Spring naar bijdragen

Vrijdag 10 november


Anna

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 262
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik ben het volkomen met je eens Femmy, en helaas is dit niet de eerste keer dat dit zo gebeurd.

Probeer je er maar niet druk over te maken. Het belangrijkste is dat jij een besluit hebt genomen over hoe je het gaat aanpakken met dat feestje. Veel succes daarmee! Laat je nog even weten hoe het gegaan is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind ik een heel goed voornemen Femmy. En onthou dat je voor je vriendin gaat, niet voor de drank, of je die nu wel of niet drinkt. En als je merkt dat je overstag dreigt te gaan, ga je gewoon lekker naar huis. Moet je kijken hoe blij jij zondag bent dat je fit op kunt staan. En misschien nog wat leuks met je zoontje kunt doen?

Misschien vind je het wel leuk om de anderen te observeren. Ik vind het ook best grappig. Gisteravond vond ik het gedrag van een collega die naast me zat zo genant, dat ik me bijna zat te schamen. Kun je nagaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh, wat ben ik blij met dit forum zeg.
Ik kwam thuis en had zo'n zin in alco, iedereen dronk vanavond een 'borreltje".
Dat vind ik nog steeds moeilijk. Ik ben naar het forum gegaan, wat nagelezen en ja hoor het heeft me er van afgehouden, mede door het "gesprek"met Femmy.
Maar ook de "onzin"en meligheid moet kunnen, op zijn tijd.
Laten we het dan maar droge humor noemen, kan goed bij ADB.
Katrina, zie dit niet als een steek onder water, dit is echt mijn mening.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Femmy, ik zie het niet als leedvermaak, zo ervaar ik het ook niet. De eerste keer was een enorme eye-opener voor mij, omdat ik me natuurlijk realiseerde dat ik ook altijd zo was. En als ik niet hoefde te rijden, een van de ergsten ben ik bang :$

Sneeuwwitje, ik ben blij dat jij ook heelhuids de avond door bent gekomen. Kun je morgen lekker fris weer op.

Nou mensen, ik ben ook moe, dus ik ga ook maar eens mijn bed opzoeken.

Liefs, Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het ook droog kunnen houden. Ik denk ook dat het met de moeheid te maken heeft, voel me dan extra saai en ben dat dan ook best wel. Maar ja......

Heerlijk nu in mijn bed en ga lekker slapen.
Wat goed Marion, dat jij het ook gered hebt vanavond.

Slaap lekker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...