of later welterusten.Kohtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 2 november 2006 Rapport Share Geplaatst 2 november 2006 Tjonge, ben vanavond om 20.00 uur begonnen met lezen.Ik was een tijdje niet op het forum, mijn computer deed het niet.Bleek vanmiddag, dat hij vol met stof zat.( van binnen)Probleem opgelost.Joann, ik ben blij dat je besloten hebt te blijven.Ik ben afgelopen zaterdag helemaal de fout ingegaan, het werd me allemaal te veel.Ik had zo'n ontzettende onrust, was niet te beschrijven.( Ik weet dit is geen excuus )IK baalde toen ook ontzettend, dat de computer het niet deed, want het is op zo'n moment wel fijn om hier de steun te halen.Laten we er allemaal weer voor gaan.Liefs Sneeuwwitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 2 november 2006 Rapport Share Geplaatst 2 november 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst 4 november 2006 Voor zo ver ik weet drink Katrina soms een glaasje wijn sterk verdunt met water.En nooit te veel. Dat is zeer zeker ADB blijven. Ik heb dit niet moeten opzoeken maar weet het nog uit de tijd dat ik dagelijks meelas en ze het meerdere keren heeft uitgelegd.Haar schrijstijl is niet voor iedereen maar wat wil je van iemand die pijn heeft als ze schrijft. Zou jij je berichten dan ook niet proberen te schrijven op een manier waar je wel de kernwoorden schijft.Dat ze cynisch is , is waar maar ook ik kan erg cynisch zijn en heb daar sinds dat ik hier zit (mei) nog nooit een opmerking op gehad. Ik mag Katrina erg graag, ze heeft me meerdere malen opgevrolijkt, moed ingesproken en ik heb heel veel steun aan haar.Ze is scherp maar het overgrote deel van haar berichtjes zijn niet kwetsend.Anna, sorry dat ik je nog niet heb terug gepbt, er is veel verdriet in huiselijk kring en zoals je weet is het nog steeds kunst en vliegwerk op mijn werk. Al mijn energie gaat daar nu in.Zoals Ziza ook al heeft gezegd in zijn berichtje, een daginvulling is heel belangrijk. In je eigen onderhoud kunnen voor zien is erg belangrijk. Wat zelfvertrouwen kweken ook. Misschien is het daarom heel belangrijk dat we elkaar op het forum met respect behandelen. Ik heb ook moeite met iemand op het forum, ze is niet mijn bloedgroep maar ik geloof niet dat iemand weet wie. Dat komt omdat ik haar probeer te steunen als ze steun nodig heeft maar verder geen contact met haar heb. Ga nu niet gelijk denken dat jij het bent omdat ik niet op iemand gereageeerd heb. Ik heb simpel weg niet de tijd om actief deel te nemen aan het forum.Ik hoop dat het forum weer snel het veilige en gezellige plekje wordt waar wij zo'n behoefte aan hebben.Liefs,Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden