Spring naar bijdragen

zaterdag 9 december

anjo

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 126
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

O ja, jij bent ook zo'n nachtmens hè ZL. Nou, ik ga het niet zo laat maken als gisteren hoor. Dat was iets teveel van het goede. Kan alleen op het moment nog niet goed weg komen. Te lang met andere dingen bezig geweest geloof ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De computer hield het alweer voor gezien, maar ik ben eigenwijzer. Als hij nou nog een keer afslaat ga ik naar bed hoor, dan weten jullie dat alvast.

Ik was vroeger ook nogal een nachtbraker ZL, maar tegenwoordig lukt het me niet meer zo. Hihi, ik zie je bovenin zo'n hoge boom zitten, met van die grote ogen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joann, de jonkies van een nachtuil zijn ook nachtuiltjes, net als hun mammie. Dus jullie fladderen gezellig allemaal 's nachts rond.

Wat denk je allemaal te zien 's nachts ZL? Ga je inbrekers betrappen, beschonken mensen die naar huis strompelen de stuipen op het lijf jagen, en iedereen wakker houden met OEHOE geroep?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou Jo-anneke alsnog 's nachts aan de melatonine moeten :huh: Oops! Ik bedoel in het geval ze dagkuikentjes zou hebben..., hihi

In het bos gebeuren ook "aparte" zaken, vooral als je niet de ver van de grote stad af zit! Daar zullen we maar niet dieper op ingaan :$

Maar het lijkt me wel dikke pret om dan heel hard te OEOEOOEHOEOEOEOEËN

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was vandaag wel mooi weer Joann, maar toen ik vanavond de hond uitliet was het wél heel koud. En Zilverlijntje heeft het over aparte dingen die 's nachts gebeuren, in het bos. Wat ik me daarbij voor kan stellen lijkt me niet zo heel erg aangenaam met die kou.:D

Maar mogelijk loopt mijn fantasie met me op hol. Je hebt me nieuwsgierig gemaakt ZL.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niettemin zal mijn nieuwsgierigheid nog even moeten wachten. Volgens mij is er op dit moment niets mis met mijn melatonineproductie. Ik val om van de slaap.

Dus al is het gezellig, ik ga mijn bedje opzoeken. Welterusten allemaal, en morgen fris weer op.

Liefs, Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...