Francesca Geplaatst 25 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2007 Hebben we het nu over cylindrische dinges? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2007 Nee Fran, ze begrijpen niet zo goed waarom. Dronk jij dan zoveel vragen ze me? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 25 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2007 Ik heb een eigen huis en slaap in mijn eigen bed, maar ik ben een alcoholist. Punt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 25 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2007 BB:Ik bedoel dat mensen vaak denken dat je pas alcoholist bent als je onder de brug slaapt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2007 Ik weet het, ik ben zelf begonnen met m,n hak tak maar ben nu de draad kwijt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 25 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2007 heb net even op google gekeken, maar das niet eerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2007 Ja heb um weer. Precies Twan en [Fran, ik moet mezelf soms bijna verdedigen als ik zeg dat ik teveekl dronk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 25 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2007 Mensen weten niks, Twan. En als ik zie hoeveel mensen te veel drinken, weet ik ook wel waarom ze alcoholisten liever als een clochard onder een brug zien. Voel je jezelf beter. Terwijl je misschien gewoon geluk gehad hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2007 Zeg het dan maar slim meisje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 25 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2007 @bambam:Ik herken dat wel. Men kijkt toch een beetje raar op, wanneer je zegt dat je gestopt bent met drinken. "Ben je alcoholist dan?" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 25 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2007 Ik was eerst!Ik wist het ook al!Zonder Google!Niet eerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 25 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2007 Bedankt voor het compliment, BB! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 25 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2007 Kunnen we dan nu EINDELIJK het antwoord krijgen? Wat is verticaal klasseren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2007 Ik vind dat liedje van hoe heet die ook maar weer, een belg, toe...je vous lamour ofzo, niet lachen Fran, had een 1 voor Fransdaarin zingt hij iets over mensen die teveel zuipenje moest es zien hoe ze s´nachts naar de wcpot kruipen!Sa ist mar krekt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 25 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2007 http://www.google.com/search?q...ls=nl-nl&start=10&sa=N Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 25 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2007 Vertikaal klasseren is weggooien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2007 Ja hallo jij moet het zeggen Mick! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 25 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2007 Raymon van het Groenewoud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2007 Twan, applaus, Fran weet een leuk kado:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 25 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2007 Bravo voor Twan!!!!Raymond van het Groenewoud met JE VEUX L'AMOUR. Prachtige song! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 25 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2007 Net als "In het cylindrisch archief onderbrengen" (in de prullenbak gooien)Raymond van 't Groenewoud!Heb ik al iets gewonnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2007 Sorry Fran, ik noemde Mick een slim meisje. Overleef je dit:brokenheart: of is´t nou in de war Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 25 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2007 Ja, dat hebben jullie allemaal afgekeken van mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 25 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2007 Hier is je cadeau, Twan! Raymond van 't GroenewoudTekst: Raymond van 't Groenewoud Muziek: Robert CharleboisDa's al tien jaar, da'k in 't vak zit'k Heb gezongen in Aalst, Peutie, Zwevezele, Genoelseldere'k Heb zalen doen vollopen'k Heb zalen doen leeglopen'k Heb succes gekend'k Heb ellende gekend'k Heb toejuichingen gehadBloemekes, verzoeknummersAC/DC, Cherie, Bakske vol met stroIk weet niet waaromIk weet niet hoe het komtMaar artiesten hebben meestal maar één verzoeknummerJe veux de l'amourJe veux de l'amourWaar ik ga, waar ik staVoor ik sterf, voor 'k vergaJe veux de l'amour'k Heb een syndicaat'k Heb een agentDe ene werkt per tariefDe ander op percentDegene die zoals ik werken op het sentimentWorden door het leven niet lang verwendZe worden zotJe veux de l'amourIn een kano, op het strandIn de lift, op de tramOp de vloerIk babbel met de gastDie mij een glas aanbiedtTot ik genoeg opheb voor een volgende stapIk babbel met 't meisjeDat er tof uitzietIk sloof me uitCompliment en een grapMaar ik wil geen grap meneer, ik wil geen grapJe veux de l'amourIk wil geen geld meer van de telefonisteIk wil dat ze van me houdtPour toujoursWanneer een artiest succesvol isDan heeft 'ie talent, fans, wordt geëerd als een vorstWanneer 't minder goed gaat, wat heeft 'ie dan nogParanoia, en twijfels en vooral veel dorstJe veux de l'amourJe veux de l'amourIn die helAls ik kots in de gootOnder 't kwijl, half doodJe veux de l'amourLiefde voor mij en voor m'n hondDie heel de nacht in de auto op me wachtIk wil er zelfs voor de premierAl heeft 'ie z'n smoeltje niet meeJe veux de l'amourJe veux de l'amourVoor m'n slapeloze vrouw, van tranen natAls ik thuiskom, strontzatOm 4 uur 's ochtendsJe veux de l'amourVoor m'n vriendenDie ook vanavond weer de weg naar m'n optreden niet vindenJe, je, je, je, je, je veux de l'amourVoor m'n verstrooide madamDie haar pil vergatVoor abortusOp weg naar AmsterdamJe veux de l'amourNu, niet seffens, niet direkt, niet subiet, niet weldra, maar nuMaintenant, tout de suite, heute nog godverdommeJe veux de l'amourEn ook geld, geldOm cadeautjes te kopenOm aan iedereen te gevenOpdat ze zouden van me houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 25 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2007 Ik vergat alleen de D, maar dat mag hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden