Spring naar bijdragen

Zaterdag, 6 januari

BamBam

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 164
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Welterusten allemaal, ik ga ook naar bed.

Moesje, fijn dat je besloten hebt de hond te houden. Heel verstandig, want het is niet leuk zo'n beest te moeten missen.

Knuffie, gewoon blijven schrijven hoor. Als het iedereen in een klap zou lukken om te stoppen zou dit forum helemaal niet nodig zijn.

Karin, jammer dat je niet eerder hier bent komen schrijven, vóórdat je wat dronk. Het was nogal rustig vanavond, dus we hadden je best bezig kunnen houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Anna, eerlijk gezegd was mn zoontje ook erg ziek in de vakantie, voor de 2e keer. En de hond was een week naar belgié, nou je wilt niet weten hoe hij het beestje heeft gemist, tja nog meer dan zn pa...
Slaap lekker Anna! Ik zit nog even aan de fris, heb nog geen zin om te slapen, kijk nog even wat op de pc, lees af en toe in een boek en heb de tv aan. Ben niet zo'n stilzitter. haha

trusten he!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Marion,

Ja het gaat wel hoor. Vandaag wel even moeilijk gehad, emotioneel en had ook echt zoiets grrr ik wil eigenlijk wel drinken, maar ik ben in de supermarkt toch maar voorbij alle drank gelopen!
En ach ja...onze lieve Meis (de hond dus) is blijkbaar toch wel moeilijk te missen.
Gaat het ook goed bij jou?
Ik zit ook nog te denken om naar Utrecht te komen.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan gewoon niet in slaap komen, zie de hele tijd, die kop van die vennoot en zijn vrouw voor me.
En dan lig ik te piekeren en te rekenen over het geld.
Alles komt nu weer zo dichtbij, nu je dagen nuchter bent.
Mijn man kan het goed van zich afzetten, ligt in bed en slaapt en is de volgende morgen uitgerust.
Ik val pas tegen een uur of 5 in slaap en ben de volgende dag kapot.
Daardoor sta ik weer later op en zo kom ik nooit uit die cirkel.

Ik l-l maar even door, want ik had net de neiging om naar beneden te lopen en één pilsje te drinken, maar ben blij dat ik het niet gedaan heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...