Spring naar bijdragen

Alweer vrijdag 8 december

Houtje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 207
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

O Bonkel, als je mijn berichtjes goed terugleest, dan zie je dat ik heel veel over en tegen (naam verwijderd door moderator) heb gezegd. Ik heb wel geprobeerd mijn stijl netjes te houden, maar ik heb haar toch echt wel duidelijk mijn mening gezegd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Bonkel,

Ik ken je niet, ben van de week weinig aanwezig geweest. Heb net bij gelezen. Vind het jammer, dat je zo schrijft. Er zijn mensen hier aanwezig, die hard knokken. En WAAROM KOM JE NU MIDDEN IN DE NACHT, MET ROTTIGE BERICHTEN. Mensen kunnen hierdoor misschien wel niet slapen. Denk eens aan de anderen.

Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat sorry klinkt niet alsof je het meent. Bovendien haal je oude koeien aan, want het is al een hele tijd geleden dat Joann zich wel eens de struikelkampioen noemde, dat heeft ze al lang niet meer gedaan, maar je hebt misschien niet de moeite genomen om dat op te merken. Ik vind het gewoon bullshit wat je zegt, het is geen mening die je spuit, het is een aanval. En als jij dat als jouw mening wil omschrijven, dan hou je je mening voortaan maar voor je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Laten we verstandig zijn, we hebben net een episode afgesloten met K. Het loopt weer goed hier.
En als er personen komen die, vervelend gaan doen> NEGEREN. En schrijven met de mensen, waar je wel mee kunt. Want anders zitten we zo weer in een rot sfeer.

Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joann, je hebt volkomen gelijk hoor. Maar ik ben het ook met Ferry eens, probeer je niet teveel op te winden. Daar slaap je maar slecht op.

Ik heb het ook later gemaakt dan de bedoeling was. Ik zoek mijn bed op. En ik hoop op een wat positievere dagdraad morgen.

Welterusten,
Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjong jonge, wat ee gedoe weer hier zeg...
Onze mistery guest is ook weer terug.

Ja, wij zijn idd slachtoffer Bonkel, daarvoor komen we hier.
Het kan op de harde manier van jou, maar ook op de manier zoals Koh het allemaal gezegd heeft, door aan te geven
hoe het hem afging.
Hoe zit dat bij jou?

Joann rustig aan maar...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Marieke, alles goed, was net wakker geworden.
Ach ik redt me redelijk, krijg morgen nog even mn zus hier, kan ik
een beetje poetsen in huis,
want heb hier ook een ziekenboeg zoals Joann had, buikgriep....

Bonkel had je al iets over jezelf verteld?
Dat heb ik nog niet gezien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...