BamBam Geplaatst 8 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2007 Mick, als je uit eten bent, ben je je er ook dan zo bewust van dat je niet drinkt?Het valt mij nog steeds erg op. Het neemt wel wat af maar ik registreer dat wel steeds. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 8 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2007 Dank u wel:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 8 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2007 Hoi allemaalIk ben niet op het forum geraakt vandaag, is mijn ene dochter net genezen , is de andere nu ziek!! Veel groetjes van knuffie en slaapwel!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luna Geplaatst 8 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2007 @Sneeuwwitje: Lief dat je aan me dacht. Maar ik droom niet dat ik drink, dus voel ik ook geen spijt. Ik droom zo eens per week dat ik hèb gedronken en dan voel ik me angstig voor de gevolgen (in mijn droom dus.) Moeilijk om uit leggen, maar zal wel over gaan.Jij ook veel sterkte met alles wat er in je/jullie leven gebeurt.@Anjo en iedereen: ik slik ook Refusal, en ben er erg blij mee. Het helpt mij echt en creëert een hoop rust in mijn hoofd omdat ik geen enkele discussie aan kan gaan. Ik kán gewoon niet drinken, punt. Ik moet er wel bij vertellen dat ik vrijwel geen last heb van bijwerkingen, dat maakt het ook makkelijker om het te gebruiken.Iedereen welterusten en droom iets moois! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 8 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2007 @bambam:Ja, in zekere mate wel. Ik word er voortdurend mee geconfronteerd. Ik kwam bijvoorbeeld ook weer iemand tegen en die zou me binnenkort bellen om gezellig wat met me te gaan drinken. Tja, dat zijn dan van die dingen. Alhoewel ik vanavond geen moment moeite heb gehad om niet te drinken. Komt waarschijnlijk ook, omdat ik er niet over twijfelde het te gaan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden