Spring naar bijdragen

dag allemaal, woensdag 3 jan

knuffie

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 125
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi Knuffie, dank je voor de welkom...

Goed om toch weer terug te zijn.
Blijkbaar moest ik eerst nog dieper zinken voor het besef kwam om het anders aan te pakken.
En geloof me, er was vooral veel schaamte, schaamte en nog eens schaamte.....

Ik heb het advies gekregen om een 2 daagse cursus te volgen in Utrecht bij "stichting de Helderheid".
Zit hier ook nog over te denken om dit te gaan doen, op internet staat hier wel wat van en volgens mijn huisarts
boeken zij zeer goede resultaten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
moesje

Hoi Knuffie, dank je voor de welkom...

Goed om toch weer terug te zijn.

Blijkbaar moest ik eerst nog dieper zinken voor het besef kwam om het anders aan te pakken.

En geloof me, er was vooral veel schaamte, schaamte en nog eens schaamte.....

Ik heb het advies gekregen om een 2 daagse cursus te volgen in Utrecht bij "stichting de Helderheid".

Zit hier ook nog over te denken om dit te gaan doen, op internet staat hier wel wat van en volgens mijn huisarts

boeken zij zeer goede resultaten.

Moesje,

Naar ik meen is deze instelling of hoe je het ook moet/mag noemen onder leiding van Jan Geurtz ofzo.
Ik heb een boek van hem gelezen, zo'n twee weken nadat ik besloten had te stoppen met A.
Mij sprak het erg aan, ook de informatie hierover op Internet dat ik nadien las.
Achterin het boek staat onder andere een lijst van adressen voor bijeenkomsten. (Iedere week).
Naar ik meen in vier grote steden in het land.
Ik had daar zelf zeer graag aan deelgenomen, maar voor mij is het in combinatie met mijn priveleven niet haalbaar daar iedere week een avond te kunnen zijn.

Lees anders eerst het boek eens indien je wenst!

Liefs, Lady.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Moesje,

Jij ook nog de beste wensen, blij dat je weer terug bent. En nuchter, dat is helemaal tof. Goed dat je de drank hebt uitgedeeld, kun je daar in ieder geval in meer aan. Maar de advocaat is ook drank, kun je die niet beter ook dumpen? En dat andere goedje ( ben even de naam kwijt) ook dumpen!!!!!!
Dan kun je niet meer in de verleiding komen. En dat is toch weer een rustiger gevoel lijkt mij.
Hoe is het verder, alles al geregeld met je ex? Of moetje nog het gevecht aan gaan?
Meisje veel sterkte en denk erom, schrijven helpt.

liefs Ferry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi ferry

Ik kan heel goed begrijpen dat je het moeilijk hebt met die situatie, jij gaf je vertrouwen en dat wordt dan zooo bruut geschonden!!! Terwijl je het zelf al met heel andere dingen moeilijk hebt!! Ik kan alleen zeggen dat het een 'zieke' geest is die op zo'n slechte manier misbruik heeft gemaakt van je vertrouwen!! Wees blij dat jij een gezonde geest bent en dat je het doorstaan hebt zonder kleerscheuren, dat wil heel wat zeggen voor jou, hé!!!
Ik wens je alvast veel sterkte met het je over deze situatie heen te zetten en weet dat wij er zijn als je het moeilijk hebt!!

Lieve groetjes van ikke!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...