Lady Geplaatst 3 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2007 Trusten Anna. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 3 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2007 Hoi Knuffie, dank je voor de welkom...Goed om toch weer terug te zijn.Blijkbaar moest ik eerst nog dieper zinken voor het besef kwam om het anders aan te pakken.En geloof me, er was vooral veel schaamte, schaamte en nog eens schaamte.....Ik heb het advies gekregen om een 2 daagse cursus te volgen in Utrecht bij "stichting de Helderheid".Zit hier ook nog over te denken om dit te gaan doen, op internet staat hier wel wat van en volgens mijn huisartsboeken zij zeer goede resultaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rufus Geplaatst 3 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2007 Welterusten, Anna. Sweet dreams!Rufus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 3 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2007 :DFijn zo'n welkom van jullie allemaal, Anna, Rufus, Marieke....Ja...is het een tijdje stil..dan weet je het vaak wel van iemand.En het klopt, het zal even doorbijten zijn, maar ik ga het gevecht met de gremlins aan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 3 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2007 En nu ga ik zo weer naast mn kleine ventje liggen en nog even lezen....lieve mensen slaap lekker, morgen weer een dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 3 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 januari 2007 Slaapwel moesje!! Tot morgen,hé!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 3 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2007 Tot morgen!!! Knuf en welterusten allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lady Geplaatst 3 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2007 quote: Originally posted by: moesjeHoi Knuffie, dank je voor de welkom... Goed om toch weer terug te zijn. Blijkbaar moest ik eerst nog dieper zinken voor het besef kwam om het anders aan te pakken. En geloof me, er was vooral veel schaamte, schaamte en nog eens schaamte..... Ik heb het advies gekregen om een 2 daagse cursus te volgen in Utrecht bij "stichting de Helderheid". Zit hier ook nog over te denken om dit te gaan doen, op internet staat hier wel wat van en volgens mijn huisarts boeken zij zeer goede resultaten. Moesje,Naar ik meen is deze instelling of hoe je het ook moet/mag noemen onder leiding van Jan Geurtz ofzo.Ik heb een boek van hem gelezen, zo'n twee weken nadat ik besloten had te stoppen met A.Mij sprak het erg aan, ook de informatie hierover op Internet dat ik nadien las.Achterin het boek staat onder andere een lijst van adressen voor bijeenkomsten. (Iedere week).Naar ik meen in vier grote steden in het land.Ik had daar zelf zeer graag aan deelgenomen, maar voor mij is het in combinatie met mijn priveleven niet haalbaar daar iedere week een avond te kunnen zijn.Lees anders eerst het boek eens indien je wenst!Liefs, Lady. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lady Geplaatst 3 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2007 ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lady Geplaatst 3 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2007 Een goede nacht gewenst allen.Liefs, Lady. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 3 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 januari 2007 Ook aan allen een rustige nacht gewenst!!Ik zal nu nog wat lezen in mijn nieuwe boek die ik van mijn ventje voor mijn nieuwjaar kreeg! Dikke nachtzoen aan allemaal!!!Knuffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 3 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 januari 2007 Hoi, Hier ben ik weer terug, kan me niet echt concentreren, ik mis jullie, haha!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 3 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 januari 2007 Hoi ferry,ik zie dat je ingelogd staat, voel je je al wat beter??groetjes van knuffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 3 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 januari 2007 Hoi marieke,Ook een nachtmensje, hé!! Is het wat stil bij je buren?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 3 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 januari 2007 Haaaaaallllloooooo ( echo-echo-echo!!) Haha, ben ik hier weer het enige nachtmensje!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 Hoi Knuffie,Het gaat al wat beter, maar ik kan niet slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 4 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 Hoi ferryToch nog een andere eenzame ziel op het forum!!Kun je niet slapen door de vreemde gebeurtenissen met 'sally' of heb je het anders moeilijk?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 Hoi Moesje,Jij ook nog de beste wensen, blij dat je weer terug bent. En nuchter, dat is helemaal tof. Goed dat je de drank hebt uitgedeeld, kun je daar in ieder geval in meer aan. Maar de advocaat is ook drank, kun je die niet beter ook dumpen? En dat andere goedje ( ben even de naam kwijt) ook dumpen!!!!!!Dan kun je niet meer in de verleiding komen. En dat is toch weer een rustiger gevoel lijkt mij.Hoe is het verder, alles al geregeld met je ex? Of moetje nog het gevecht aan gaan? Meisje veel sterkte en denk erom, schrijven helpt.liefs Ferry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 Nou Knuf,Inderdaad Sally blijft door mijn hoofd spoken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 Nou ik ga het maar weer eens proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 4 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 Hoi ferryIk kan heel goed begrijpen dat je het moeilijk hebt met die situatie, jij gaf je vertrouwen en dat wordt dan zooo bruut geschonden!!! Terwijl je het zelf al met heel andere dingen moeilijk hebt!! Ik kan alleen zeggen dat het een 'zieke' geest is die op zo'n slechte manier misbruik heeft gemaakt van je vertrouwen!! Wees blij dat jij een gezonde geest bent en dat je het doorstaan hebt zonder kleerscheuren, dat wil heel wat zeggen voor jou, hé!!!Ik wens je alvast veel sterkte met het je over deze situatie heen te zetten en weet dat wij er zijn als je het moeilijk hebt!! Lieve groetjes van ikke! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 Knuffie, mocht je ernog zijn.welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 Knuf.onze berichten kruisten elkaar, bedankt voor je medeleven.liefs Ferry. en nu ga ik het weer proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 4 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 Hoi ferryEen lieve zoen en een aai over je bolleke, schijnt te helpen bij slapeloosheid!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 4 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 Slaapwel!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden