Twan Geplaatst 21 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2007 Weersverwachting:Er valt lokaal een bui, afgewisseld met brede opklaringen. De minimumtemperatuur ligt rond 3 graden. Overdag volgen er meer buien, maandagavond vindt de overgang naar kouder weer plaats. Komende dagen kouder met sneeuwkansen Vanaf maandag wordt de westcirculatie, waar we al tijdenlang mee te maken hebben, afgesneden door hogedrukopbouw boven de Atlantische Oceaan. De stroming wordt bij ons noord tot noordoost. Hiermee wordt koudere lucht aangevoerd. De kans op winterse neerslag neemt de komende dagen zienderogen toe. Niet alleen in de Ardennen, maar ook in onze regio kan men zich gaan opmaken voor sneeuw!___Met een voor Mieke voor haar eerste dag!Liefs,Twan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 21 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2007 Hoi twanDanke voor de weersvoorspelling!!Aan allen !Slaapwel en tot de volgende keer!! Ik start morgenavond weer met mijn week nachtdiensten maar kom hier dan soms piepen!! Veel succes voor allemaal en hopelijk raken jullie de week moeiteloos door!! Ik wens iedereen die het nodig heeft veel moed en allen die het kunnen veel proficiats!!!groetjes van knuffie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 :P Draadjes mogen best door Twan opgestart worden met een weerbericht. Enne, ik wil het best nog een keer uitleggen hoor als je het niet begrijpt.Heb een fijne dag, ik hoop dat jij, en je man, zich al wat beter voelen. Kleed je je wel warm aan voor de meeting. Misschien hebben we dan ook wel sneeuw, brrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 Sorry,Ik had echt niet gezien dat Twan al een draadje had gemaakt. Zie ander draadje, het valt niet mee om boven de veertig te zijn.Dus het was niet afstraffen maar gewoon bijziend zijn.Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 Och Anjo, Alles went, ook boven de veertig zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden