Spring naar bijdragen

zaterdag 23 december


anjo

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 106
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik heb net de draad van gisteren doorgelezen en ja zelfs hier was het druk. Vandaag komt mijn kleindochter dus er moeten kadootjes onder de boom. Mijn budget 13 Euro per persoon.
Ik samen met Ex op stap, ja dat kan, soms;)
dus wij lopen samen te babbelen, komen wij een mevrouw tegen die bij hem in de straat woont, alleenstaand etc. volgens mij vinden ze elkaar wel leuk maar ja dat is al een jaar zo.
Ze sturen elkaar al kerstkaarten dus er zit vooruitgang in, als je een slak bent.
Het probleem is natuurlijk dat ze hem altijd samen met mij ziet in de stad, zelfs hij moest er om lachen.

Ik denk dat de volgende keer ik haar zie mijzef maar eens voor ga stellen als de EX van, want dit schiet niet op.

In ieder geval, ik heb me niet aan mijn budget gehouden, zelfs niet een beetje. We liepen een kinderkledingzaak in om even te babbelen met een vriendin die daar werkt en toen zag ik het, een rokje zo wonderschoon. Van het merk J. de rembrandt lijn. Afgeprijst, nog belachelijk duur. Ex de rest maliootje,tshirtje en vestje. Ik stond letterlijk te hyperen toen ik buitenstond.

De rest krijgen dvd's uit dat goedkope, winkeletje en ik zal straks even langs hebbedingetje gaan in het dorp, voor kaarsen en zo voor dochter 1.

Ik kan niet op vakantie, weet je dat voor 199 Euro allin een week op Lanzerote kan gaan liggen? Op 7 januari!! Nu is het het dubbele en het Zeeuwse Meisje in me zei, dar binne us te suinig vor.

Iedereen een prettige dag.

Liefs,
Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen. Gister om 20.30 in bed gekropen en 12 uur geslapen!~!!. Wat was ik moe zeg en nog wel. Ik kan er altijd de klok op vooruit zetten dat ik met de kerst instort en dan ploft mijn bommetje. Was dus niet erg gezellig aan het avondeten. Nou, vandaag weer wat afgekoeld, en nog maar even een dagje rustig aan doen. Nog wel de laatste boodschappen halen.
Hele fijne dag allen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Visje, ik dacht dat ik lang geslapen had. Lag om 22.45 in m'n mandje en geslapen tot 09.00 uur. Maar jij wint deze keer.

Ploft je bommetje altijd met Kerst? misschien moet je vanavond maar weer lekker vroeg gaan slapen.

Anjo, vlgs mij heb je leuke kado's gekocht. En wie wil er nou op 7 jan all-in ergens in de zon liggen:angry: Dan gaan we hier toch lekker schaatsen????
Idee:light: kun je die mevrouw geen Kerstkaart sturen, namens je ex, en daarin schrijven dat je haar zo leuk vindt, hihi. Misschien komt er dan een beetje schot in.

Heb een fijne dag allemaal, tot vanavond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen allemaal, mijn vrouw is een uur geleden de deur uit gegaan en ik zie haar niet eerder terug dan vanavond een uur of tien.
Zelf stort ik me zo meteen in het boodschappende krijgsgewoel, dan is dat maar gedaan.
Boodschappen doen is niet mijn favoriete bezigheid maar ik vind altijd wel iemand in de winkel of wachtend aan de kassa waar ik praatje mee maak en voor ik er erg in heb is het ergste leed geleden.
Ik voel ook dat ik niet meer aan de rand van een circel sta, maar centraal.
Ik heb niet veel op het lijstje staan, we zijn met ons tweeen en eerste Kerstdag vieren we bij de ouders van mijn vrouw.
Ik neem mij vandaag voor niet meer lekkernijen in de kar te stoppen dan op mijn briefje staan.
Want het gebeurt vaak dat ik met twintig boodschappen thuis kom terwijl ik er drie nodig heb.
Vroeger toen de fles nog centraal stond, stond drank boven aan mijn boodschappenlijst en zou een dag als vandaan een gelegenheid bij uitstek zijn om eens lekker uit de bol te gaan.
Ik ga wel de kroeg in maar nu anders dan vroeger.
Voor de sfeer de gezelligheid, geroezemoes een krantje en een bak koffie.
Ik heb graag mensen om mij heen.

Dit jaar is voorbij gevlogen en het einde van zo'n jaar is een mooie gelegenheid eens terug te blikken naar gebeurtenissen die indruk hebben gemaakt op mij.
Na het afscheid komen de herinneringen en even stil staan bij deze vaak dierbare momenten geven me kracht op het pad dat ik nu loop verder te gaan.
Ik zet mijn verslaving daarmee steeds verder op afstand en deze gedachte maakt mij blij.

Lieve mensen leef Nu en maak er een mooie dag van.
ik ga er aan beginnen.

Rudy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

't Was zeker nogal slaapzaam weer vannacht. Wij waren er ook pas om half negen uit. Tot groot misnoegen van de honden maar alles is goed gekomen. Normaal gesproken zijn we er 's zaterdags om kwart over zeven uit. En op zondag slapen we uit tot kwart voor acht.

De kerstdagen zullen hier rustig voorbijgaan, denk ik. Eerste kerstdag doen we gewoon zoals we op zondag ook altijd doen. Niet veel dus. Als het een beetje lekker weer is een stuk wandelen met het jongste hondje, beetje prutsen met de computer, af en toe even verder in m'n ateliertje, beetje tv, beetje krant, beetje boek. En we eten zelfgemaakte snert.
Tweede kerstdag komen 's middags een paar goede vrienden langs en gaan we 's avonds fondueen. Niet te veel poespas, gewoon gezellig. Ach en daarna is het weer gewoon woensdag. We blazen de kerstdagen maar niet teveel op, dan worden ze zo drukkend.

Iedereen die nog kerstinkopen moet doen wens ik veel sterkte en/of plezier daarmee. En nu maar weer afwachten wie zich vandaag meldt op het forum. Het is rustigjes de laatste dagen....

Sneeuwwitje, wat is er aan de hand?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier Migraine, dag 3.

Moet naar C100.000.

Heb vriendinnetje van Dochter te logeren, al preek gehouden over blubberschoenen in net gezogen kamers maar het is ene oor in --- andere oor uit. In 2006 maar niet verder met opvoeden.

Het gat in mijn hart doet zo zeer, zo alleen ploeteren, wat anjo zegt, huilen om 24.00 uur .......
pfoe wat is het leven soms moeilijk hè jongens.

Maar jullie zijn er altijd, dat is fijn.

Ik ga de zwarte pakken kopen mango-rode peper een tractatie voor de Kerst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen allen,
De grootste voordeel van het niet drinken, vanmorgen vroeg op gestaan en alle boodschappen in huis.
Niet dat wij Kerst buitensporig vieren, doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg (zegt mijn man altijd).
Overal erg druk, slager: rijen tot buiten toe, al die gevulde rollades enz moeten afgehaald worden.
De poelier, al die gevulde kalkoenen moeten afgehaald worden, rijen. Groenteman, rijen. Ben blij dat ik weer thuis ben. Ook geen hoofdbrekens, heb ik wel genoeg alc voor al die dagen.
Gewoon veel spa en veel verschillende sapjes, moet wel lukken. toch?
En dan vanaf morgen ook gewoon aan het werk en het daar een beetje gezellig maken.
Net de gratis vuilniszak van de gemeente gekregen voor na het vuurwerk.
Alles gaat zo snel, ik kan het af en toe niet bevatten. Is mijn hoofd bezig voor de sinterklaas, is men in de winkel al bezig met kerst. Ben ik naar de kerst aan het toe leven, moet ik al weer stilstaan bij de rotzooi van het oud en nieuw.
Zal me niets verbazen als woensdag de paaseitjes al weer in de winkels liggen, of heb ik die gemist, liggen er misschien ook al wel! Hectisch alles zo hectisch, mensen onthaasten! Wie vrij is genieten van de vrije dagen. Allen fijne kerstdagen gewenst!

Sally, ik weet niet of je achter je laptop gaat vandaag, zet 'm op, ook jij goede kerst gewenst!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé die Houtje,

Nou nog steeds migraine? Is dat normaal, zo lang achter elkaar? Getverderrie, verschrikkelijk....

Die mango-rode peper hebben wij ook in huis. Is lekker alleen voor mij. Terwijl de anderen een wijntje bij het eten nemen neem ik lekker dat sapje. Laat ze maar lekker nieuwsgierig zijn... ik proef hun wijn toch ook niet??

Houtje, je moet niet zo naar dat gat in je hart blijven staren. Hoe meer je er naar kijkt hoe aantrekkelijker het lijkt te worden om er in te duiken met als gevolg dat je omkomt in zelfmedelijden. Je hebt toch wel ergens positieve dingetjes om je blik op te richten zodat je over of langs dat lege gat heen kunt kijken? Zoekt en gij zult vinden...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het leven valt idd niet altijd mee Houtje, dat is waar.
Laat dat opvoeden maar ff zitten, het komt niet meer aan op die paar dagen.
Wees lief voor jezelf. Gooi niet alle zorgen op een grote bult, dan is t'ie niet meer te overzien.
Stap voor stap, uur na uur, hou vol.
Het loont, ook al blijft het resultaat wat je graag zou willen zien wel eens uit.

Ik hoop dat je de boodschappen in huis hebt en niet iemand heel hard tegen z'n schenen hebt gereden, nou ja, of juist wel, hihi. Lekker in de rust, huur Ice Age2, schijnt leuk te zijn.
KLets met ons, wie weet haal je Anna nog in:P

Later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marieke, altijd makkelijk die chinees toch, ook geen gedoe.
Fijn dat je naar je zus gaat, zo zijn er veel mensen die het erg moeilijk hebben met kerst en een beetje afleiding met bezoek brood nodig hebben.

Houtje, je 3e dag al met migraine? Da's toch geen doen. Bij iemand in ons vrienden kring hielp het haar ogen te laten controleren, is nu aan een bril en de migraine is een stuk minder geworden. Zomaar een tip hoor, misschien draag jij al een bril.

Anjo, knap dat je nog steeds gaat shoppen met je ex, mensen weten dan niet meer wat ze er van moeten denken. Je Ex zou jou moeten voorstellen lijkt mij, hij wil toch verder?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi

Ik spreek niet echt spaans, een klein beetje maar!! Het is een citaat van Don Quichote en ik vind het heel mooi en passend, daarom gebruik ik die!!
Ik spreek wel russisch, ik heb elk jaar een kindje van tjernobyl en dat reeds 5 jaar! Daarom ben ik russisch gaan studeren en dat lukt me nu al vrij aardig!!

Kohtje, veel opgemoeten vannacht??

Houtje, ik zou me toch ook eens laten onderzoeken, hoor! 3 dagen migraine is toch niet normaal en zo pijnlijk voor je!! Veel beterschap!!

En ja, Ice Age2 is een héél leuke film!!!

Veel groetjes van knuffie!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Knuffie,

Krijgen jullie elk jaar hetzelfde kindje uit Tjernobyl te logeren? Goed dat je daardoor Russisch bent gaan leren. Vind ik ook zo'n mooie taal, maar ik krijg het niet echt meer voor elkaar om een andere taal te leren... M'n Spaans is ook al niks. Wat staat er nou onder je berichten? Onze jongste hond heet officieel Don Quichote maar is een Breton en kan er dus ook niks van maken.

Ben er vannacht niet een keer uitgeweest. Ik denk dat het chinese eten zo zout was dat alle vocht geabsorbeerd is.

Toch vond ik Ice Age I leuker...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal,

Houtje bedankt voor je reaktie gisteren.( Ik moest naar m,n werk dus kon niet meer terug reageren)Ik denk dat je gelijk hebt ik moet het maar betalen. Je hebt er niks aan aan al dat getouw trek. Ik heb nog even gebeld naar het parket waar mijn zaak in behandeling is. Ik kan wel een bezwaar schrift schrijven dan gaan ze er nog een keer naar kijken maar of het helpt is een 2e....Ik weet bijna zeker dat ik nix heb vernielt ook al was ik erg dronken zo ben ik gewoon niet. Ik kan wel dingen zeggen dat is waar!
Ik denk dat ik gewoon betaal ben ik er vanaf nu blijft het me achtervolgen daar word je niet vrolijk van!!

En Houtje het gat in je hart tja dat ken ik ook heel moeilijk soms. Probeer toch naar het positieve te kijken. Iemand zei pas tegen me je kan geen pieken hebben als je de dalen niet hebt gekent....
Jouw tijd komt ook echt!!

Ik drink vandaag niet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi kohtje

Ja, elk jaar dezelfde jongen, hij heet dima (troetelnaam voor dzmitry), hij is nu 12 jaar sedert november! Ik vond het zo moeilijk het eerste jaar want hij was soms verdrietig en ik begreep niets van zijn taal en hij niets van de mijne , zelfs geen engels! Ik heb toen erna de stap gezet om russisch te studeren en eerlijk gezegd, het is wel zeer moeilijk, hoor! Ze hebben eerst en vooral al een ander alfabet en sommige letters zijn hetzelfde als in ons alfabet maar betekenen iets anders, kan je nog volgen??

De vertaling van mijn onderschrift betekent:

Velen zien wie je lijkt te zijn ,
weinigen voelen wie je bent!

Mooi, hé!!!

Sorry, ik moest even lachen toen je zei dat alle vocht geabsorbeerd is, zie ik je al lopen als een michelinmanneke,haha!!!:D
Ice Age1 vond ik ook wel heel mooi, ik moet vooral lachen met die eekhoorn en zijn eikeltje!! Ook sid de luiaard vind ik geweldig!! We hebben gisteren de taal 'vlaams' gekozen ,heel leuk al die verschillende dialecten!!;)

Knuffie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ellie, volgens mij kun je ook beter betalen anders wordt het alleen maar touwtrekken. Iemand die beneveld de taxi in is gestapt verliest grotendeels zeggenschap. Je moet maar zo zien, gebeurt je niet weer en kun je volgend jaar met een schone lei beginnen. Hoewel het wel zonde is van zoveel geld.
Maar wel een dure leer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai Sally,

Fijn dat je daarvandaan kunt inloggen op dit forum. En fijn te lezen dat je er niet tegen je zin zit. Je klinkt positief, da's mooi. Goed hoor, twee verslavingen in één klap te lijf gaan. Dat roken ben ik me ook op aan het voorbereiden. Alle verhalen die ik anderen vertel wat betreft de alcoholverslaving laat ik voor mezelf nog eens de revue passeren om mezelf nu ook eens van dat roken af te houden. Snap niet dat ik de drank zo makkelijk uit m'n systeem weet te houden en dat dat met nicotine maar niet wil lukken... Er klopt iets niet en dat ben ik nou aan het uitzoeken.

Ik wens je heel fijne kerstdagen. En lekker eten kunnen ze in zo'n kliniek ook wel. Geniet er van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve sally,

Ik weet het niet, hoor. gun je het zo van harte. Je bent veilig nu en als het zo door gaat ben je sterker voor je operatie.
En niet roken vind ik echt heel knap. Het enige dat mij door een dag liggen van de nicotine duivel af zou houden is algehele narcose:D

Ik wens je een prettige kerst, het vrouwelijke bezoek wil vast wel even op bezoek komen, en heel veel gezondheid, geluk en wijsheid voor 2007.

Eerst het een dan het andere. je kunt niet alles tegelijkertiijd dus richt je even aan je voorbereiding voor je operatie. Daarna hoop ik je weer op het forum te zien.

Liefs,

Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ellie,

Lieverd, je had gedronken en daardoor sta je niet echt sterk. En in de grote mensen wereld schoppen we toch ook geen auto's of mensen?
Dat doen we alleen maar als we gedronken hebben. En misschien had je wel helemaal gelijk en dat hij express om reed. Maar alleen het feit dat jij gedronken had veegt dat uit.
Slikken en betalen, dan ben je er vanaf.

En dan gewoon vergeten en van je kerst genieten.

Liefs,
Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lady,

Goed van je dat je de stoute schoenen hebt aangetrokken. Jammer,dat het je niet de job gegeven heeft.
Ik hoop zo dat je de curcus wel gaat doen. En kom je dan volgend jaar mijn huis versieren?
Het boompje staat nog in de gang. Omdanks al mijn goede voornemens.

Geniet van de zonnestraaltjes want het zijn er best veel als je erop gaat letten.

Liefs,
Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...