visje Geplaatst 12 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 januari 2007 Ik kom bij jullie terug als alles is bedaard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 12 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2007 Ik heb hetzelfde als jij Marieke.Welterusten Ferry.Visje, helpt het niet om erover te praten? Ik vind het rot dat je zo verdrietig bent.Hallo Sandra, welkom hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2007 Jammer Visje, morgen weer verder oke?Neem je de eerste bij het ontbijt Anna? Probeer maar, wie weet vallen de bijwerkingen mee en heb je er veel baat bij. Ik snap dat je liever geen medicijnen gebruikt maar ja, zoals het nu gaat trek je het toch ook bijna niet. Je bent een bikkel, medicatie of niet. Je drinkt al vijf maanden niet en er zijn veel gelegenheden geweest waarbij je gemakkelijk voor de bijl had kunnen gaan. voor jou!Weltrusten allemaal, spreek jullie morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ffweg Geplaatst 12 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2007 Hoi,Ben niet zo,n schrijver op het forum, maar ik lees wel regelmatig mee met wat jullie allemaal schrijven.Wel appart dat iedereen zijn eigen beleving en ervaringen heeft met het leven zonder alcohol. de meeste narigheid ervaar ik net zo. Zelf was ik in 2006 bijna een heel jaar bezig om te minderen, maar in plaats van minderen dronk ik steeds meer. 20 nov was mijn laatste drank dag. heb hierbij wel hulp gezocht bij verslavings hulp noord nederland.Zelfs met de feestdagen niets gedronken, was voor het eerst in mijn leven. We waren zelfs op Curacao 2 weken dat maakt het nog moeilijker. Maar ik heb gewoon de gezelligheid opgezocht aan de bar maar zonder alcohol.Steun heb ik aan het volgende:Vertel het aan de mensen in je omgeving waar je veel mee omgaat, er is niemand die het niet dapper vindt. Zorg dat je een standaard verhaal klaar hebt, geen leugen maar de waarheid in beknopte vorm.Je hebt vast wel vrienden die ook stevig drinken die vragen vaker hoe het met je gaat dan iemand die weinig drinkt. Zij zijn jaloers op jouw besluit om niets meer te drinken.Vertel aan een vreemde bijv. op nieuwjaarsborrel wel een leugen zoals nee "ik geen alcohol ik ga morgen ochtend sporten".Alle drank het huis uit. en zorg voor alternatieve beloning in vloeibare vorm.Lees mee op het forum.Zoekt profi hulp. Iedereen succes, en bedankt voor jullie bijdrage op dit forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ariel Geplaatst 13 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2007 Ik ga ook mijn bed eens opzoeken. Het is een drukke dag geweest en zonder alcohol. Morgen op naar dag 19.Tot morgen.Ariel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 13 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2007 Hoi Ferry, kohtje en LadyNa een rusteloze nacht ben ik hier even! Dan weer proberen te slapen ,hoor!!De 'solden' zijn hier bij ons de periode dat je korting krijgt op alle kleren, begrijp je?Dan ga ik shoppen met mijn dochter en koop ik haar een garderobe aan de helft van de prijs!!Ooohh, ik heb weeral een slechte nachtrust door het "gebrek" aan alco!! Het wordt wel beter hoor ik iedereen zeggen maar het is toch héél vervelend, hoor!!!Vroeger viel ik als een blok in slaap en werd pas uuuuren later wakker maar wel met een katerkopke!! Ik slaap nu heel wat minder maar voel me toch frisser, raar, hé!!Lieve groetjes van knuffie!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden