Lot Geplaatst 9 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2011 Hoi ik ben Lot (1968),En vandaag een week alcoholvrij.Ik drink al vanaf mijn 20e, dus nu 22 jaar.De laatste jaren is het de spuigaten uitgelopen; ik bedoel echt!Dat je soms wel eens 's ochtends gaat drinken,om de kater te verzachten...haha, dat reparatiewijntje!Nou, dat reparatiewijntje werd toch weer een hele fles en daarna...Ach, wat kan het mij schelen...nog één open.Ik heb behoorlijk verantwoordelijk werk (zzper)en ik voel dat ik mij op het juiste moment hier heb aangemeld, anders is dat binnenkort finaal aan de filisteinen.Het is zo makkelijk om alles kapot te maken.Het is gek, maar ik voel me echt goed. geen stiekem gedoe, geen onrust als je ergens komt en de fles zoekt, geen wegduiking als er een pakketje bij je wordt bezorgt; je kunt nu gewoon opendoen.En nu handhaven! Samen kunnen we het! Kom elke dag op het forum!Het geeft steun...Liefs Lot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2011 En zo mogen er nog vele weken voor je volgen Lotje bent er eentje uit de loterij!op voor de hoofdprijs! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lot Geplaatst 12 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 Hoi Dinah, graag wil ik je maatje zijn.Ik zit nu in het buitenland en doe dit even snel tussendoor.Maandag hoop ik weer wat uitgebreider op het forum te zijn.lieve groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden