Spring naar bijdragen

vrijdag 26 januari

Twan

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 257
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tja wat je gezellig noemt.
Ik schoot er van in een dip, een hele vette. Ik vertrouwde me echt even niet voor dit weekend. Sommige zaken appelleren zo aan gevoelens en pijn van vroeger, werd er ff helemaal raar van.

Maar zoals Mick eerder vandaag al schreef; dit is iets voor mij om uit te zoeken. Wat raakt me soms zo, welke mechanismes treden er dan in werking en wat kan ik daarin veranderen.

Gelukkig kon ik nog ff kletsen dus bedaarde het engzins, de bijdragen van Ka waren op dat moment olie op het vuur en wakkerden m'n trek alleen maar aan. En ja, wat zegt dat over mij.
Er is nog wat werk te verzetten.
Is nu over, ben al minstens 2 liter water verder en wat icethee, ook lekkerrrr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Allemaal,

Ik wil jullie eigenlijk alleen maar even welterusten wensen...
Net een hele zwakke film gezien, aan het eind beetje boos dat ik 'm helemaal heb uitgekeken, terwijl ik allang wist dat dat jongetje best zou overleven omdat Bruce Willis hem ging redden. Ik had al een uur in m'n bed kunnen liggen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat hier ook sloeg op de film, en hier heb je ook een hoop soorten Icetea zonder bubbles Fran. Gek, Knuffie had het er ook al over dat er in Belgiƫ veel minder soorten frisdrank zijn, maar dat kan ik me van de keren dat ik in Belgiƫ in een winkel ben geweest eigenlijk niet herinneren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...