Spring naar bijdragen

Maandag 4 December

Zeeman

Aanbevolen berichten

Hoi Marion

Het is me niet echt gelukt , ik heb 4 pintjes gedronken maar na een kleine bolwassing van kohtje:P ben ik gestopt en zit ik hier me bezig te houden!! Ook anna heeft me steun gegeven en voorlopig lukt het me!!

Och sorry, nog vergeten te zeggen : VEEL STERKTE vanuit belgie!!! Ik duim voor jou!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 158
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Welterusten allemaal, zoals ik al zei, ik kan mij moeilijk op een toetsenbord uitdrukken.
Bam bam, ik bedoel de evt, meeting van de mensen op dit forum ergens in nederland. Dit is misschien eenmalig, heb behoefte aan meerdere kontakten, face to face.( staat in mijn eerdere berichtjeS)
Allemaal sterkte weer met alle dingen die ons bezighouden, met blijschap en verdriet. Ik lees en schtijf nog wel mee hoor! Een vis ktijg je niet zomaar weg, en zeker de lucht niet :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi, ik ben het met BB eens Knuffie, kom maar op met die Belgische woorden. Geweldig. En ik heb je gelezen hoor.

Visje, december is voor de meeste mensen heel moeilijk. Ik moet zeggen dat ik het met die lange nazomer ook moeilijk had, ik zag voortdurend overal mensen buiten zitten met glazen wijn en biertjes. Ik werd er helemaal stikchagrijnig van.

Marion, heel veel sterkte met je operatie morgen. Ik hoop dat het allemaal meevalt voor je. Jammer van dit weekend, maar goed dat je nu echt definitief de knop om wil. Ik heb eind juli ook zo'n avond en nacht gehad, en toen was voor mij de maat ook vol. Niet dat het toen ook meteen gelukt is hoor, dat heeft nog tot 7 augustus geduurd.

Lieverds, ik moet hoognodig naar bed toe. Morgen is het weer vroeg dag. Jammer dat het niet wat vroeger zo druk was, autotrack was ook maar deprimerend.

Welterusten allemaal,
Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke, na een tijdje overwegen...meld ik me hier toch ook nog even....

Voel ook een beetje hetzelfde als knuffie, zo van "daar is zij ook weer"
Ik heb het gevoel, dat het de laatste dagen toch bergafwaarts gaat met mij.
Heb eerst vanavond een halve fles wijn opgedronken, daarna nog 2 blikjes bier die overwaren
en nu een glas cola met vieux......
waarom?....
Ik weet het niet..misschien omdat ik nu alleen ben (kindjes in bed weliswaar), mn ex slaapt hier vanaf vrijdag niet meer...

Moet ik naar mn huisarts gaan...?
Of zou ik het toch zelf in de hand kunnen houden, ik weet het niet.
Ik weet niet eens wat ik moet voelen....
sorry..ik wil geen last zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joann, goed nieuws! En voor jezelf een streepje erbij, klasse gedaan meid.

Moesje, je bent altijd welkom, dat weet je. Jammer dat je niet eerder bent gaan schrijven dan had je misschien minder gedronken. En hadden we je tot steun kunnen zijn.
Ik ben nu moe en ga te bed, kruip jij ook lekker in je mandje, morgen is er weer een dag, nieuwe ronde nieuwe kansen.

Weltrusten allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi moesje

Wat scheelt er?? Jij hebt me de laatste dagen reeds goeie raad gegeven en ik weet hoe je voelt van 'daar is ze weer'!! Ik ken je nog niet echt goed, ben je hier al lang en wil jij stoppen of minderen? Hoeveel kindjes heb je en hoe oud zijn ze? Sorry, ik ben een kerieuzeneuze(= nieuwsgierig persoon)
Ik wens je bij deze veel moed om er nu een punt achter te zetten !!!

Hoi anna
slaapwel en een kruiske!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,
Ik lees al geruime tijd mee maar mijn bek valt steeds over van verbazing wat ik lees en reageer niet omdat ik daar steeds over na wil denken.
Wat zijn jullie mild zeg als het gaat om terugvallen/ uitglijders en hoe je het maar noemen wilt.
We fietsen er maar gewoon over heen of tellen maar vrolijk ADB-door.
Wat een kul zeg.

Ook de drinkers op het forum worden maar doodleuk gestimuleerd om mee te blijven schrijven. Het lijkt wel een beloning een terugval/uitglijder.

Te goede orde, ook ik heb het moeilijk maar word echt niet gestimuleerd door mensen die al aan hun 1e 2e, 3e en toch maar hun 4e zitten.

En aan alle ouders die drinken : kinderen gaan walgen van de alcohollucht bij het trusten kussen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Knuffie, mn "man" heeft een ander en ik ben dus nu met mijn 2 kindjes, 2 poezen en hond. En ik dacht wel sterk genoeg te zijn wat de drank betreft, maar het lijkt erop of het toch wat slechter wordt de laatste tijd, vandaar mijn opmerking.
Mijn kindjes zijn 6 en 4. Jongen en meisje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk voor jou dat je er vanaf bent maar heb jij nooit steun nodig gehad of uitschuivers gehad?? Als het antwoord ja is, wel proficiat maar denk dan ook eens aan anderen die dit forum misschien nodig hebben daarvoor!!
voor jou is dit blijkbaar een forum voor totaalonthouders maar voor mij is het een groep mensen met hun gaven en gebreken die hiet een uitlaatklep vinden voor hun problemen en gevoelens zonder veroordeeld te worden en steun te krijgen in hun strijd!!
Dat is mijn gedacht erover!!
Knuffie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marieke44,
Ik vind de reacties over het algemeen genomen niet echt serieus genomen.
Het is hier tenslotte geen hulpverlenende instantie.
Wat ik bedoel te zeggen is dat het mij lijkt of je er aandacht en lieve woordjes door krijgt.
Een vorm van negatieve aandacht.
Je hoeft iemand niet de grond in te trappen na een uitglijder maar wel b.v aangeven: ik heb de vorige keer en al die anderen onze uiterste best gedaan om je te laten stoppen en toch ga je door.
Volgende keer niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...