Spring naar bijdragen

woensdag 29 november 2006

joann

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 76
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Welterusten, iedereen die naar bed gaat. Ik was nog even een rondje met de hond.

Femmy, het maakt niet uit waar je begint. Ik zou zeggen, gewoon met dat eerste glas niet te nemen. En als je je leeg voelt, schrijf het dan van je af. Of ga iets anders doen. Ik meende het hoor!

Ferry, mijn verzekering heeft me niet aangeboden een huurauto te regelen. Ik ben ook niet all-risk verzekerd, dat maakt zeker verschil. Maar op het moment ben ik thuis, ik heb me even ziek gemeld. Heb ook een halve dagtaak gehad aan het bellen en regelen van de papierzooi.

Joann, gaat het weer een beetje. Ferry's oefening helpt heel goed, ik heb hem pas ook gebruikt. En ik heb altijd boterhamzakjes in de buurt liggen!

Stien, nu weet ik nog steeds niet over welke vraag je het laatst had.

En visje, ik snapte je laatste opmerking niet?

Liefs, Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anna het is van Revolution Early grey lavender tea je kan het bij een koffie winkel kopen (bv bij www.kaldi.nl kan je zien waar de winkels zijn)je hebt nog meer van dit soort thee... Ik ben helemaal in de thee joh is weer eens wat anders dan een goede wijn uit zoeken hihihihi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Femmy, vervelend, dat je je zo eenzaam voelt. Ik heb een zoon van bijna 30 jaar en die woont ook alleen. Hij voelde zich ook altijd heel eenzaam. Toen heb ik hem een jong poesje gegeven. Hij is daar nu zo gek op, het vervangt natuurlijk niet de liefde van een mens.
Maar als je eens wist wat ik allemaal tegen mijn honden hebt verteld, als ik verdrietig of bezopen was.

Joann, doe die oefeningen van Ferry maar die helpen echt, ik heb ze toen ook gedaan. Het is een ontzettend naar en angstig gevoel, iemand die het niet kent begrijpt het ook niet, dat je angstig daardoor kunt worden.
Ik hoop dat je vannacht een keer lekker kunt slapen, want volgens mij heb je echt een hoop slaap te kort.

Bammetje, weer een beetje opgeknapt?

IK ben vanavond om half acht even op bed gaan liggen met een pijnstiller, omdat ik ontzettende pijn in de onderrug had, die helemaal naar het been doorstraalde. Ik ben in slaap gevallen en ben net pas wakker. Daar baal ik wel van, want dat wordt zo natuurlijk geen slapen meer, maar de pijn is wel minder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Femmy ik ken ook het gevoel van alleen zijn. Elke dag weer alleen naar huis enz enz...maar ik voelde me met een fles in m,n hand nog eenzamer bedenk ik nu!! En ik denk ook als je een nieuwe man wilt lijkt het me ook beter als je je zelf lekker voelt en sterk bent....tenminste dat is mijn drijf veer!!

Probeer het om te draaien en het leuk alleen te vinden kaarsje aan boek erbij niemand die zeurt bla bla niemand waar je dingen voor moet doen alleen voor je zelf en als je wel iemand vind is het alleen maar beter als je ook alleen kan zijn!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Ellie, leuk toch, je helemaal op de thee werpen? Ik heb 's avonds nooit trek in thee, dus drink ik heel veel frisdrank. Mijn kinderen doen dat ook, ik krijg altijd rare blikken als ik met al die pakken en flessen bij de kassa sta. Het is nog erger dan toen ik al die wijn in mijn kar had staan. Maar eigenlijk kost dat ook best wel veel geld, dus het zou niet gek zijn als ik af en toe over kon schakelen op een potje thee. Maar dan moet ik wel iets hebben waar geen theïne in zit, want anders slaap ik weer niet. Ik zal het eens voorzichtig proberen.

Joann, slaap lekker, ik hoop dat het lukt.

Sneeuwwitje, kun je niet gewoon van de bank naar bed verkassen en daar verder slapen? Rot van die pijn in je rug. Is de trek in bier al overgegaan? Ik hoop het wel, want ik zou echt niet gaan drinken zo kort voor die operatie.

Mensen, ik ga ook mijn bedje opzoeken. Morgen een dag niet naar mijn werk, en toch hartstikke druk, knap hè.

:lips: Slaap ze,
Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anna misschien is het dan beter om thee te drinken. De meeste die ik drink zijn kruiden ,niet gewoon zwarte thee daar zit geen smaak aan....en er zit geen suiker in dat is ook beter voor de lijn hihihihih
Je hebt ook heerlijke kruiden thee van het merk yogi (woman energy) echt een aanrader!!

Slaap lekker:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anna, welterusten en wel een beetje kalm aan doen hé.

Ik kan niet zo verkassen naar mijn bed, want ik ben nu klaar wakker, grrrrr.
Tja en mijn middernachtvriendinnetje ligt nu te slapen als het goed is.
Maar ik heb nog een boek liggen waar ik aan begonnen ben. Er komt een vrouw bij de dokter van Kluun, waar iedereen zo erg om moet huilen.
Mijn dochter was dat boek op het strand aan het lezen en begon toen zo hard te huilen, dat ze niet meer op kon houden.

Ellie, ik ben geen thee drinker,maar ga het denk ik toch eens proberen, want al die frisdrank is inderdaad duur.

Marieke , ben je nog op school geweest, voor het gesprek?

Ferry, die pijn heeft niets met de galblaas te maken hoor, ik heb er de laatste tijd veel last van, volgens de arts zijn het spanningen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...