Spring naar bijdragen

Maandag 18 december

BamBam

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 78
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi Kohtje

Danke voor je lieve woorden en je steun!! Ik heb tot nu bij mijn vader gezeten want ook hij (vooral hij) had het héél moeilijk met het nieuws! Uiteraard zonder pintjes want mijn pa staat nu ongeveer zelf 9 maanden 'droog'!! Hij beseft nu dat hij veel te veel jaren mijn ma als vanzelfsprekend beschouwde en nu hij eindelijk nuchter door het leven gaat en hun huwelijk een frisse restart gekregen heeft is hij natuurlijk bang om haar vroeg te verliezen!!

Hoi Anna

Mooi gezegd, daar had ik nog niet aan gedacht, wie weet hoever ze in die branche staan binnen x aantal jaar!! Danke, dat geeft me weer een beetje moed!!! Je hebt ook gelijk als je zegt dat mijn ma trots zal zijn!! Ze fluisterde vanavond in mijn oor net voor ik vertrok:" enne,zus, dit is geen reden voor een pintje,hé " en ze glimlachte!! Ik krijg er nog de tranen in mijn ogen van als ik eraan denk!!

Hoi BamBam

Ik doe mijn best!!! Ik hou vol!!! Zeker voor ma maar ook voor mijn pa!!! Danke voor je steun!!

Hoi Stien

Je hebt gelijk als je zegt dat in de medische wereld veel gissingen gebeuren maar als je dat zo vlakaf in je gezeicht gezegd krijgt is het toch even slikken, hoor!! Ze denken dat ik er tegen kan omdat ik verpleegster ben maar het is toch mijn moeder, hé!! Danke voor je steun!!

Hoi Ferry

Danke voor je steunende woorden, en ja, ik laat de drank staan!!

Hoi Sally
Nogmaals danke!!

Hoi Visje

Ook een dikke danke!!!

Hoi marieke

Ja ik weet het maar het is toch moeilijk als het over je moeder gaat!! Je bent dan even niet meer zo objectief, hé!!

Enne ja, anna en BamBam, ik ben jarig vandaag!!:$

Aan allen veel groetjes en een dikke knuffel van knuffie en heel erg bedankt voor jullie steunende woorden!!!:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...