stien Geplaatst 28 december 2006 Rapport Share Geplaatst 28 december 2006 Kohtje, ook truste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lady Geplaatst 28 december 2006 Rapport Share Geplaatst 28 december 2006 quote: Originally posted by: KohtjeOok trusten, Lady. Lief zijn voor het schaap, hè? Kan het ook niet helpen... Ja, ik doe m'n best man, ook de schapen zijn godsgeschenken, ze stonden zelfs in de stal in de kerk onlangs...een beetje te blaten maar toch; ze waren er! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 28 december 2006 Rapport Share Geplaatst 28 december 2006 Zoeken is een opdracht voor morgen, nu moet ik eerst de tranen van mijn wangen vegen, wat zijn jullie erg vanavond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 december 2006 Rapport Share Geplaatst 28 december 2006 Was gezelllig he Stien.Ik ga morgen ook kijken naar dat boek.Sal naar bed jij, uitrusten en krachten opdoen, trusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 28 december 2006 Rapport Share Geplaatst 28 december 2006 Ja, na intense gesprekken de avond luchtig beeindigen. Niet eens trek ervaren vanavond!Ook ik ga te bed en voor allen bedankt en truste! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 december 2006 Rapport Share Geplaatst 28 december 2006 Goed idee Stien,ik ga ook zo slapen. Mensen bedankt, het was een fijne forumdag.En idd, geen tel aan alcohol gedacht, hihi en dat op een forum voor alkies. Weltrusten, tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luna Geplaatst 28 december 2006 Rapport Share Geplaatst 28 december 2006 Welterusten iedereen,Heb me prima vermaakt met jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 december 2006 Rapport Share Geplaatst 28 december 2006 Sally niet steeds midden in de nacht nieuwe draadjes maken.Laat dat toch lekker voor de mensen die in de ochtend als eerste op zijn. We zitten nu nog in deze discussie. Morgen is een nieuwe dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 december 2006 Rapport Share Geplaatst 28 december 2006 En ik ben nog lang niet van plan er een einde aan te maken dus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden