Mieke Geplaatst 4 december 2006 Rapport Share Geplaatst 4 december 2006 Knuffie,Dan moet je eerst lezen bij wie is wie,daar heb ik me voorgesteld en nimmer de suggestie gegeven dat ik ervanaf ben en geheelonthouder ben.Hoe kom je erbij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 4 december 2006 Rapport Share Geplaatst 4 december 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
petra Geplaatst 4 december 2006 Rapport Share Geplaatst 4 december 2006 Mensen, ik wil wel even inspringen.Jullie kennen me nu al wel als iemand die pal wil staan voor het niet-drinken als oplossing voor het probleem dat wij allen hebben/hadden met wel drinken!Af en toe drinken helpt echt niet en het goedpraten ook niet. Veroordelen is iets anders dan er kritisch over zijn.Niemand moet zich door anderen afgewezen voelen, maar het knuffelt dood door maar te blijven kussen en huggen als iemand zijn zelf verzonnen afspraken schendt;als iemand roept : " ik wil niet drinken" en het toch doetmag je dan niet zeggen :"doe nou niet"? Iedereen is hier toch vrijwillig?Is het niet veel te makkelijk en kort door de bocht om te zeggen : "Uitglijders horen erbij" ?Ik heb zelf keihard geknokt, maar ik heb nooit mezelf een uitglijder toegestaanen daardoor heb ik het nu veel makkelijker dan veel anderen.Dat moest me toch even van het hart.Een beetje flink blijven.En ja, schrik maar van die confrontatie, misschien helpt dat meer dan drinken............Wie niet wil die niet zal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 4 december 2006 Rapport Share Geplaatst 4 december 2006 Joann,Soms vliegt er een drankje over het scherm?Excuse me, ik reageer niet voor niets hoor.Ik wil mezelf o.a in bescherming nemen die de keuze heeft gemaakt geen drank in huis te hebben en dan is het "drooggebruiken 'niet echt prettig hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lisa41 Geplaatst 4 december 2006 Rapport Share Geplaatst 4 december 2006 Laat iedereen in z'n waarde! De een doet het zus, de ander doet het zo. Ik ben zelf op m'n eerste dag op dit forum "weggekat" door (naam verwijderd door moderator). Ik lees nu al een poosje alleen maar mee & ik heb haar niet meer gehoord c.q. aangetroffen op dit forum ... klasse! Wat een verbetering. Laten we elkaar proberen te helpen .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 4 december 2006 Rapport Share Geplaatst 4 december 2006 Zozo lisa jij durft zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lisa41 Geplaatst 4 december 2006 Rapport Share Geplaatst 4 december 2006 Wat bedoel je precies, Bonkel, met "jij durft"? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 4 december 2006 Rapport Share Geplaatst 4 december 2006 Marieke,Ik bepaal zelf wel of dit forum iets voor mij is.Niet 1,2,3 0f 550 personen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 4 december 2006 Rapport Share Geplaatst 4 december 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 4 december 2006 Rapport Share Geplaatst 4 december 2006 Nou Lisa,Door zo met naam iemand te noemen,Lijkt me nou niet echt leuk om te lezen als ik haar zou zijn.Dacht dat respect hier op zijn plaats zou zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 5 december 2006 Rapport Share Geplaatst 5 december 2006 oke, ik zie, dat iedereen is uitgelogd, sorry voor mijn drinkgedrag, ben over mn nek gegaan, ben er ook niet trots op.Mn ex moest hier vanavond dus ook nog een keer slapen. ouders wilden hem nog niet hebben omdat hij nog niet alles op papier had gezet.Ik voel me nu zo rot, omdat hij me nu in deze toestand aantreft, zul je altijd zien.....Verder wil ik alleen maar zeggen, dat ik me hier had gemeld met de hoop op het feit , dat iemand mijn situatie zou herkennen en zou zeggen, kom op meid, zet dat glasa an de kant en neem wat fris of een kop koffie, maar goed ik denk dat ik dat nu zelf even moet doen.....komt wel weer goed.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 5 december 2006 Rapport Share Geplaatst 5 december 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 5 december 2006 Rapport Share Geplaatst 5 december 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 5 december 2006 Rapport Share Geplaatst 5 december 2006 Ja ik kon er ook even niet op komen...joann, mag ik even met je via msn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 5 december 2006 Rapport Share Geplaatst 5 december 2006 Hoi iemand nog hier?,Ik ben eraf gegaan na die voor mij vervelende opmerking van bonkel omdat ik zoals joann zegt reeds goed mijn les gespeld was doordat ik vanavond iets dronk!! Geen schouderklopje, hoor!! Ik zit het nu nog eens na te lezen en heb er nog moeite mee!!En ja, ik ben nog altijd op omdat ik mijn "roesje" niet heb, begrijp je!!!knuffie:)En moesjejammer dat je het zo moeilijk hebt en goed van je dat je hier durft te zeggen dat het even niet gaat!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 5 december 2006 Rapport Share Geplaatst 5 december 2006 Hoi knuffie, heb het nu heel moeilijk, denk dat ik morgen toch maar mijn huisarts ga bellen.....ik ben op.....zo gaat het niet goed...het gaat de laatste tijd alleen maar vaker mis.....Dank je voor je steun. drink nu ook niet meer, ben over mn nek gegaan en hoef ook niet meer.....wil alleen maar zo slapen.Nu heeft ex alleen mar minder vertrouwen in mij, dus ik moet me wapenen....dus huisarts morgen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 5 december 2006 Rapport Share Geplaatst 5 december 2006 hoi bonkelIk heb je bericht op wie is wie gelezen en ben er niet veel wijzer uit geworden! Ik weet nu alleen dat je sedert 21/11 begonnen bent met de internetbehandeling en dat je iets aan je drankgebruik wil doen!!Ik heb wel gezien (gelezen) dat je hier met open armen werd verwelkomd!!! Zelfs al wist nog niemand wie je was en wat je bedoeling hier was, toch was iedereen direct heel vriendelijk en was er niemand die jou veroordeelde!!Als je moeite hebt met bepaalde zaken hier op dit forum kun je die toch op een andere manier uitdrukken dan zoals je deed, hé!! Ik denk dat ik niet de enige was die zich aangevallen of gekwetst voelde!!Groeten van knuffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 5 december 2006 Rapport Share Geplaatst 5 december 2006 Hoi moesjeBen je écht moe of ga je in je bed liggen piekeren? Ik wil gerust nog een tijdje praten met jou, hoor, als je er behoefte aan hebt!!Vind je het echt nog belangrijk wat je ex denkt van jou?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 5 december 2006 Rapport Share Geplaatst 5 december 2006 Ja hij kan het me natuurlijk nog moeilijk maken als ik zo door blijf gaan, dus vandaar dat ik zeg dat ik mezlef moet wapenen....Een mama die teveel drinkt dat kan natuurlijk niet, en ja ik ben nu ook moe, maar voel me ook ellendig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 5 december 2006 Rapport Share Geplaatst 5 december 2006 zit nu wel achter de multivitamine drank, hoef ook echt niet meer wat...nadat ik alles eruit heb gekotst...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 5 december 2006 Rapport Share Geplaatst 5 december 2006 Hoi moesjeNu begrijp ik het!! Ik ben maar een domme belg, zeker, haha!!Wil je dat ik hier nog even blijf om met je te praten of wil je slapen, aan jou de keuze!!!Ik heb net op wie is wie gelezen hoe jij je voorstelde en het was net alsof ik het geschreven had!!!knuffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 5 december 2006 Rapport Share Geplaatst 5 december 2006 hoe bedoel je dat, domme belg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 5 december 2006 Rapport Share Geplaatst 5 december 2006 Hoi moesjeIk ben een belg en blijkbaar de enige belg die hier op dit forum schrijft!! Waarom, heb je daar een probleem mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 5 december 2006 Rapport Share Geplaatst 5 december 2006 Hoe kom je erbij dat ik daar een probleem mee heb?Dat is helemaal niet zo!Ik begrijp niet waarom je die conclusie trekt.......Heb ik iets gezegd dan, dat je dat denkt?Nou echt niet hoor!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden