Spring naar bijdragen

zondag 28 januari

Houtje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 186
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jammer, ik kan me die mevrouw niet herinneren, maar ik mocht ook niet iedere week naar Toppop kijken. Mijn moeder kwam namelijk wel eens toevallig binnen, en dan zag ze meestal iets wat ze erg onzedelijk vond, of vies langharig tuig dat schreeuwde (haar woorden). Dus ze deed alles om te voorkomen dat ik ernaar keek. Maar ik heb weer wél de allereerste uitzending gezien!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is te serieus Fran. Ik zag m'n moeder en zussen wel bloot, wij waren daar redelijk gemakkelijk in. en met zoveel familie gaat dat voorlichten vanzelf. Ik kan me niet herinneren daar ooit gesprekken over te hebben gevoerd.
Ja 1x, over de pil maar toen was ik al 16 ofzo.

En ja, je moeder op toilet zetten is van een hele andere orde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toppop bestaat al heel lang ja, ik weet niet meer precies hoe oud ik was toen het voor de eerste keer werd uitgezonden.

Gek genoeg heb ik er ineens een beetje moeite mee om mijn leeftijd hier te zetten, hoewel ik dat al vaak genoeg gedaan heb. Ik ben ineens wat voorzichtiger met privé-informatie, dat is een van de dingen waar ik vandaag heel veel over nagedacht heb. Laten we maar zeggen dat ik een paar jaar ouder ben dan BamBam, voor mij is het niet aantrekkelijk de twee cijfertjes om te keren.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...