BamBam Geplaatst 5 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2007 Gna, gna! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 5 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2007 Dat is gewoon Azerbeidzjaans voor 'Doe mij maar een frisje'.Gnagna. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2007 LOL:D:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 5 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2007 Ach ja, jullie talenkennis is ook niet alles, hé. Begrijp ik wel, hoor. Alle begrip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2007 Kunnen we geen alternatieve scheldwoordenlijst maken? 'Wat is dat toch een dropveter'en dan bedoelen we bv het woord wat begint met een k en eindigt op zak. Of mag dat ook niet?Nou ja, misschien maar helemaal niet meer schelden dan. Ik word zo recalcitrant als ik op m'n vingers getikt word. Ken ik hiel min oer!Ik schreef bv op het ontmoetingsdraadje dat ik niet graag zou willen dat de meneer die ons zo voor de gek heeft gehouden tijdens oudjaarsavond en nacht kan lezen waar wij elkander willen gaan ontmoeten. Ik geef toe dat ik iets minder vleiende taal hebt gebruikt om dit aan te duiden maar het gaat om dezelfde meneer. Misschien mag ik dat wel schrijven als ik geen schuttingtaal gebruik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2007 Ach Fran, ouwe snakker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 5 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2007 O, heeft mijnheer T dat ge***** dan? Ik begreep je al niet.Nou, dan kunnen we toch gewoon BOBZ gebruiken? Naar analogie van KBOBB. Maar dan geen kerstballen. En geen box.Of misschien moeten we overschakelen op Azerbeidzjaans? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2007 Belachelijke opgeblazen Burp zoetje???Neh, doe maar Azerbeidzjaans? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 5 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2007 quote: Originally posted by: AnnaOverigens maak ik wel een onderscheid tussen niet eerlijk zijn en iets niet zeggen. Het verschil is misschien niet erg groot, maar het is er wel. Als je ergens niet over praat, vertel je geen leugens, en ben je dus ook niet oneerlijk. Dat vind ik ook. Zei ik iets anders dan?Verder heb ik net een heerlijk glaasje alcoholvrije wijn (vino zero, biologische rode) gedronken met een overheerlijk stukje oude kaas. Ik had op oudejaarsavond voor het eerst een paar van deze slokjes "nep" wijn op en ik moet zeggen... Ik vind m erg goed te doen. Het is gewoon een lekker drankje opzich. Je moet natuurlijk niet denken dat je wijn zit te drinken, maar het is gewoon een lekker ander drankje dat je niet zo 1 2 3 naar binnen klokt (dan is het namelijk niet lekker).Dus voor mij best een goed alternatief op een moment als vandaag. Ik had geen trek in alcohol (eerlijk), maar was naar de kaasboer geweest en had daar een paar lekkere kazen gekocht en had daar zo'n trek in en wilde daar iets lekkers en iets passends bij drinken en dat is gelukt.@bambam:was dat stukje tekst dan van jou op het ontmoetingsdraadje weg gehaald? Of begrijp ik het nu verkeerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 5 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2007 quote: Originally posted by: Mick@bambam: Inderdaad, kan me helemaal vinden in jouw stuk tekst. Allleen dat laatste, dat "beetje" eerlijker. Hier moet ik nog eens even goed over nadenken. Klinkt wat tegenstrijdig. Eerlijk is eerlijk en daar zit naar mijn idee niet echt iets tussenin. Maar toch.... vind dat inderdaad een wat moeilijke kwestie. Wat is eerlijk? Soms is het ook handig om niet helemaal eerlijk te zijn, bijv. door iemand in zijn waarde te laten. Ik hoef die pruik op iemand zijn hoofd niet mooi te vinden, maar dat hoef ik nou niet direct te zeggen. @Anna:Misschien bedoelde je dit stukje? Ja, ik ben er eigenlijk vergeten bij te vertellen dat ik dan misschien in dit geval ook niet eerlijk zou zijn, als het mij gevraagd wordt. Tenminste.. hangt ook een beetje van de persoon af. Niet dat ik dan zou zeggen dat ik m prachtig vind, maar meer een wat "nettere" uitleg dat ik m niet zo mooi vind staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 5 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2007 Ja, Mick! Het woord 'niet helemaal juist in het hoofd' en de naam van de hond van je weet wel wie waren vervangen door *****. Het lijkt hier Harry Potter wel. Degene die niet genoemd mag worden. BWOAAAH! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 5 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2007 @fran:LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2007 SSSSSSSSSSTTTTTTTTTT:devil:They are wachting....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2007 Mick, een beetje eerlijk zoals bij: Je kijkt in de kinderwagen en ziet een spuuglelijk kind. Dan zeg je niet: J**** Wat een lelijk ding maar dan zeg je: Oh wat een lief kind! Zoiets, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 5 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2007 Ik zeg dan meestal: 'Goh, het is niet echt mijn stijl.' Met een kind gaat dat moeilijker natuurlijk. Hier zeggen ze dan 'Het is een goedje!' Meaning: Het is dik en rozig en ziet er gezond uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 5 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2007 Potverdikkie!We zijn nu als niet-moeders wel al onze geheimen aan het prijsgeven!!!Moeten wij niet dringend *********************???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2007 Neuh, Fran, lijkt me niet. We mogen soms wel een beetje lelijk zijn toch? Kinderen hebben is ook niet alles.En het is een goedje vind ik een mieterse uitdrukking! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 5 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2007 @bambam:Zoiets ja.Of ik zeg inderdaad dat het niet echt mijn smaak is. Of ik zou het niet aantrekken. Nou ja, dat is ook best nog wel eerlijk.Maar als nou bijvoorbeeld iemand heeeeeel blij is met een, in mijn ogen afschuwelijk, paar schoenen... dan denk ik toch dat ik die persoon graag in zijn/haar waarde laat en erover zou liegen, of in ieder geval zou ik moeite hebben met mijn eerlijke mening. Deze is dan even niet zo belangrijk, denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 5 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 januari 2007 Lieve allemaal, ik kruip lekker op de bank Ik heb het ijskoud en knallende koppijn. Fijne avond nog en morgen lees ik wel bij. Groetjes Visje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
petra Geplaatst 5 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2007 Mag ik even inhaken bij de polonaise (jullie zitten toch al voorbij de Balkan, dus.........)Over niet-eerlijke, sociaal gewenste antwoorden.Ik heb een jochie van 13 (net), wél moeder dus, een heel zoetertje als baby trouwens, maar nu een echte eerlijke nonconformist. Met zijn grote, onschuldige, bruine ogen en lichtblond haar zegt hij heel rustig en eerlijk: "nee, ik vind die schoenen niet zo mooi".Ik bewonder dat zeer.Vraag me alleen af wanneer hij 'volwassen' genoeg is dat mensen het niet meer zullen accepteren.Of misschien is hij een van de weinigen die zo respectvol de waarheid kunnen blijven zeggen (nou, hún waarheid dan, hun mening).En waarom bewonder ik het zozeer?Omdat ik overloop van beleefde vormelijkheid , zo vol zit dat ik denk de hele dag te huichelen (en dat misschien ook wel doe).nou, dat wilde ik even zeggen.En ik heb niet veel gezegd over meneren met 4 laptops en wel zeer onsmakelijk gevoel voor dramatiek. Maar dat de moderator HEM gaat beschermen, tjonge.Even kijken: Jullie bedoelen toch dat deze Sally niet fris in het hoofd is? En eigenlijk ons helemaal niet zou moeten bezighouden behalve dat we weer even flink heb leren zien hoe normaal wij allemaal toch nog blijken te zijn, ondanks ons alcoholprobleem? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2007 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2007 Petra, als jij iemand moet bellen voor een zakelijke mededeling, vraag jij dan ook altijd eerst hoe het met de peroon is die je belt?Ik geloof dat ik die vorm van beleefdheid aardig af begin te leren en dat vind ik helemaal niet erg.We werden gevraagd door een van m'n beste vriendinnen of ik zin had bij hen oud&nieuw te vieren. Nou nee dus. Ik heb er wel vijf dagen over gedaan om dit te zeggen maar ze snapte het wel en ik was zo opgelucht. Het kan erg lonend zijn om iets eerlijker te zijn. Hier geldt echt dat oefening kunst baart! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2007 Lieve mensen, ik ga in de rust, ff voor de buis. Hoofd beetje leeg maken voor zover dat kan:Dheb nog een goeie avond. Later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 5 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2007 Jaaaaaaaaaa Harry Potter taal.Ik begrijp soms van sommige berichtjes van onze geliefde Moddermannen (voor de intimi: de moderator) helemaal niets.Ik vraag, vriendelijk, of het niet, wenselijk is een berichtje te plaatsen, in het algemeen, hoe het gaat met Hij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden......Krijg ik antwoord dat ik niet meer de naam mag noemen van Haar Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden. Nou ben ik geen ***** dat slimme vriendinnetje van Harry Potter, maar hebben ze bij de T misschien te diep in het glaaske met Cactus-drank gekeken?Zoals BB al zo vriendelijk constateerde, er kwam stoom uit beide mijn oren, niet zo'n beetje, je kunt de hele stad Amsterdam een eeuw van energie als je er een stoomgenerator op aansluit.........Wat jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 5 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2007 Sorry even corrigeren De BOPZ heeft niets met kerstballen te maken behalve als je de kerstballen ziet vliegen....... terwijl ze rustig in de boom hangen dus hè.Het betekent Wet Bijzondere Opneming Psychiatrische Ziekenhuizen. Meer moet je maar op Google zoeken. (als ik iets verkeerds zeg lig ik eraf net als JULLIE WETEN WEL WIENS NAMEN NIET GENOEMD MOGEN WORDEN). Ben benieuwd hoe lang dit blijft staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden