Spring naar bijdragen

Donderdag 1 februari


BamBam

Aanbevolen berichten

Ja, sorry, niet om het een of ander en al helemaal niet omdat jij een lolletje wilt Mieke, maar ik ga afsluiten. Morgen vroeg weer op en ik ben nogal een slaapkop. Met vijf uurtjes slaap stel ik morgen helemaal niks voor. Dus welterusten allemaal en tot morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 222
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

het volgende had ik ooit in een PB naar iemand toe gezonden

""mijn collega 's vinden mij dom omdat ik seingever sta voor wielerwedstrijden, nu waren ze aan 't zeggen "je wordt daar toch goed voor betaald ? ik zij "ja minstens  100 € en ze komen rond met drank en frieten met curry worsten en zo"

ze geloofden dat allemaal wel niet, maar toen herinnerde ik mij dat ik nog drankbonnetjes van de computerclub in mijn portefeuille had en ik besloot er nog een schepje bovenop te doen (want van wat daarop gedrukt sta kun je helemaal niets maken ) ja zei ik , je krijgt daar zelfs bonnetjes om naar de ....... te gaan, en zij die bonnetjes aan 't bekijken ""

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry, mieke! Mij oudste zoon was net opgestaan, hij heeft 38.6°koorts! Ik heb hem medicamentjes tegen de koorst gegeven en een beetje knuffelmama geweest! Ik hou hem morgen thuis van school en we zien dan wel of het nodig is om een dokter te bellen! Hij slaapt nu even in de zetel dus nu ben ik er weer!
knuffie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...