Spring naar bijdragen

vrijdag 2 februari


anjo

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 223
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemiddag, hier ben ik ook weer. lekker gewerkt, beetje hectisch en daarna een reikibehandeling bij een vriendin. heerlijk, 1 uur pure ontspanning. Ik had wel een grote mok koffie nodig om weer bij te komen.
Waarschijnlijk tot vanavond of straks. Groeten Vissie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Koh,

Net als Anna was ik van plan om het hele gedoe van gisteren te laten rusten, tot ik jouw bericht las. Je hebt niet gelezen wat er stond, als ik het goed begrijp, en dus moet je ook wel een beetje voorzichtig zijn als je daarop wilt reageren.

Als ik aan Cato vraag waar zij die stelligheid vandaan heeft dat alcoholisme een psychiatrische aandoening is, is dat gewoon een vraag. Niets meer of niets minder. Net zoals ik meer uitleg vraag aan Ziza over de stelling van de AA dat alcoholisme een ziekte is. Of dat ik aan jou vraag wat de hulpverleners in de kliniek waar jij opgenomen was erover denken.

Het kan me eigenlijk niet zoveel schelen wat voor etiket er op mijn hoofd geplakt wordt: psychiatrische aandoening, ziekte, hardnekkige gewoonte... Ik geef mezelf de schuld van mijn drinkgedrag, al neem ik verzachtende omstandigheden in aanmerking. En ik vind mezelf vaak compleet geschift op dat gebied, laat daar geen twijfel over bestaan.

Als Ziza elke keer hij een vraag of kritische opmerking krijgt over de theorie van de AA in scheldkannonades zou vervallen, zou het mooi worden op dit forum...

Als ik vervolgens bezwaren uit tegen de omschrijving van 'kwijlende monsters enzovoort', dan is dat gewoon omdat ik zoiets niet erg kies vind, hoe karikaturaal bedoeld ook. Dat mag ik vinden volgens mij. Daar hoeft dus geen persoonlijke aanval op te volgen.

Ik heb zelf een keer flink uitgehaald naar jou, en daar heb ik mijn lessen uit getrokken. Na wat strubbelingen hebben wij dat onderling ook met elkaar geregeld en achter ons gelaten. Dat had nu ook zo gekund...

Ik wil best wel gehoor geven aan klachten over te veel gegrap en gegrol. Ik pleit schuldig. Dus probeer ik me een beetje in te houden, wat niet altijd lukt, helaas. Het valt me wel op dat de mensen die zo vreselijk inzitten met het forum en met de nieuwelingen, meteen daarna zelf een bom op datzelfde forum gooien. Dat is hier al meer dan eens gebeurd. En ik stel me daar vragen bij.

Fran

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede middag gewenst mensen, heerlijk...weekend!

Ik ga even achterover zitten bijlezen met een bak koffie, daarna nog even boodschappen doen.
Met mij gaat het goed; lekker bezig geweest deze week en leuke plannen voor de komende dagen.

We houden het droog..oke?

Lieve groet, Lady.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Maria,

Welkom op het forum! Mag ik je een advies geven? Misschien is het handig als je zelf ook een inlognaam neemt in plaats van er één te delen met Lucas. Dan weet iedereen in het vervolg tegen wie ze het hebben. Je kunt dit doen door bovenin de pagina te klikken op uitloggen, en dan vervolgens een nieuwe naam aan te maken, waar je dan in het vervolg mee inlogt.

Wat goed dat je meedoet met Lucas! Samen is het veel beter door te komen denk ik.

Groet,
Twan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lucas/Maria:

Het is hier inderdaad soms wat rustig, meestal is het 's avonds het drukst. Veel mensen blijven ook ingelogd staan terwijl ze andere dingen aan het doen zijn, en kijken dan af en toe of er nieuws is (dat doe ik zelf tenminste vaak). Soms kan het dus even duren voor je antwoord krijgt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...