helder Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 En effe niet kippig doen okee? Iedereen weet hoe Anjo altijd Kat heeft gelooft en beschermt, dat doet zeeeeeeeeeeeer!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Ja, oenig ben ik wel, het kwartje valt wat langzaam vannochtend, maar ook weer hard genoeg.Krijg het nu koud, rillingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 @ Stien kun jij me wat meer vertellen want ik begrijp het nog steeds niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Sorry, ook een beetje laat van begrip. Anjo, sterkte, blijf wel schrijven hoor. Dit is het niet waard, niet nog een keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Nou ik ga er maar eens van tussen. Ik word hier veel te onrustig van en das niet goed voor me.Later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 29 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 @Helder:Wat een goed idee, een MSN account!Dan kunnen de twee dames daar hun kinderachtige vete uitvechten, en ons hier verder met rust laten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Helder, goed idee. Je was en bent ook knap helder.Ik probeer nu maar weer even de draad van de dag weer op te nemen, een mens raakt er wel even van in de war maar daar moet het bij blijven.Ik sta nu een poosje droog en wil het graag zo houden! Hoewel ik inmiddels sloten koffie naar binnen heb gewerkt. Visje ook bekomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Ja hoor Stien. Ik vind dit soort dingen vervelend, omdat we er niet veel mee kunnen. nou, laten we de draad maar weer gewoon oppakken. Geniet van je vrije dagen Stien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 29 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Hoe lang sta je droog, Stien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Vrijdag a.s. 7 weken. Lijkt voor anderen misschien kort, maar is voor mij sinds jaren een enorme ervaring. Laatste keer dat ik gestopt ben duurde het precies 3 maanden. Ben toen weer begonnen door dat er iets flink emotioneels gebeurde met een van mijn ouders. Daarna lukte het mij niet meer om de draad weer op te pakken. Wel steeds een aantal dagen, want als ik moest werken dronk ik niet. Maar ik verviel steeds in mijn oude gewoonte tijdens mijn vrije dagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Ik vind het ook een heel goed plan. ik heb echter geen idee hoe dat moet of werkt. Mocht het zover komen dan meld ik mij graag aan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 @ Applaus Stien, in mijn ogen is dat al heel lang, zover heb ik het nog niet geschopt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Hoi Stien, Ja, in mijn ogen is 7 weken natuurlijk kort, maar dat zeg jij over zeven maanden ook. Ik weet ook nog wel toen ik 7 weken droog stond dat ik daar voor mezelf apetrots op was en ook begon toen de zelfverzekerdheid behoorlijk vaste vorm te krijgen. Dus dikke proficiat hoor Stien, en lekker doorgaan zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 29 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 @ Marieke:Ik weet precies wat Helder bedoelt, mijn commentaar was cynisch bedoeld. Het is de wereld op z'n kop als wij allemaal naar MSN moeten omdat twee mensen hier hun gedonder willen uitvechten. Ik heb er schoon genoeg van.@ Stien:7 weken is geweldig!! :present::present::present:Ik zit zelf 'pas' op twee.Liefs,Twan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Ja Visje, maar in mijn ogen niet lang genoeg. Ik probeer me weer op te trekken aan alle anderen hier op het forum die al maanden droog staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Wat die MSN toestand betreft: is het nu de bedoeling dat dit forum leegloopt en dat iedereen in een MSN groep gaat zitten of zo? Ik heb geen idee wat dat inhoud en hoe zoiets werkt. Moet je daar een soort toelatingsexamen voor afleggen om in zo'n groep te komen? En kun je dan maar met één persoon communiceren of met meerdere. En hoe komen daar eventueel nieuwe mensen bij? etc. etc... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Ik ben even weg. Tot laters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 29 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 @ Kohtje:Precies Koh, het is NIET de bedoeling dat dit forum leegloopt. Helder stelde een MSN forum voor in plaats van dit forum. Het werkt een beetje hetzelfde (alleen kunnen nieuwkomers het niet vinden, en gaat het dus voor een deel voorbij aan het doel van dit forum). Mijn punt is dat de mensen die dit forum willen gebruiken voor dingen waar het niet voor bedoeld is zelf maar naar MSN moeten gaan, zodat wij hier door kunnen gaan met het forum zoals het bedoeld is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Dat wilde ik ook eigenlijk maar zeggen, Twan. Dat we ons hier niet door zoiets ordinairs moeten laten wegjagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Mensen, Helder was echt "helder". Hij moest even rennen, mensen in nood.Hij komt straks best wel uitleg geven wat de verdere bedoeling is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Nou eh ja, straks....... als het hem uitkomt natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Koh, heb de laatste tijd slecht teruggelezen. Hoe ist met schilderen?Die knappe vent van laatst nog wat geworden? Moest geloof ik lijken op die van de slankie reclame? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ariel Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Stien, Proficiat met die bijna 7 weken. Ik begin vandaag met dag 35.Kan iemand mij uitleggen wat er met Anjo aan de hand is? Ik zit misschien te kort op dit forum om het te begrijpen.Ariel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Ariel, even klein stukje teruglezen. Ik heb het antwoord al gegeven.Paar mensen in nood, Helder is aan het helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erica Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Ben weer terug maar Anjo??? Toch niet door mij geschrokken? Nee hoor mensen lijkt me sterk maar maak me wel zorgen. Mijn 'visite'is weer weg dus ben weer aanwezig.Voel me nu in ieder geval niet geplaatst om mijn eigen probleem op tafel te gooien maar wil wel graag weten wat hier gebeurt met bijv. Anjo.Anjo meid laat wat van je horen!!!!!!!!!!!!!!!Even over mezelf: ik zit nu achter internet om erachter te komen wat mij eigenlijk mankeert. Want het is toch niet normaal dat je niet op visite wil of dat je visite krijgt????? Op dit moment denk ik er hard over dat dit wel met mij aan de hand is, want ik heb nu 5 maand ongeveer mensen te woord gestaan (aan de telefoon als Call agent) die met de gekste en veel problemen bij mij aan de telefoon kwamen. Eerst voelde ik me hier heel sterk door omdat ik nu eens een keer óppermachtig'was maar door mijn eigen sores is dit werk me uiteindelijk toch teveel geworden denk ik.Ga weer es een afspraak met m'n dokter maken (heb de VNN of CAD niet meer nodig, dacht ik) Komt toch door mijn Border-line gedoe. Dat moet haast wel want als ik naar alle mensen om me heen kijk dan denk ik bij mezelf:"wat mankeert je mens!!!!"Maar genoeg over mijzelf: Eerst wil ik weten hoe het met Anjo en natuurlijk alle anderen gaat.XXXX Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden