Spring naar bijdragen

maandag 22 januari

Twan

Aanbevolen berichten

Weersverwachting:
Er valt lokaal een bui, afgewisseld met brede opklaringen. De minimumtemperatuur ligt rond 3 graden. Overdag volgen er meer buien, maandagavond vindt de overgang naar kouder weer plaats.

Komende dagen kouder met sneeuwkansen
Vanaf maandag wordt de westcirculatie, waar we al tijdenlang mee te maken hebben, afgesneden door hogedrukopbouw boven de Atlantische Oceaan. De stroming wordt bij ons noord tot noordoost. Hiermee wordt koudere lucht aangevoerd. De kans op winterse neerslag neemt de komende dagen zienderogen toe. Niet alleen in de Ardennen, maar ook in onze regio kan men zich gaan opmaken voor sneeuw!

___

Met een :present: voor Mieke voor haar eerste dag!

Liefs,
Twan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi twan

Danke voor de weersvoorspelling!!

Aan allen !

Slaapwel en tot de volgende keer!! Ik start morgenavond weer met mijn week nachtdiensten maar kom hier dan soms piepen!! Veel succes voor allemaal en hopelijk raken jullie de week moeiteloos door!! Ik wens iedereen die het nodig heeft veel moed en allen die het kunnen veel proficiats!!!

groetjes van knuffie!!:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:clock::o:P

Draadjes mogen best door Twan opgestart worden met een weerbericht.

Enne, ik wil het best nog een keer uitleggen hoor als je het niet begrijpt.
Heb een fijne dag, ik hoop dat jij, en je man, zich al wat beter voelen. Kleed je je wel warm aan voor de meeting. Misschien hebben we dan ook wel sneeuw, brrrrrrr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...