SubRosa Geplaatst 9 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2011 Hallo Lot~genoten,Een tijdje geleden ontmoette ik een bijzonder mens , bij wie ik mij vrij voelde om waarschijnlijk voor het eerst van mijn leven (bijna 50) te vertellen wat het GEN verslaving met mij doet, bewust en onbewust. Uiteraard kom je dan ook weer in confrontatie met jezelf.. En ontmoette (h)erkenning.Ik herken mij in mijn strijd met een genetische afwijking! (ik ben chronische ziek)werk met hart en ziel....Ik heb door mijn "onwetendheid" dit doorgegeven aan mijn kids.. ! Ik heb mijn kids "voorgelicht? over hun ontvankelijkheid t.a.v. het "gif"alcohol voor hen/mij ... Eerder had ik hun ontvankelijkheid daarvoor al geconstateerd , maar het Consternatiebureau vond dat ik overdreef...liefs Rosea Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2011 Hallo Rosa,WELKOM hier op het forum.Ik had hier zelf eigenlijk nog nooit van gehoord dus ik ben evenop google gaan kijken.Dat is inderdaad heel wat als ik het zo vlug heb gelezen.Ik hoop dat je je hier 'thuis' zult voelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jim Geplaatst 10 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2011 Hi Rosa,Welkom hier op het forum. Misschien kun je hier vinden wat je zoekt.Jim.(een eigenwijze, traditiedoorbrekende telg uit een lang geslacht van "levensgenieters," lees: alchoholici) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2011 Welkom Rosea,ik hoop dat je je hier net zo thuis mag voelenals het thuiskomen bij die bijzondere mens voor je was:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 10 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2011 Welkom Rosea,Ik begrijp je stukje denk ik niet helemaal:$ Bedoel je dat je verslavingsgevoeligheid genetisch is? Ik dacht altijd dat dat bij de meeste alcoholisten zo was... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2011 Rosea, je profiel staat nog openik heb de moderators gewaarschuwd.Jij kunt je privégegevens best even weghalen zolang(via profiel), het is een openbaar forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden