Spring naar bijdragen

vrijdag 2 februari

anjo

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 223
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jos, nog niet zo lang geleden hebben we het ook over die verschillende draadjes gehad. Maar dat gaat waarschijnlijk niet werken op dit forum. Deze rubriek Ditjes en Datjes is de rubriek waar het dagelijks leven zich afspeelt. Je kunt wel een apart draadje gaan openen maar dat zal meestal langzaam doodbloeden omdat mensen dan veel te veel heen en weer moeten hobbelen om alles te kunnen volgen. Uiteindelijk is er per dag Ă©Ă©n draad waar iedereen weer op terugkomt. Gein, ongein en serieuze zaken wisselen elkaar daar (soms in rap tempo) af. En ondanks dat er af en toe van die suggesties als die van jou komen blijft het toch op deze manier het beste werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ik weer. We hebben een klein buitenplaatsje achter het huis en daar hebben onze buren een streng knoflook hangen aan de onderkant van ons balkon. Misschien zijn ze bang voor ons en proberen ze ons zo uit hun tuin te houden? Maar ik heb even een flinke hap genomen uit zo'n knoflookbol. Lekker hoor. En nou pas ik ook in het knoflookdraadje..

Ja, Fran, Frans was en is mijn sterke kant ook niet hoor. Mooie taal, maar het lijkt soms nergens op. En gemĂȘleerd moest ik voor de schrijfwijze even opzoeken in het (Nederlandse) woordenboek. Ook de ^ moest ik even opzoeken op het toetsenbord...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, dan gooi ik hier maar even wat serieus tuusendoor, het moet wel gevarieerd blijven:P
Nou, ik volg dus de Tactus behandeling en ga volgens mij en vlgs. hun erg goed. Dwz. dat ik nu op ongeveer 10% zit dan mijn gewone frankverbruik. Dit houdt in tussen de 10-14 wijntjes in de week .Hierbij houdt ik bewust min. 1 dag alco vrij aan en het liefst twee dagen. Dus ik ben al een heel eind op weg. Mijn voorstel bij de Tactus is minderen met drinken en voorkomen dat ik terugval, zij hebben het idee dat dit voor mij haalbaar is. Angst sloeg bii mij wel toe: kan ik dat wel?, pest ik mijzelf niet onnodig? etc. Toch is dit iets wat ik moet doen van mijzelf. Als ik overga naar niets, sla ik voor mijn gevoel een stuk over. Ik denk dat mij streven op max. 10 eenheden in de week ligt, met min. een dag ertussen en op feestjes max. twee. Ik vind het een lastig pakket, maar wel iets wat ik moet proberen.
Nou, dit was het weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...