Mick Geplaatst 26 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2007 Hee Fran,Ook weer uit je hol (zou dit mogen blijven staan?) gekropen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 26 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2007 Mijn hol werd mij te eng ineens, Mick. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 26 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2007 Eigenlijk was ik meer een overal drinker. In de tram, in de trein, op het plein.... Mocht ineens allemaal niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2007 Tja wat je gezellig noemt.Ik schoot er van in een dip, een hele vette. Ik vertrouwde me echt even niet voor dit weekend. Sommige zaken appelleren zo aan gevoelens en pijn van vroeger, werd er ff helemaal raar van.Maar zoals Mick eerder vandaag al schreef; dit is iets voor mij om uit te zoeken. Wat raakt me soms zo, welke mechanismes treden er dan in werking en wat kan ik daarin veranderen.Gelukkig kon ik nog ff kletsen dus bedaarde het engzins, de bijdragen van Ka waren op dat moment olie op het vuur en wakkerden m'n trek alleen maar aan. En ja, wat zegt dat over mij.Er is nog wat werk te verzetten.Is nu over, ben al minstens 2 liter water verder en wat icethee, ook lekkerrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 26 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2007 Opgelet met al dat koolzuur, BB! Straks vlieg je nog weg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2007 26 graden Mick?? Ben je koortsig ofzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2007 Pfff, Fran zeg jij maar nix!Zit er geen koolzuur in wat jij drinkt dan:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 26 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2007 Gelukkig maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 26 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2007 In kraantjeswater zit geen koolzuur, BB! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 26 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2007 Ja, en waar slaat dat gelukkig maar nu nog op?Het leek mij het meest ideale weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 26 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2007 In een heleboel Icetea ook niet Fran. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 26 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 januari 2007 Hallo Allemaal,Ik wil jullie eigenlijk alleen maar even welterusten wensen...Net een hele zwakke film gezien, aan het eind beetje boos dat ik 'm helemaal heb uitgekeken, terwijl ik allang wist dat dat jongetje best zou overleven omdat Bruce Willis hem ging redden. Ik had al een uur in m'n bed kunnen liggen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 26 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2007 @twan:Die film stond hier ook aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 26 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 januari 2007 Stom he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 26 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2007 Ik heb doorligplekken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 26 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2007 Tja, Twannie, wat moeten wij daar nu op zeggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 26 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2007 Hier ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 26 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 januari 2007 @Fran:Helemaal niets meid, ik ga lekker naar bed.Welterusten allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 26 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2007 Anna, icetea is hier met bubbels, hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 26 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2007 @twan:Heb niet echt gekeken. Weet altijd wel hoe zo'n film afloopt, als BW mee speelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 26 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2007 Ja, Twan, zo kan ie wel weer! Ons eerst even lekker maken en dan naar bed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 26 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2007 Mogen we ook de naam van die doorligplekfilm weten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 26 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 januari 2007 Lekker maken?Met een zin over een stomme film met BW en een autistisch jongetje?Ach ja, jouw kinderhand... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 26 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2007 Dat hier ook sloeg op de film, en hier heb je ook een hoop soorten Icetea zonder bubbles Fran. Gek, Knuffie had het er ook al over dat er in Belgiƫ veel minder soorten frisdrank zijn, maar dat kan ik me van de keren dat ik in Belgiƫ in een winkel ben geweest eigenlijk niet herinneren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2007 nou avondzus met ochtendzusdie gebakgaatdelenzusendatgebakwiljijnietmissenzus, WELtrusten:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden