joann Geplaatst 20 november 2006 Rapport Share Geplaatst 20 november 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 20 november 2006 Rapport Share Geplaatst 20 november 2006 Nee ik ook nu nog steeds niet.Helder ik vroeg je wie je bent en hoe jij over die specifieke informatie beschikt.Ik kan het namelijk ook zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 20 november 2006 Rapport Share Geplaatst 20 november 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 20 november 2006 Rapport Share Geplaatst 20 november 2006 Helder, waarom geef je geen antwoord op een vraag die ik je stel.Ik ken je niet .Je begint een verhaal over iemand waar ik stil van word en vervolgens mag er geraden worden wie oh wie is het.Ik snap de hele insteek niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 20 november 2006 Rapport Share Geplaatst 20 november 2006 Helder,Ook een fijne nacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
helder Geplaatst 20 november 2006 Rapport Share Geplaatst 20 november 2006 hai joann en ekeim tja ik ken jullie helaas niet ik ben zo als ze dat noemen oud zeer heen waar komt mijn inzicht of kennis vandaan tja ik lees al een tijd je mee naast mijn schrijven natuurlijk en ik heb me zelf terug getrokken maar als het te gek word dan wil ik nog wel eens Helder zijn hier.Das al. en vandaag was zo een dag dat er net teveel verdriet gedaan werd tegen andere,dus jullie nieuw gierigheid kan ik niet lessenEven goed sterkteHelder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
helder Geplaatst 20 november 2006 Rapport Share Geplaatst 20 november 2006 Poe joann je bent nogal ongeduldig hoe het nu zit he, maar het is eigelijk omgedraaid niet katrien is de reden hoor waarom ik schrijf, juist het tegen deel dat is juist teveel.Maar een goed andwoord op je vraag is dat er zoveel fijne mensen zijn langs gekomen de afgelopen jaar dat het moeilijk is die in de steek te laten als het nodig is, En wil ik daar en andere op kunnen schrijven zonder na te denken dat katrien nog aktief is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
helder Geplaatst 20 november 2006 Rapport Share Geplaatst 20 november 2006 Hai joanner zit al wat meer rust in je berichtje natuurlijk kan je je boontjes doppen maar ja dat geld niet voor de afhakers, en zeker is het forum, voor mij, of iemand, geen hoop strond, het is jammer dat wat ikschrijf zo een lading krijgt die ik niet bedoel, mijn berichtje zoals je terug kunt lezen heb ik aangapast, en je wilt het graag zelf doen okee, mijn inzicht heb je gelezen.Maar ik heb het weg gehaald.maar er komen belangrijke datums voorbij dat mensen en felicitatie verdienen voor hun droog staan en zo meer, en ik zal het niet laten er te zijn voor deze, als ik er aan denk.Dus op verzoek begrijp ik wil je zelf de sfeer gezond houden okee ik steun je daar dan maar in.Maar mijn aandacht blijft bij de gene die gekwetst zijn of worden en helaas nog zullen worden.Groetjes Helder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden