Francesca Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 Ach, was ik maar een kater,verschoof ik lekker alles naar later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 Sorry Fran dat ik wat laat reageer. Maar je hebt me weer beet....Ik heb zoon, noch kat, noch manMaar gelukkig heb ik FranDie me steeds de les weer leestAls ik denk dat ik leuk ben geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 Nou, Anjo, ik ben zelf degene met de koude voeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 Haha, Koh! Ik aap je alleen maar na, hoor!Daar was lekker aan het grappen onze Koh,tot hem beet een Vlaamsche vlo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 Een Vlaamse vlo is niet zo leukDaarvan krijg ik BelgenjeukLiever toch een BelgenmopMaar daar kom ik nu niet opEn al zou ik er een wetenDan ben ik veel te beschetenOm hem hier te gaan verkondenEn enkele forumgenoten te verwonden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 Ach, Koh, bespeur ik hier venijn?Maak dan je bezwaren kond,zo erg kan het toch niet zijn?Of ben ik nu een domme hond?Want venijn, dat doet soms pijn,ook al ben ik zelf vaak een zwijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 Jee die Koh, veelzijdig man,die niet alleen mooi schilderen kan.Weet ook erg mooi te dichten ,zonder zijn k*** op te lichten.Wie zal de volgende zijn,met een oh zo pakkende rijm? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 Onze kunstige Koh moet weer elders zijn,zo is het natuurlijk preken in de woestijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 Tja, als ik hier niet steeds zijn kanIs er inderdaad niet echt veel an. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 Ach, Koh, niemand is onmisbaar, dat weet gij zelf wel goed,zijdt gij er niet, dan zorgt een ander voor een goed gemoed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 Da's klip en klaarDan ga ik maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 Maar ook Fran kan ze goed bedenken,wat kunnen we haar hiervoor schenken,want van al die rijmelarij,word ik wel erg blij.Oh ik weet al wat,een veertje in je g** Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 Maar ook Fran kan ze goed bedenken,wat kunnen we haar hiervoor schenken,want van al die rijmelarij,word ik wel erg blij.Oh ik weet al wat,een veertje in je g** Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 srry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 Neemt nooit voortijdig en impulsief afscheid,daarvan krijgt gij later toch het *****.Moet gij met de staart tussen de benen,weer nederig terugkeren hierhenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 Mieke, bedankt voor zoveel (v)eer,maar ik ben al blij met 1 keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ariel Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 Marieke44.Pinga is een drankje dat hier wordt gedistilleerd uit suikerriet. Het percentage is 38%. Puur is er niet zo veel aan maar wat geeft dat voor een alcoholist. Als je er een mix van maakt met citroen, suiker en heel veel ijsblokjes krijg je aan drankje dat hier caipirinha wordt genoemd en dat best lekker is en ook wel in bars en cafe's in Nederland wordt geschonken. Het is zo gooedkoop omdat de suikerrietoogst hier gigantisch is en het distillatieproces goedkoop. Van suikerriet wordt ook brandsstof voor auto's gemaakt en Brazilië kan zich voor wat dat betreft helemaal met deze suikerriet-alcohol bedruipen. De meeste autu's hebben een zogenaamd flexsysteem. Je kunt kiezen wat je wilt gebruiken. Benzine of alcohol. Het laatste is de helft goedkoper.Anjo.Je vraagt je af wat deze man zoal drinkt. Wel, heel simpel. Water, heel veel water. Zo'n liter of 4 à 5 per dag.Ariel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 Marieke, Marieke, wat zijdt gij de laatste tijd een komieke! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 Ik drukte drie keer op de knop,maar houd vandaag de kurk erop.Zit nu heel tevree,voor de buis.Met een kopje thee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 Zo is het goed, de kurk erop,smoort gij uzelf niet in de knop! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 Hoi allemaal.Rosie en Droefje welkom. Ik ben zelf ook nieuw hier en ja, gewoon meedoen met de discussie.Voor mij is het ondertussen reeds 11 dagen dat ik niet gedronken heb en afhankelijk van de dag heb ik wisselend wel of geen drang naar alcohol. Af en toe dwaalt in mijn hoofd het idee dat ik ooit wel zal mogen drinken. En of en toe komt het idee van als ik komend weekend mij bedrink dan kan ik daarop week wel door met ophouden te drinken maar ik heb in elk geval aan de drang geen gehoor gegeven. Net reed ik van mijn werk naar huis en dacht "als ik nou aan het eind van de maand een weekend reserveer om te drinken dan is het goed. Ik weet dat deze gedachten heel destructief zijn omdat ik in het verleden zo mijn drankbuien uitstelde en uiteindelijk aan toegaf. Maar ja, hoe doorbreek je een patroon.In elk geval vandaag drink ik niet.Fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 Okee ik ga er ook van tussen, heb het eten achter de kiezen, op naar de 6e info-avond. Ik ga expres niet rijmelen, dan kan ik nl.niet meer stoppen (hoppen, doppen, soppen).Zoon pluk ik van het hockeyveld, zijn eten staat in de magnetron.Liefst ging ik naar bed, ik ben nog niet helemaal beter dat heb ik wel gemerkt. En rechtstreeks uit je bed met één been in de pyjama gelijk de auto in....en dat 4 x in een week, dat gaat een mens toch wel voelen. Volgens de kids zie ik eruit als een spook, maar ja we grijpen even de potten en de dozen, flink wat kwasten en ik ben weg........Later !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 Houtje,Kalmpjes aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 Ariel, 5 liter water per dag?? Daarnaast ook nog koffie, thee, sapjes??Is dat wel goed mensen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden