knuffie Geplaatst 27 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2006 Ik ben van West-vlaanderen!! danke voor je reacties, ik wil constant opstaan en naar de garage gaan om en pintje te halen maar als ik een berichtje heb wil ik eerst antwoorden en zo blijf ik hier,begrijp je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 27 november 2006 Rapport Share Geplaatst 27 november 2006 Wel lief, dat je kinderen je Knuffie noemen, dat is toch een goed teken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 27 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2006 Neen, mijn man drinkt geen alcohol nu, hij is echt wat je noemt een sociaal drinker!! Alleen bij gelegenheden en dan nog niet eens veel!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 27 november 2006 Rapport Share Geplaatst 27 november 2006 Mijn man drinkt helemaal geen alcohol, dat scheelt voor mij wel, want anders is de verleiding nog groter denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 27 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2006 Ja, vind ik ook leuk!! Ze zijn nu 12, 7, 2 en 1 jaar oud en zelfs mijn oudste zoon knuffelt nog graag met mama!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 27 november 2006 Rapport Share Geplaatst 27 november 2006 Blijft de drang naar alcohol nog zeuren. Op het forum noemen we het altijd de Gremlins zijn er weer.Ik weet eigenlijk niet wie het verzonnen heeft, maar het heeft een eigen naam gekregen hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 27 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2006 Shit, staks komt de buurman om iets te bespreken met mijn man!! Er zal dus zeker een pintje op tafel komen voor hem!!! Wat moet ik dan doen??? Och, ik voel me zo zwak en machteloos!!!Joann, waar ben jij, je gaf me ook nog goede tips!!!groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 27 november 2006 Rapport Share Geplaatst 27 november 2006 Nog twee hele kleintjes, daar ben je denk ik wel druk mee?Lukt het wel als je een kater hebt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 27 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2006 Wel dan zit mijn huis nu boordevol Gremlins,hoorr!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 27 november 2006 Rapport Share Geplaatst 27 november 2006 Kookwekker op 10 minuten zetten en wachten tot die afgaat, heb je niet gedronken dan weer opnieuw.Elke keer als je het volgehouden hebt, heb je een overwinning behaald. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 27 november 2006 Rapport Share Geplaatst 27 november 2006 Oh moeilijk hoor, ik weet er alles van.Maar het begin is altijd moeilijk. Als je 7 dagen niet drinkt, omdat je werkt, heb je dan geen behoefte? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 27 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2006 Soms is het wat moeilijk, vooral als ze vroeg wakker worden!! Ik functioneer wel en zorg echt goed voor mijn kindjes,hoor!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 27 november 2006 Rapport Share Geplaatst 27 november 2006 Knap hoor, Ik begin vaak te laat met drinken, pas als mijn man naar bed is, daardoor kom ik echt te laat in bed en ja, dan ben je de volgende dag echt geradbraakt.Dan neem ik me voor om er maar 2 te drinken, maar ik kan niet stoppen en hoe meer ik drink hoe moeilijker het wordt om te stoppen. Rotspul. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 27 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2006 Ik werk 's nachts dus kan ik 's avonds niet drinken want ik moet om 21u werken tot 7u 's morgens!! Als ik thuiskom ga ik direct slapen en als ik opsta is het voor mij dan ochtend en heb ik geen behoefte aan alcohol!! Het is net alsof mijn lichaam dan een klik maakt!! Soms heb ik er wel behoefte aab 's avonds maar ik drink nooit voor ik naar mijn werk moet!!! Ik ga nu eten en ben straks terug, ok? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 27 november 2006 Rapport Share Geplaatst 27 november 2006 OK doei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 27 november 2006 Rapport Share Geplaatst 27 november 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 27 november 2006 Rapport Share Geplaatst 27 november 2006 Ha Joann, ik zie al een klein nestje met van de vogelbekjes voor me Knuffie welkom hier, had ik ook bij wie is wie gedaan, maar dan weet je dat.Je bent hier in goede handen, zet hem op!En gewoon blijven komen straks, ga maar niet bij de buurman zitten, misschien kun je even wat anders doen met de kinderen ofzo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 27 november 2006 Rapport Share Geplaatst 27 november 2006 Jongens,Fijn dat jullie de Gremlins dood blijven meppen hierbij een daar kunnen ze niet tegen !!!En de keukenwekker heb ik máánden nodig gehad.Knuffie, ik heb het in het begin ook vre-se-lijk moeilijk gehad maar ben vandaag 13 maanden ADB.HET KAN DUS ECHT !!!En twee mensen die ik inmiddels (goed) (en minder goed) ken zijn vandaag een jaar ADB.HET KAN DUS ECHT !!!Maar iedereen begint op de eerste dag, het eerste uur.Marieke44, waarom tel je niet gewoon dóór? Ik vind 37 dagen weggooien niet nodig hoor. Of ben ik nu in de war? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 27 november 2006 Rapport Share Geplaatst 27 november 2006 Hoi Knuffie,Toen ik stopte met drinken, heb ik een grote waterkan gekocht en die gevuld op tafel gezet. De eerste dagen wel 3 tot 4 liter water per dag gedronken. En echt het heeft mij enorm geholpen. Want je transpireert nogal. Door het ontgiften en dan is water een goede aanvulling. Knuf probeer het maar uitJe zult zien dat je er baat bij hebtWij Ollanders zijn zo gek nog niet!!!!. Laten we er maar een geintje van maken. Maar even serieus, het helpt echt.sterkte Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 27 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2006 Hoi,Hier ben ik weer!! Ik heb net gegeten en 2 grote glazen spuitwater gedronken!! Ook mijn kleintjes eten gegeven en ze in bad en bed gestopt!! Ik was dus constant bezig en de gremlins waren dus even weg maar nu zit ik weer en die sluipende drang komt er weer aan!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 27 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2006 Hoi allemaal, De buurman komt binnen 5 minuutjes(heeft net gebeld!) Ik kan niet iets doen met de kindjes want 3 van de 4 zitten al in bed en de vierde moet binnen een 15 min gaan slapen!! Ik weet dat ik mij er zal willen bijzetten!! Maar dan die pint zien en er geen mogen drinken!?!?!? Zooals marion zegt: ROTSPUL!!!Hoi Joann, welcome back!!Aan moesje en houtje en ferry: danke voor jullie steun!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 27 november 2006 Rapport Share Geplaatst 27 november 2006 Knuffie, Helpt het water drinken?? kom op vol houden.Ferry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 27 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2006 ferry, ik heb net nog een glas water gedronken, het waterpeil staat al bijna aan mijnogen,haha!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 27 november 2006 Rapport Share Geplaatst 27 november 2006 Hoi Knuffie,waarom vraag je geen refusal aan je huisarts, dan kan je niet meer drinken en hoef je de discussie niet meer aan met jezelf..?Nadeel is, zeg ik er eerlijk bij, (ik heb het nl in huis) dat de vraag verschuift van : drink ik het 1e glas.. naar: neem ik de pil..? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 27 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2006 De buurman is gearriveerd!!!! mijn man is nu in de garage een pintje gaan halen en heeft wijselijk niets gevraagd aan mij!!! Ik snak naar die pint maar blijf hier zitten praten met jullie!!!Marion, ik doe dat ook zoals jij, 's avonds laat beginnen drinken en dan niet kunnen stoppen!! Ik doe dat meestal als ik weet dat mijn man de volgende dag thuis is en ik niet moet opstaan voor de kleintjes!!Ik ruik de pint tot hier, waarom moest hij nu net vandaag komen,,,,, Ik heb het al zo moeilijk!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden