Mieke Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 Tsjonge tsjionge Joann,Je windt je wel heel erg op zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 O Bonkel, als je mijn berichtjes goed terugleest, dan zie je dat ik heel veel over en tegen (naam verwijderd door moderator) heb gezegd. Ik heb wel geprobeerd mijn stijl netjes te houden, maar ik heb haar toch echt wel duidelijk mijn mening gezegd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 Hallo Bonkel,Ik ken je niet, ben van de week weinig aanwezig geweest. Heb net bij gelezen. Vind het jammer, dat je zo schrijft. Er zijn mensen hier aanwezig, die hard knokken. En WAAROM KOM JE NU MIDDEN IN DE NACHT, MET ROTTIGE BERICHTEN. Mensen kunnen hierdoor misschien wel niet slapen. Denk eens aan de anderen.Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 Vind je het gek Bonkel, als je persoonlijk aangevallen wordt? Misschien had je daar even iets beter over na moeten denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 Anna,Iki weet donders goed wat nare berichten zijn hoor.Ik geef mijn mening en dat dat nu 1-masal op 1 persoon slaat..................tsja sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 Hoi Ferry, fijn dat je er bent, en dank je voor de steun. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 Marieke,Speel lekker verder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 Dat sorry klinkt niet alsof je het meent. Bovendien haal je oude koeien aan, want het is al een hele tijd geleden dat Joann zich wel eens de struikelkampioen noemde, dat heeft ze al lang niet meer gedaan, maar je hebt misschien niet de moeite genomen om dat op te merken. Ik vind het gewoon bullshit wat je zegt, het is geen mening die je spuit, het is een aanval. En als jij dat als jouw mening wil omschrijven, dan hou je je mening voortaan maar voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 En om Ferry's vraag nog even te herhalen, waarom kom je eigenlijk midden in de nacht ineens gal spuien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 Anna,Ik viel niemand aan, maar stelde de vraag waarom niemand hulp zoekt buiten het forum om? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 Hallo allemaal,Laten we verstandig zijn, we hebben net een episode afgesloten met K. Het loopt weer goed hier.En als er personen komen die, vervelend gaan doen> NEGEREN. En schrijven met de mensen, waar je wel mee kunt. Want anders zitten we zo weer in een rot sfeer.Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 Doet ze dat vaker op dit tijdstip Marieke? Ik ben hier normaal gesproken zo laat niet meer, dus dat was me nog niet opgevallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 Lieve Joann,Meid, trek het je aub niet zo aan, ik weet, ik heb makkelijk l*llen. Want jij zit ermee. Probeer er boven te staan. En NEGEREN. Fijn dat het bij jullie thuis weer rustig is. Kom op laat je niet gek maken.liefs Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 Ze Anna?glazen bol voor je?Kennelijk zijn jullie niet kritiek-gevoelig.Heb het moeilijk ...zoek hulp....waarom niet intern?Luister es meer naar Kohtje: hij zegt hetzelfde als ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 Mensen,Laten we allemaal maar gaan slapen, zijn we morgen weer fris. Welterusten en veel liefs Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 Joann, je hebt volkomen gelijk hoor. Maar ik ben het ook met Ferry eens, probeer je niet teveel op te winden. Daar slaap je maar slecht op.Ik heb het ook later gemaakt dan de bedoeling was. Ik zoek mijn bed op. En ik hoop op een wat positievere dagdraad morgen. Welterusten,Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 Tjong jonge, wat ee gedoe weer hier zeg...Onze mistery guest is ook weer terug.Ja, wij zijn idd slachtoffer Bonkel, daarvoor komen we hier.Het kan op de harde manier van jou, maar ook op de manier zoals Koh het allemaal gezegd heeft, door aan te gevenhoe het hem afging.Hoe zit dat bij jou?Joann rustig aan maar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 Typisch dat jullie denken dat ik een ze.........ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 En Joann,richt je boosheid op jezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 Bonkel, voor mijn part ben je een kruising tussen een herder en een teckel,Maar laat de mensen hier met rust. En zoek ergens anders aandacht.Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 Ja Marieke, alles goed, was net wakker geworden.Ach ik redt me redelijk, krijg morgen nog even mn zus hier, kan ikeen beetje poetsen in huis, want heb hier ook een ziekenboeg zoals Joann had, buikgriep....Bonkel had je al iets over jezelf verteld? Dat heb ik nog niet gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 Zo en nu ga ik toch echt naar bed, welterusten allemaal.Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 truste Ferry.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden