Spring naar bijdragen

Zaterdag 20 januari 2007

Houtje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 117
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nee Koh, dan leggen ze theeplantages aan op plaatsen waar eigenlijk rijstvelden of zo zouden moeten zijn, en dan moeten nog meer arme kinderen blaadjes plukken in plaats van naar school te gaan, en lijden al die mensen honger omdat er geen eten verbouwd wordt. Snik, ik voel me schuldig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Francesca,

Ben je er nog? Ik wil je wel even helpen je Word (2003 Professional, is volgens mij de laatste) zó in te stellen dat die dat niet meer doet.

Stuur even een pb als je er tijd voor hebt.

Ik wacht nog even op je en ga anders plat. Ik moet die discus van gisteren nl. nog lezen over lamp en wastafel snap er geen hout (je) van.

doei,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kamillethee en brandnetelthee zijn niet echt thee Marieke, ze worden niet van blaadjes van de theeplant gemaakt. Groene thee is wel thee, alleen zijn die theebladeren niet gebrand, zoals bij zwarte thee, maar gestoomd of aan de zon gedroogd net als bij witte thee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eindelijk kan ik weer op mijn computer, hij zit de hele tijd vast, duurt een eeuwigheid om op te starten.
Mijn stiefzoon ( Ik ben wel Sneeuwwitje hoor en geen stiefmoeder) komt hem van de week maken.

Cato meis, je hebt er volgens mij een hele duidelijke ervaring bij gekregen vannacht, waar je in één keer veel van hebt geleerd. Blijf lekker jezelf en ga van het leven genieten op JOUW manier.

Ziza, ik heb waanzinnig veel aan je tip gehad. Ik heb echt twee dingen gedaan waar ik al maanden tegenop zat. Ja het voelt beregoed, nu het gedaan is.

Houtje, Wie ben ik om je een harde preek te geven, maar ik had het niet verwacht bij je, na zo'n lange tijd "droog". Ik vind het ook een heel klein breukje en geen zwaar ongeluk.
Breukje even lijmen en je ziet er niets meer van. Tel lekker door, je hebt het verdiend.

Lady,Ik heb ook een tijdje ontzettend veel gekocht, alleen om me beter te voelen. Ik realiseerde me toen opeens, dat ik zeer verslavingsgevoelig ben voor meerdere dingen en daardoor de ene verslaving voor de andere ging inruilen.
Het is vervelend als je zo onrustig bent, maar je hebt nog steeds humor, want ik moest wel ff lachen met je losbandig.

Anna, jammer dat je het idee hebt veel te moeten doen met tegenzin. Het geeft wel aan dat je nog niet echt lekker in je vel zit.

Visje: Een confrontatie met jezelf is nooit verkeerd.

Fran, het niveau zakt heus niet door jou, is vind je hartstikke leuk.

Ik wilde aan Kohtje schrijven, dat de wind kleurloos en geurloos is, maar nu heb ik bij dat laatste toch wel mijn bedenkingen.

Jongens mijn tij is gekeerd, ik ga goed. Ik heb me sinds tijden niet zo goed gevoeld.
Mijn accupuncturist zei tegen me, dat de energie er aan zat te komen.
Hij heeft gelijk, ook de onrust is aan het verdwijnen en morgen doe ik weer twee dingen waar ik geen zin aan had de laatste tijd. ( dank je Ziza )
Dat een zo'n zinnetje, zo'n invloed op je leven kan hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar ben ik weer. Wij zijn overgestapt van adsl naar de kabel en die verandering ging niet goed. Zij kwamen gisteren met zijn vieren de kabel installeren en zijn ook weer met zijn vieren vertrokken en het niet werkte. Dus gisteren geen internet. Vanmorgen is een goede vriend langs geweest die een bedrijf heeft in computers en die heeft het probleem opgelost. Lekker snelle verbinding nu.
Dag 25 en 26 zijn zonder problemen verlopen. Gaat lekker en er is zonder acohol nog een ander leuk effect. Ik verlies gewicht. Niet dat dat echt nodig is maar het is toch leuk meegenomen. Leven zonder alcohol is echter heel veel belangrijker dan gewicht verliezen.

Ik ga mijn bed eens opzoeken want het is een drukke dag geweest. De schilders hebben vandaag ook gewerkt en de gedeelten van het huis die klaar zijn zijn we weer op orde aan het brengen zonder pauze voor een pilsje.

Allemaal welterusten.

Ariel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...