Anna Geplaatst 5 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2007 Marieke, gefeliciteerd. Goed hoor!Ja, stress is een heel grote valkuil Sneeuwwitje. Dat merk is zelf ook nog steeds. Ik had vandaag ook niet zo'n beste dag, en ik had vanavond echt even een gevoel dat ik best wel weer een keer gewoon helemaal van de wereld wilde zijn, even helemaal niet denken. Ik heb het niet gedaan, maar als ik zo somber ben komt dat gevoel steeds weer terug. Ik hoop echt dat ze me kunnen helpen daarvan af te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 5 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2007 Goh marieke...... 1 maand droog..... Dat verdient een:sun:Je word geproficiateerd door knuffie!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 5 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2007 Hoi annaHeb je het momenteel even moeilijk???Lastige dag achter de rug, hé!! Mij zeggen ze steeds dat ik in iedere slechte gedachte toch het beetje positief moet zooeken en ja, na lang zoeken komt er toch altijd een heel klein lichtpuntje uit, hoor!! Ken je Ying-Yang??Knuffietaalfoutje aangepast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 5 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2007 Marion, dat is wel zo begrijpelijk. Je zit in een uitzonderlijke moeilijke periode dan is het nu al dubbel knap dat je er uberhaupt aan begonnen bent en het al bijna een week hebt vol gehouden, proficiat en laat je er niet onder krijgen!Marieke, inderdaad al weer een nieuwe dag dus gefeliciteerd met 1 maand ADB!!Anna, haal jezelf niet zo naar beneden. Alle jonkies trekken zich op aan de mensen die hun voorgaan. In elk geval trek ik me op aan o.a. jou doordat je het allemaal zo goed kan verwoorden. Je geeft de jonkies inzicht, moed, uithoudingsvermogen, oplossingen, waarschuwingen, complimentjes, reflecties, en ga zo nog maar even door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2007 Knuffie, hoe zou jij dat willen bewijzen dan. Een blaastest??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2007 Neem je vast voor dit keer over die vijf weken heen te komen Marieke. Deze week weer naar de AA, en meld je tijdig als het je te kwaad wordt. Het moet lukken meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2007 Marieke, slaap lekker, truste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2007 MariekeIk wens je een heel goeie nachtrust toe en" hope to see you soon again"!!!!Ik voel gewoon door wat je afstraalt op het scherm dat je er zult geraken!!!Nog van mij enkele dikke duimen en je komt er wel!!!!Lieve groetjes van knuffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2007 Anna, bij jouw was de vrijdagavond ook de drinkavond of niet?Ik betrapte me net ook op een valkuil, die ik eigenlijk niet eens door had.Ik was net even bij mijn man en we hadden een klein meningsverschil ( door de spanningen ws)gelijk dacht ik, shit, ik ga zo drinken als hij naar bed gaat, als hij het zo wil, dan krijgt hij het zoGoh, wat ben ik een naar ding. Ik moet gewoon leren praten en dingen die ik voel zeggen en niet opkroppen, zodat ik ze later met een pilsje door kan spoelen.Ik ben ook gelijk genezen hoor en ga niet drinken. Ik heb weer wat geleerd ( op mijn ouwe dag )Knuffie, ik ken Ying en Yang, Ikben bij een man die de chinese geneeswijze doet. o.a. met accupunctuur, en kruiden, gebaseerd op ying en yang.Bij mij is dat helemaal verstoord volgens hem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2007 Ook voor mij de hoogste tijd, wil morgenochtend bijtijds op. Truste voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2007 welterusten Marieke, hopelijk slaap je vannacht een beetje, door het kabaal van de buren heen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2007 Welterusten Stienen op naar de 4 weken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2007 Hoi StienNee, geen blaastest, jullie zouden als onbevooroordeelde mensen mij eens kunnen inschatten hoe ik ben in de omgang met anderen maar zonder alco!! Je zal wel echt zien dan of iemand langgeleden of kortgeleden is gestopt,hé!!Dat bedoel ik!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2007 Stien, ik snap wel dat je je optrekt aan mensen die al langer droog staan. Dat deed ik in het begin ook, het gaf me hoop dat ik het ook zou kunnen. Maar ik wil niet het gevoel hebben op een soort voetstukje gezet te worden, snap je.Ik heb een beetje last van hetzelfde wat Petra gisteren beschreef, de neiging te willen voldoen aan de verwachtingen die mensen van me hebben, of die ik denk dat ze van me hebben. Dan ga ik een rol spelen, en daar voel ik me na een tijdje dan vreselijk bij. Toen ik nog dronk was mijn hele leven een groot toneelspel. De competente werknemer, de altijd parate en inspringende collega, altijd een lach, altijd opgewekt, het leek alsof ik de hele wereld aankon. Maar van binnen was ik een grote puinhoop, en ik hield alle komedie alleen maar vol met mijn dagelijkse onderhoudsdosering en de uitspattingen in het weekend.En nu drink ik niet, en ik ben ineens niet meer altijd blij maar gewoon depressief, want ik mis mijn antidepressivum. En ik kan het niet meer aan om altijd voor iedereen in te springen. Was ik met kater competent, nu krijg ik het verwijt dat ik té perfectionistisch ben. En van binnen ben ik nog steeds een puinhoop, maar ik begin het puin nu een beetje te ontrafelen, en te snappen hoe het in elkaar zit. Ik voel me helemaal niet moedig, en mijn uithoudingsvermogen heeft wel een beetje zijn grenzen bereikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2007 hoi marionIk heb hier muzikale Ying-Yang ballen die leuk in een doosje op de kast staan maar toch soms door omstandigheden verkleuren!! Ying is het witte halve deel met een zwart bolleteje in en Yang is het zwarte halve deel met witte bolletje in!! Het betekent dat er in ieder goeds iets kwaads zit en in ieder kwaads iets goed!! Je moet het gewoon in balans zien te krijgen!! Allé, dat is wat ik eruit begrepen heb!!Lieve knuffel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2007 Anna, een ding heb je nu wel geleerd, je komt voor jezelf op.En dat is een groot pluspunt.Ik ga proberen te slapen, allemaal welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2007 Ik weet wat Yin en Yang is Knuffie, ik heb me er vroeger wel eens in verdiept. Ik heb op het moment wat moeite met het vinden van die lichtpuntjes, maar ik hoop dat het weer een keer terugkomt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2007 Welterusten Marion, goed idee om naar boven te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2007 @annaIk snap je wel hoor!!! Hier moest het ook altijd tip-top zijn voor gasten, ze MOESTEN zich amuseren en ja, de drank vloeide rijkelijk!! Ik moest de perfecte gastvrouw zijn waar ze zeker nog eens naartoe zouden gaan! Nu heb ik liever wat rust en kalmte, geen late bezoekers meer (sorry, ik ging net slapen) enz... Eerst met mezelf overeen komen en dan zullen we zien, hé!!!Zo, ik ga nu slapen en kom morgen voor we vertrekken en als we thuiskomen nog eens piepen!!! Ik hoop dat jullie mijn misstap niet kwalijk genomen hebben en dat we op de vorige weg verder kunnen!!Slaapverwekkende groetjes voor degenen die moeite hebben met het inslapen en een aai over het bolleke voor die die het nodig hebben!!!Lieve groetjes van knuffie!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2007 Welterusten allemaal en Knuffie.... best een begrijpelijk verhaal vind ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2007 Danke mick!!!Lieve groetjes van knuffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden